ja oikeen hyvää päivää tänne!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PinkLily
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

PinkLily

Aktiivinen jäsen
25.04.2010
10 166
0
36
primalucecats.blogspot.com
YouTube - Serj Tankian - Sky Is Over (OFFICIAL VIDEO)

Tolla päivä jatkuu hyvin :D
Mä söin vasta aamupalaa :ashamed: ei oikeen maistu ruoka aamusin. Mut kyllä on kivaa ku voi hyvillä mielin vetästä pekonia ja kananmunaa aamiaiseks :D

Täällä on pyykki kone huutanu ja tiskit tuli laiteltua. Vielä pitäs imuroida ja luututa lattiat :)

Ainoo mikä ottaa päähän on järjetön päänsärky, mikä on kestänyt 5 päivää ja ennen sitäkin jo kuukausia erinnäisiä ajanjaksoja.. Tarttis varmaan mennä pääkuvaan tai jotain :(

Mitäs teillä tänään? :)

Päivää vaan sinnekin!
Mie taistelen edelleen kauheen nuhan kanssa, jostain syystä varpaita kylmää vaikka on paksut villasukat jalassa (normaalistikin oon aika vilunen, etenkin varpaat+sormet mut tää on ihan uutta)
Pyykkiä pesin ja ollaan muuten vaan möllötetty kotona.:)

Päivää vaan sinnekin!
Mie taistelen edelleen kauheen nuhan kanssa, jostain syystä varpaita kylmää vaikka on paksut villasukat jalassa (normaalistikin oon aika vilunen, etenkin varpaat+sormet mut tää on ihan uutta)
Pyykkiä pesin ja ollaan muuten vaan möllötetty kotona.:)

Meillä on taas riesana ärsyttävä yskä! Ei meinaa millään päästä eroon! Mä istun koneella tässä keittiössä kun leivinuuni/takka on päällä :D Ai ihanaa et on lämmin ja se varaa niin hyvin että ei tartte kylmää potee :D

Minä tuossa päivällä jo kans järjestelin paikkoja ja pyöräytin pesukoneen, perunat on kiehumassa, eli ruokaa laittelen, arvon vaan et paistanko muusin kanssa nakkeja vai kalapuikkoja vaiko molempia? :D Pikkusälli nukkuu päikkäreitä ja isäntä on...öh..."pikkujoulumahataudissa".... :p
Imuroida vielä pitäis, sit vois loppupäivän lepuuttaa..

Hö, no on siinä kaveri! :/ eiku roskiin tommoset "kaverit"

Joo no mä ymmärrän et hän on kovin nuori vielä ja ton ikäset ratkasee ongelmat mykkäkoululla, välttelyllä ja kiusalliset tilanteet kaverin kanssa selän takana kikattelulla...
Mut en haluais katkaista välejä häneen kun mulla on kavereita muutenkin niin vähän ja tää typy on kuitenkin mun yhden ystävän avovaimo...

Aamupäivällä kävelin uimahalliin ja muu perhe tuli autolla perässä. Kävelyä tuli pakkasessa noin 4 km. Sitten vähän vesijuoksua ja altaassa lillumista ja saunomista. Oli ihanaa kävellä ja kuunnella kuinka pakkanen ratisi kengän alla. Aurínko paistoi. Nyt sitten syötiin myöhäinen lounas: lihapullia, perunamuusia, sienikastiketta ja kasviksia. Ihanaa! Nyt vain loikoilua ja illaksi pitäisi mennä käymään ystävän luona kylässä. Elämä on ihanaa, kun nauttii pienistä asioista. Lapseni tuossa mutustaa karkkia jälkiruoaksi ja äiti taitaa ottaa myös =)

Joo no mä ymmärrän et hän on kovin nuori vielä ja ton ikäset ratkasee ongelmat mykkäkoululla, välttelyllä ja kiusalliset tilanteet kaverin kanssa selän takana kikattelulla...
Mut en haluais katkaista välejä häneen kun mulla on kavereita muutenkin niin vähän ja tää typy on kuitenkin mun yhden ystävän avovaimo...

Just. No mulla vähän samoja tilanteita välillä ku ei voi mistään puhua ilman kiivasta syyttelyä ja seläntakana paskan puhumista! Mä oon jo aikoi sitten päättäny et jokane kaveri saa jäädä jos ei voi asioista JÄRKEVÄSTI keskustella ja niitä on jo taakse jäänykki...

Just. No mulla vähän samoja tilanteita välillä ku ei voi mistään puhua ilman kiivasta syyttelyä ja seläntakana paskan puhumista! Mä oon jo aikoi sitten päättäny et jokane kaveri saa jäädä jos ei voi asioista JÄRKEVÄSTI keskustella ja niitä on jo taakse jäänykki...

Joops, mä päätin et ens vuonna mä keskityn vaan itteeni... En aio ollenkaan pahoittaa mieltäni vastaavista lapsellisista jutuista.

Yhteistyössä