Ja niinku mie ihmettelin mikä hemmetin hellyydenkaipuu iskeny...

hyytikyppynen

Aktiivinen jäsen
30.10.2006
26 410
8
38
puurajan takana
Kissalle. Hinkannu itteään jo toista tuntia minnuun, tullee surisemmaan naamaan kiinni, hinkkaa ja hinkkaa, kietoo häntää minun ympärille ja naukuu vienosti. Välillä menetti hermonsa ja iski kynnet minun käsivarteen ja katto vaativasti. Myöski makaili minun jaloissa ja nuoli itteään pitkiä aikoja samasta kohtaa, mies naureskeli ko katti hyppi tasajalkaa keittiössä ja teki voltteja :D

Otin sitte elukan tarkempaan syyniin ja hoksasin että sille oli mahhaan tarttunu teippi :laugh: Mulla ollu yks pahvilootahommeli tuolla takkahuoneessa keskeneräsenä ja siinä roikkunu muutama teipinpala, ilmeisesti oli katti käyny leikkimässä (kielloista huolimatta) ja saanu takiaisen sieltä.

Nyt sitte otin pois sen teipin tietenki ja kissa katos omahyväsenä häntä rullalla omiin oloihinsa. :D

Paljon oli murhetta kissaraukalla pienen teipin takia :rolleyes:

Ei se teipistä kuitenkaan johtunu.. Vaan sinusta :hug:

Mää oon leikelly meijän kollilta karvatakkuja :headwall: Oli kahen päivän reissulla ja AAH ku mahanalus ja "kainalot" täynnä takkuja.

on ne fiksuja. tiesi kyllä kuka auttaa :heart: . ja kisut on siitä hauskoja, että jakavat huomiota silloin kun huvittaa kun taas koirat nauttii kun niitä huomioi

Näinpä on. Koira on aina meilläki valmiina ottamaan vastaan hellyyttä ja huomiota, kissat saattaa jopa suuttua jos mennee yhtäkkiä paijaileen. Ja suuttuvat varmasti jos en jouva just sillon hellittelleen ko arvon elukoille sopis itelleen. Sitte mökötettään ja kökötettään nurkassa "hylättynä", annettaan verhoile kyytiä ja kävellään ihan tahallaan olkkarin hyllyllä puottelemassa tavaroita :headwall:

koirat, hellittelet niitä vaikka keskellä yötä net on vain tyytyväisiä. mutta menepp äherättään kissa rapsuttamista ja sylittelyä varten... auts!

:D Mie aattelin tuolle meän horokatille muutenki ripustaa jonku kyltin kaulaan jossa teksti "olen ihana, mutta älä koske minuun" . Se ko on vähän ärhäkämpi tapaus eikä tykkää vieraista, mut silti monet koittaa onneansa ja mennee lässyttään sille ja silittelleen. Ja poistuvat paikalta kera tuhannen naarmun. Mie oon vissin ainoa jonka se antaa koskea itteensä muutenkaan....

:D Mie aattelin tuolle meän horokatille muutenki ripustaa jonku kyltin kaulaan jossa teksti "olen ihana, mutta älä koske minuun" . Se ko on vähän ärhäkämpi tapaus eikä tykkää vieraista, mut silti monet koittaa onneansa ja mennee lässyttään sille ja silittelleen. Ja poistuvat paikalta kera tuhannen naarmun. Mie oon vissin ainoa jonka se antaa koskea itteensä muutenkaan....

pitänee muistaa? ;) mie pelkään kissoja.... joten pysyn suosiolla kaukana niistä :whistle:

Yhteistyössä