ja np-ultrasta kysymys..

No taas tuun häiritteen,et ei aina tehdä alakautta,en oo lähelläkään hoikkaa,mut sisäkautta mua ei oo kummassakaan ultrattu,hyvin on näkyny mahan päältä :) Mut varalta jättäisin lapset kotiin,ku ei läheskään kaikkiin sairaaloihin/ultriin sais ottaa lapsia mukaan.

Alkuperäinen kirjoittaja nystymuikio:
No taas tuun häiritteen,et ei aina tehdä alakautta,en oo lähelläkään hoikkaa,mut sisäkautta mua ei oo kummassakaan ultrattu,hyvin on näkyny mahan päältä :) Mut varalta jättäisin lapset kotiin,ku ei läheskään kaikkiin sairaaloihin/ultriin sais ottaa lapsia mukaan.

Teidän sairaalassa on hyvä ultra laite.Riippuu myös siitä nimittäin. =)

Oyssissa ainakin tehdään ihan tuosta vatsanpeitteiden päältä. Vaikka itselläkin on tuota painoa vähän liikaa niin aina ollut hyvä näkyvyys eikä koskaan ole tarvinnut alakautta tehdä.

Alkuperäinen kirjoittaja Multakussu:
Alkuperäinen kirjoittaja nystymuikio:

Teidän sairaalassa on hyvä ultra laite.Riippuu myös siitä nimittäin. =)

Juu riippuu siitäkin,tottakia,mut oon kuitenki asunu kahdella eri paikkakunnalla,molemmissa np-ultra tehty vatsanpäältä,ei oo edes ehdotettu,josko sisäkautta :)

Yhteistyössä