Ja nyt ammutaan alas körttiläisten Palstavalehtelijoiden klubi ry:n turinat aasialaisnaisten ihmiskaupasta Suomessa. Istukaa aloillanne

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Setis.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Oho, ihanko uusi juttu sinulle?

”MISTÄ KUMPUAA SUOMALAISTEN KATEELLISUUS?

11/29/2018
Kateus. Jok’ikinen varmasti tietää miltä se tuntuu. Toinen ihminen on saanut tai saavuttanut jotain, mitä itseltä ei löydy. Syntyy huonommuuden tunne ja tätä myötä kateus. Aina tuo tunne ei ole kovin voimakas vaikka sana itsessään sitä todella onkin. Kaikki eivät välttämättä edes tunne kateutta. Ja niitä, ketkä tuntevat, saattaa jopa ärsyttää tuo itsestä esiin nouseva piirre, jonka haluaa tukahduttaa nopeasti pois hyvän energian tieltä. Mielestäni jokainen tasapainoinen ihminen osaa näin tehdä tilanteen tullen, mutta jostain syystä meiltä Suomesta tuntuu löytyvän paljon tyyppejä, jotka valitettavasti antavat kateudelle täyden vallan. Ja ai että, se onkin menoa sitten.”

Tästäkin voit opiskella lisää sinulle ”uudesta” asiasta, ole hyvä

".......kaikki eivät edes tunne kateutta....."
Ymmärrätkö lukemaasi? Miksi täällä kenenkään pitäisi olla yhdellekään kirjoittajalle kateellinen, saati jollekin Kössille joka voi olla tai voi olla olematta olemassa. Onko tämä vieras ajattelutapa sinulle?

Onnistuneesti ylläpidät klubilaisten linjaa

Kyllä se on ainoastaan Annie jota ihaillaan kun kaupungissa liikutaan
Ikävä tuottaa pettymys mutta kyllä se yleisesti ottaen on niin, että se ihailun kuvitelma liikkuu vain sen ukonkäppänän omassa päässä. Kyllä nämä talutettavat ostojalkavaimot vaan ovat niitä säälittäviä tapauksia, koska jokainen tietää, että he ovat täällä vanhan ukon alistettavina ja määräysvallan alla, joilla ei ole omaatahtoa ja jotka ovat myyneet vanhalle ukolle p*illunsa lisäksi sielunsa ja usein myös perheensä omia lapsiaan myöten. Joten missä kohtaa olisi kateutta?

Kateellisen peräkammarissa asuvan pojan kalkatusta

Anniehan on ollut oman kotinsa ja miehensä ”vanki” monet vuodet. Ajokorttittomana ei pääse mihinkään, julkisia ei kulje ja kaikkeen tarvitsee aina Kössin luvan.

Hän koki ensimmäisen vapautensa vasta silloin kun Kössi joutui pitkäksi ajaksi sairaalaan ja kun silloin en tuntenut heitä, niin muut ajoivat Annien kauppaan ja hän sai ensimmäistä kertaa edes ostaa sellaista ruokaa mitä itse halusi.

Meidän yhteiset kauppareissut ovat myös hänelle viikon kohokohtia (erään muun nimeltä mainitsemattoman asian lisäksi )
Annie voi lähteä ja jättää Kössin ja muut miehet milloin tahansa, jos vain haluaa.

Kateellisen peräkammarissa asuvan pojan kalkatusta

Anniehan on ollut oman kotinsa ja miehensä ”vanki” monet vuodet. Ajokorttittomana ei pääse mihinkään, julkisia ei kulje ja kaikkeen tarvitsee aina Kössin luvan.

Hän koki ensimmäisen vapautensa vasta silloin kun Kössi joutui pitkäksi ajaksi sairaalaan ja kun silloin en tuntenut heitä, niin muut ajoivat Annien kauppaan ja hän sai ensimmäistä kertaa edes ostaa sellaista ruokaa mitä itse halusi.

Meidän yhteiset kauppareissut ovat myös hänelle viikon kohokohtia (erään muun nimeltä mainitsemattoman asian lisäksi )
Ja sä vielä kivenkovaan väität, että suhde on ihan normaali eikä tässä Kössi ole ostanut itselleen orjaa. Jos nainen ei saa edes kaupassa käydä tai päättää itse mitä syö, niin onhan tuo melkoisen kontrolloivaa. Kössi ilmeisesti ainakin on sitä mieltä, että Annie on hänen kotiorjansa, jos kerran kieltää häneltä tällaiset perusasiat. Eikö Annie tiedä, että suomessa hän voisi vetää Kössiin oikeuteen tuollaisesta toiminnasta?

Ja sä vielä kivenkovaan väität, että suhde on ihan normaali eikä tässä Kössi ole ostanut itselleen orjaa. Jos nainen ei saa edes kaupassa käydä tai päättää itse mitä syö, niin onhan tuo melkoisen kontrolloivaa. Kössi ilmeisesti ainakin on sitä mieltä, että Annie on hänen kotiorjansa, jos kerran kieltää häneltä tällaiset perusasiat. Eikö Annie tiedä, että suomessa hän voisi vetää Kössiin oikeuteen tuollaisesta toiminnasta?

