Ja niin remppareiskat nauliintuivat julkeasti tapittamaan Annien somaa mikroshortseihin verhottua bebaa… 🙄

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Setis.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
…ja säihkysääriä ja reisiä

Tulivat parkkiin juuri kun rantauduttiin veneen nostoon, työnantajansa teippauksilla varustetun pakun kanssa aikaa tappamaan ja silmiään lepuuttamaan

Huomasin heput Annien veivatessa peppu heiluen painavaa venettä selin heihin, kuskilla oli ikkunakin auki ja apukuski kuikuili niska kenossa

Siis ihan taukoamattomasti, ja julkeasti vaikka näkivät että minä näin heidän kuolaamisensa

No ei siinä mitään, heppujen työviikko alkoi huippuhavainnolla

Ajoin tarkoituksella kauemmas kaikkia liinoja kiinnittämään ym pakollisia hommia tekemään.

Sinne jäivät näppe…, eikun kämmeniään nuolemaan
Taisivat ihmetellä moukkamaista miesoletettua, joka ei saanut omaa persettään liikkeelle.

Shortsien käsite on nykyisin aika venyvää (ja joskus jopa ilmava)

New-Women-Denim-Mesh-Shorts-Sexy-Bikini-Mini-Micro-Jeans-Shorts-Ultra-Low-Rise-Summer-Short.jpg

Mitä iloa noista nirunaruista kellekään on?

Näillä keleillä saisi olla pöksyt joissa on pelkät taskut jos multa kysyttäis.

Niin, sinä oletkin harvinaisen käytännöllinen naiseksi. Naisten housuissahan ei välttämättä ole taskuja ollenkaan tai ne ovat vain käyttökelvottomat koristeet.
Setiksellä oli vaan luomukassit mukanaan autiolla saarella, eikä Annie pannut pahakseen pukeutumistyyliäni. Ja hän hoiti ne kevyemmiksi jo illalla ennen nukkumaanmenoa ja varmisteli homman uudestaan taas aamulla 🤗 😇

• Tykkää
Reactions: Johnny Appleseed
Niin, sinä oletkin harvinaisen käytännöllinen naiseksi. Naisten housuissahan ei välttämättä ole taskuja ollenkaan tai ne ovat vain käyttökelvottomat koristeet.

Höpsistä. Mulla on jopa kesäshorteissa taskut samoin kuin ulkohousuissa, joita käytän viileämmällä kelillä. Puhumattakaan vanhoista kunnon reisitaskuhousuista, joita minulla on ollut useita.

Paljonko löytyy heppasia ja kai ne on lähtöisin perämoottoreiden mersusta, eli Yamahasta?

Kiitti kysymästä, mutta paree on olla paljastamatta liikaa itsestään ja vehkeistään 🤭 Me kun muutenkin ollaan huutomerkkejä missä tahansa liikutaan 😁

No hepat liikuttaa sen ihan riittävästi 31 knotsiin kun on 5 istumapaikkaa täynnä ja retkivehkeet mukana. Alkuperäinen oli 2T Yammu, mutta vaihdoin sen useampi v sitten toiseen merkkiin ja paljon hiljaisempaan

• Tykkää
Reactions: KalaMiehesi
Kiitti kysymästä, mutta paree on olla paljastamatta liikaa itsestään ja vehkeistään Me kun muutenkin ollaan huutomerkkejä missä tahansa liikutaan

No hepat liikuttaa sen ihan riittävästi 31 knotsiin kun on 5 istumapaikkaa täynnä ja retkivehkeet mukana. Alkuperäinen oli 2T Yammu, mutta vaihdoin sen useampi v sitten toiseen merkkiin ja paljon hiljaisempaan

Arvostan, että puhut solmuista etkä km/h. Olet aito kapteeni 👍

• Rakkaus
Reactions: Setis.
No joo, nyt eksyttiin aiheesta, eli herkkubebasta. Oletteko käyneet kalassa hiljakkoin? Täällä ainakin merivesi niin lämmintä, että en itse ole pahemmin saanut mitään… Olis koko perhe timmissä kunnossa, jos vain mun kalastustaidoilla elättäisiin

• Vau!
Reactions: Setis.

Yhteistyössä