ja pah

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja muka omaa aikaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

muka omaa aikaa

Vieras
tää on tällainen laita isä asialle ja mene itse perässä. Tyttö kohta 4v nukkuu lähes kaikki yöt meidän välissä, ja on nukkunut lähes koko elämänsä. Nyt haluttais et nukkuis ees yhden yön omassa sängyssä, koska meillä ois omia juttuja ... hmm... ja tuolla se huutaa äitiä (koska mä annan helposti periks ettei tartte nukkua omassa sängyssä).. hermoja raastavaa ja sydäntä kuunnella toisen itkua :( isän kanssa alkaa (ehkä) nukkumaan tuolla. Pikkuveli osaa nukkua hienosti!!! omassa sängyssä :) :) :)

Sen siitä saa kun perhepetiin totuttaa. Me saadaan miehen kanssa puuhata mitä huvittaa, kun kaikki lapset on oppineet pienestä pitäen nukkumaan omiin sänkyihinsä. :)

Sen siitä saa kun perhepetiin totuttaa. Me saadaan miehen kanssa puuhata mitä huvittaa, kun kaikki lapset on oppineet pienestä pitäen nukkumaan omiin sänkyihinsä. :)

mulle se oli silloin joskus ainut keino pitää mun mun viimeisistä järjen rippeistä kiinni et sai jotenkin nukuttua. toisella kun oli synn. vika kallossa, joka aiheutti yöhuutoja vielä kolmivuotiaaksi asti. meidän lähellä nukkuessa sa itekin nukutua. eikä vaan se yöuni ja heräily kun vielä se nukkumaan saaminenkin oli ja on edelleen niiiiiiin vaikeaa :( alan epäillä adhd:ta.

Yhteistyössä