👍

Minusta setis saa panna Annietaan just niin usein kuin haluaa (ja Annie haluaa), aikuisia ihmisiä molemmat. Mutta ikinä en voi millään tasolla kunnioittaa ihmistä, joka pettää puolisoaan tai pettää ystäväänsä tämän puolison kanssa. Minun moraalini ei salli tuollaista kaksinaamaisuutta. Eikä tekopyhyyttä siitä, miten setis huutelee täällä muita valehtelijoiksi, vaikka itse on pahin. Tai miten hän ajattelee olevansa pelastava enkeli. Jos Annie ei ole tyytyväinen seksittömässä suhteessa, niin Suomessa on helppo ottaa ero. Mutta sitten ei tietenkään saa niitä Kössin miljoonia, joten mieluummin pettää miestään naapurinsedän kanssa.

Taas kalahti ja eräs älähti

Ei se kulu eikä poistu mihinkään, se on loppumaton ”luonnonvara”

Miksi ihmeessä kukaan tällä palstalla olevista naisista (siis meitä kun on suurin osa) olisi näille tuntemattomille ihmisille kateellinen, ja siis mistä? Jos tämä tosiaan on totta, kukaan teistä siinä porukassa ei vaikuta tervepäisestä. Kateellinen sellaisesta? Hah!

Minusta setis saa panna Annietaan just niin usein kuin haluaa (ja Annie haluaa), aikuisia ihmisiä molemmat. Mutta ikinä en voi millään tasolla kunnioittaa ihmistä, joka pettää puolisoaan tai pettää ystäväänsä tämän puolison kanssa. Minun moraalini ei salli tuollaista kaksinaamaisuutta. Eikä tekopyhyyttä siitä, miten setis huutelee täällä muita valehtelijoiksi, vaikka itse on pahin. Tai miten hän ajattelee olevansa pelastava enkeli. Jos Annie ei ole tyytyväinen seksittömässä suhteessa, niin Suomessa on helppo ottaa ero. Mutta sitten ei tietenkään saa niitä Kössin miljoonia, joten mieluummin pettää miestään naapurinsedän kanssa.

👍

Ikävä tuottaa pettymys mutta kyllä se yleisesti ottaen on niin, että se ihailun kuvitelma liikkuu vain sen ukonkäppänän omassa päässä. Kyllä nämä talutettavat ostojalkavaimot vaan ovat niitä säälittäviä tapauksia, koska jokainen tietää, että he ovat täällä vanhan ukon alistettavina ja määräysvallan alla, joilla ei ole omaatahtoa ja jotka ovat myyneet vanhalle ukolle p*illunsa lisäksi sielunsa ja usein myös perheensä omia lapsiaan myöten. Joten missä kohtaa olisi kateutta?
Älä viitsi. Kyllä ihmisten reaktioista voi lukea ihan muuta. Ja tutut miespuoliset kaverit on kyselleet kahdenkesken myöhemmin, kun ollaan tavattu. Luulivat tietenkin että me ollaan ihan ehta pari.
Voin myöntää että kun olin sinkku niin kyllä minäkin olin kateellinen kun näin varttuneen miehen kauniin nuoren sorjavartaloisen aasialaisnaisen kanssa 😇

👍

Joskus esiintyi myös väkivaltaisuutta, eli Kössi suutuspäissään heitteli tavaroita ja yritti osua. Niiden jälkeen Annie sanoi lähtevänsä kotimaahansa ja se kyllä herätti ja ne loppuivat jo vuosia sitten.

Eli siihen nähden suhde on kyllä jollain tapaa normalisoitunut vaikka Kössi onkin melkoinen kontrolloija. Ja Anniella on nyt täysi vapaus ostaa mitä haluaa. Eli ei syytä toimenpiteisiin nyt.

Mutta sitten sinä kuitenkaan et ole kateellinen Kössille...
En enää mutta kyllä muistan kun näin heidät satunnaisesti tulevan vastaan autollaan (moikattiin aina) että voi kunpa joskus saisin kohdata tuon kauniin ja niin upeasti hymyilevän naisen kylillä kahden kesken ja niinhän siinä sitten eräänä päivänä kävi 🤗

Älä viitsi. Kyllä ihmisten reaktioista voi lukea ihan muuta. Ja tutut miespuoliset kaverit on kyselleet kahdenkesken myöhemmin, kun ollaan tavattu. Luulivat tietenkin että me ollaan ihan ehta pari.
Voin myöntää että kun olin sinkku niin kyllä minäkin olin kateellinen kun näin varttuneen miehen kauniin nuoren sorjavartaloisen aasialaisnaisen kanssa

Juu, toki näinkin voi olla, mutta kyse onkin tällä palstalla olevista ihmisistä, joista suurin osa on naisia, perheellisiä vieläpä, perhepalsta kun on.

Trumpin kanssa valehtelukisaa käyvä Alepa on taas täällä ’sivuuttamassa” viestejäni, Don on jäänyt jo kakkoseksi 🤣🤣🤣

Yhteistyössä