Ja niin pelaa palvelu kilttimiehen talossa

Daamini hoiti itse duuninsa ja kaikki kotityöt kun olin poissa. Kaikki oli siis viimeisen päälle kunnossa ja lämpimää ruokaa tarjolla kun astuin ovesta sisään. Kaikki kitisemättä ja valittamatta. Toisethan riitelee tiskikoneen tyhjentämisestä.
Pakkohan tässä on olla tyytyväinen.
 
  • Tykkää
  • Rakkaus
Reactions: ruuttis ja Lispetti
vierailija
Ap ilmeisesti odottaa kommentointia;
aasialainen ostettu kotiorja tekee mitä suomalainen raavas mies käskee, nyrkin ja hellan välissä vaimon on oleva ja sinne kuoleva.

Mutta en näin kuitenkaan kommentoi.
Vaan totean, että on teillä hyvä, oikeudenmukainen ja tasapainoiselta tuntuva parisuhde.
Palstan miehet ovat sinulle kateellisia erinomaisesta puolisovalinnastasi.
 
On ihanaa ilahduttaa rakasta!❤
Olen toiminut aivan samoin.

Ja sinä teet samaa Daamillesi!❤

Näin se hyvä suhde toimii.❤

Olen todella iloinen teidän puolesta ja näitä kirjoittamiasi ei kyllästy lukemaan.❤

t. anteeksi nuo paljot sydämet, Alepan Anna ei ainakaan tykkää, mutta kun mulla on sydämet silmissä ja tuntuu lämpimältä sisällä kun näitä sinun tekstejä lukee
 
Äläs ny retosta.
Johan Leinon Eikkakin varotteli että kell onni on se onnen kätkeköön...
Vai oliko se sittenkin niin, että kell sonni on, se käyköön korpehen...
Sonnipa sonni!😂

Kell’ onni on, se onnen kätkeköön,
kell’ aarre on, se aarteen peittäköön,
ja olkoon onnellinen onnestaan
ja rikas riemustansa yksin vaan.

Ei onni kärsi katseit’ ihmisten.
Kell’ onni on, se käyköön korpehen
ja eläköhön hiljaa, hiljaa vaan
ja hiljaa iloitkohon onnestaan.

Eino Leino



Nykyään sitten:
Meinasin oikeasti laittaa tähän miten tämä nykyään esitetään, mutta en edes minä kehdannut!😳
PH, selfieitä missä nippu gangstataaloja lapasessa, muutama kultahammas, Bugatti pihassa, uima-allas täynnä kalliita alastomia böönia etc.🫣

Kilttiksen kirjoitukset ovat kauniita ja motivoivia verrattuna nykyajan pinnallisiin nuorten narsistisiin hyötysuhteisiin.

Kilttiksen kirjoituksista tulisi monen nuoren aikuisen osata ottaa oppia.❤
Kukaan ei tietenkään ole täydellinen, mutta mitä olen lukenut, niin, näiden kyyhkyläisten suhde vaikuttaisi olevan aika ihana!😍
 
Ap ilmeisesti odottaa kommentointia;
aasialainen ostettu kotiorja tekee mitä suomalainen raavas mies käskee, nyrkin ja hellan välissä vaimon on oleva ja sinne kuoleva.

Mutta en näin kuitenkaan kommentoi.
Vaan totean, että on teillä hyvä, oikeudenmukainen ja tasapainoiselta tuntuva parisuhde.
Palstan miehet ovat sinulle kateellisia erinomaisesta puolisovalinnastasi.
Eipäs nyt yleistetä. Olen kyllä vilpittömän iloinen heidän molempien puolesta.

Voisin lyödä vetoa, että kyseessä ei ole aasialainen, vaan virolainen neito.
 
Daami on sotkamosta kotoisin, tunnen, oltiin samalla luokalla.
Just just 😏

…..Hänen oma ulkomaalainen sim-korttinsa oli toisessa puhelimessa kiinni ja sillä hän hoiti yhteydenpidon perheeseensä kotimaassa (whatsapin kautta). Voi päätellä että joku yliopistossa antoi numeron ulkopuoliselle.
Muutama päivä puhelinsoiton jälkeen hän tapasi minut ja aloin hoitamaan normaalisti tutoreille kuuluvia tehtäviä. Siitä se meidän suhde sitten alkoi.
 
