Ja mitta täysi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kuppi nurin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kuppi nurin

Vieras
Miksi minun pitäisi perustella miehelleni seksistä kieltäytyminen?

Kovasti vatsakipuisena kieltäydyin eilen seksistä ja hän alkoi tivata syytä. Sanoin, että mielestäni minulla ei ole minkäänlaista velvollisuutta perustella. Ei on ei, oli syy mikä tahansa.
Kuulema ei voi olla mitään syytä, koska seksi on niin ihanaa.

Kahdenkymmenen avioliittovuoden jälkeen seksielämämme on edelleen (minun mielestäni) aktiivista (2-4 krt/viikossa), mutta miehelleni se ei riitä.
Olen väsynyt jatkuvaan ruinaamiseen noina "välipäivinä" ja heti aktin jälkeen uutta kierrosta, jopa lasten kuullen kinutaan suuseksiä tai vähintään käsipeliä. Hän masturboi monta kertaa päivässä. Kuulema ei tarveis ruinata jos saisi tarpeeksi..
Ja syy on muka minun, kun olen niin haluttava..
Ehdotin seksiterapiaa, minusta hän ajattelee liikaa seksiä ja tarvitsee apua. Suuttui sitten siitä

Haluaisin olla ruma, lihava, luotaantyöntävä, haiseva, epämiellyttävä tai jotain.
EN VAIN JAKSA ENÄÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ei se nyt niin kovin vaikeaa ole ryhtyä rumaksi, lihavaksi, haisevaksi jne.

No, oikeesti. Tuollainen seksihalujen eriparisuus on rasittavaa molemmille. Se ei kyllä kovin innosta aloittamaan terapiaa, jos sanot toisen tarvitsevan apua. Se leimaa hänet heti poikkeavaksi. Otappa niin, meillä on tässä ongelma.

Pelottava mies sinulla.

Me ollaan miehen kanssa pärjätty hyvin, vaikka noin seitsemään vuoteen ei muuta muuta seksiä oikein ole ollutkaan kuin pakolliset lapsia tehdessä.

Jossain välissä asiaa miehelle ääneen mietin, että onko meissä jotain vikaa, mutta jos tämä "ratkaisu" on molemmille tyydyttävä, niin meillähän on asiat ihan hyvin :)