P
Pastori
Vieras
Eli jouluna 2006 olin 18kg painavampi kuin nyt ihan raskauden jäljiltä (joo, syytän sitä kun ikinään aikasemmin en ole ton kokonen ollut, en edes lähelle). No tuon raskauden jälkeen on ollut vaikeampi pysyä kuosissa jostain kumman syystä
(en oikeasti tiedä.)
No viime tammikuussa olin sen 18kg köykäisempi josta on tullut takaisin kevään ja kesän aikana tähän päivään lukien se 8kg, eli nyt siis -10kg pois (Eka tavoite, tuon lisäksi jos lähtisi -3 niin olisin tyytyväinen).
Ja tämän kesän aikana paino on heitellyt +-5kg :snotty: *JOJO*
Eli taas kalorit on reippaasti miinuksella ja samalla popsin noita nesteenpoistajia kerta tulee juotua niin vimmatusti vettä ja kahvia. Tuon 36 hameen on mahduttava pikkujouluihin :saint:
Onko muita?
No viime tammikuussa olin sen 18kg köykäisempi josta on tullut takaisin kevään ja kesän aikana tähän päivään lukien se 8kg, eli nyt siis -10kg pois (Eka tavoite, tuon lisäksi jos lähtisi -3 niin olisin tyytyväinen).
Ja tämän kesän aikana paino on heitellyt +-5kg :snotty: *JOJO*
Eli taas kalorit on reippaasti miinuksella ja samalla popsin noita nesteenpoistajia kerta tulee juotua niin vimmatusti vettä ja kahvia. Tuon 36 hameen on mahduttava pikkujouluihin :saint:
Onko muita?