Ap ilmeisesti odottaa kommentointia;
aasialainen ostettu kotiorja tekee mitä suomalainen raavas mies käskee, nyrkin ja hellan välissä vaimon on oleva ja sinne kuoleva.

Mutta en näin kuitenkaan kommentoi.
Vaan totean, että on teillä hyvä, oikeudenmukainen ja tasapainoiselta tuntuva parisuhde.
Palstan miehet ovat sinulle kateellisia erinomaisesta puolisovalinnastasi.
Puolisovalinnasta? Hän on daami kilttikselle, ei mikään puoliso.
 
vierailija
Puolisovalinnasta? Hän on daami kilttikselle, ei mikään puoliso.
Zot zot

Puoliso on termi, joka tarkoittaa aviopuolisoa, miestä tai vaimoa.[1] Termi on laajentunut käsittämään myös avopuolisoa ja sanan merkityksen laajeneminen on otettu huomioon myös Suomen kielen perussanakirjassa vuonna 1992.[2] Termiä käytetään myös laajemmassa merkityksessä, joskaan ei säädösterminä, avopuolisoista[1] ja samaa sukupuolta olevien parien parisuhteen osapuolista
 
  • Tykkää
Reactions: Algoma
vierailija
On ihanaa ilahduttaa rakasta!
Olen toiminut aivan samoin.

Ja sinä teet samaa Daamillesi!

Näin se hyvä suhde toimii.

Olen todella iloinen teidän puolesta ja näitä kirjoittamiasi ei kyllästy lukemaan.

t. anteeksi nuo paljot sydämet, Alepan Anna ei ainakaan tykkää, mutta kun mulla on sydämet silmissä ja tuntuu lämpimältä sisällä kun näitä sinun tekstejä lukee


Ei tässä tasa-arvoa Kilttimies hae, hän on vain ns ottavana osapuolena. Ei antavana. Tuo on Lispetti sitä toiveajattelua.
 
vierailija
Eipäs nyt yleistetä. Olen kyllä vilpittömän iloinen heidän molempien puolesta.

Voisin lyödä vetoa, että kyseessä ei ole aasialainen, vaan virolainen neito.
Ei tarvi lyödä vetoa. Tämähän on pelkkää satua, keksittyä tarinaa.... Ei ole oikeasti mitään paria olemassa, joten tarinan "daamin" kansalaisuudella tuskin on väliä. :D. Ja saduissahan voi tapahtua mitä vaan, joten ei kannata ainakaan rahasta lyödä vetoa, jos se kansalaisuus vaihtuukin jossain kohtaa, kun ei kertoja enää muista itsekään, mitä on sepittänyt. ;)
 
vierailija
Puolisovalinnasta? Hän on daami kilttikselle, ei mikään puoliso.
Daami=tyttöystävä=puoliso myös täällä Suomessa

Wiki -”Puoliso on termi, joka tarkoittaa aviopuolisoa, miestä tai vaimoa.

Termi on laajentunut käsittämään myös avopuolisoa

ja sanan merkityksen laajeneminen on otettu huomioon myös Suomen kielen perussanakirjassa vuonna 1992.”
 
  • Tykkää
Reactions: Algoma
vierailija
Ei tarvi lyödä vetoa. Tämähän on pelkkää satua, keksittyä tarinaa.... Ei ole oikeasti mitään paria olemassa, joten tarinan "daamin" kansalaisuudella tuskin on väliä. :D. Ja saduissahan voi tapahtua mitä vaan, joten ei kannata ainakaan rahasta lyödä vetoa, jos se kansalaisuus vaihtuukin jossain kohtaa, kun ei kertoja enää muista itsekään, mitä on sepittänyt. ;)
Kateus paistaa läpi kilometrin päästä 🤣😂😅
 

Yhteistyössä