Ja mitäs tää nyt on..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kuunvalossa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Kuunvalossa:
sillä on puhelin lenkillä mukana! |O
oletko kysynyt numeroa numerotiedustelusta?

itse olisin varmaan niin kyylä, etten puhuisi vielä muutamaan päivään miehelle, vaan kyttäisin hetkeä milloin saisin miehen puhelimen käsiini ja soittaisin miehen numerosta ko. numeroon.

toisaalta nainen voisi vastata jos soittaisi jollain ihan oikealla numerolla, jota hänellä ei muistissa ole. menisin varmaan ostamaan tällä sekunnilla prepaidin ja soittaisin siitä "oikealla numerolla" esim lehtimyyjänä :)

Monta kertaa on ollut pieniä asioita mitkä ovat viitanneet pettämiseen.. Aina kuitenkin on ollut joku hatara selitys ja olen unohtanut asian tai painanut villaisella.. :(

Pettäjä yleensä seuraa ja kyylää syyttäen toista.Tulipas sille kiire lenkille ilmoittaa sille muijalle.Ja sopivat jos joku soittaa ilman nroa niin ei vastaa ja painaa poikki.Tosi epäilyttävää.Ota irti kaikki siitä miehestä nyt heti,äläkä anna vaan asian olla.Laita findiin se nro.Jos siitä irtoaa jotain.

Nyt tuli kotiin ja alkoi tiskaamaan. Kuulemma saan lepäillä :o :o :o
Onko toi ihan seonnut?

SYYLLINEN OLO SILLÄ.kun tiskannut ota pöydän äärelle keskustelee älä jätä tuohon vaikka näyttää siltä että yrittää välttyä kuulustelulta yrittää sinua miellyttää.Mutta älä lankea tuohon

Nyt tuli sanomaan että saan mennä ottamaan 70e rakennekynnet jos tahdon! Nyt on oikeasti joku vinksallaan nimittäin tähän ei ole koskaan ennen rahojaan suostunut laittamaan....

Nyt tuli sanomaan että saan mennä ottamaan 70e rakennekynnet jos tahdon! Nyt on oikeasti joku vinksallaan nimittäin tähän ei ole koskaan ennen rahojaan suostunut laittamaan....

jo.Yrittää mielistellä sinua,että pidät suusi kiinni.Ja niin näköjän teet.Annat oikein miehelles hyvää tilaisuutta pettää jos näin on.

Mun mieheni jäi kiinni kahdesti siitä että löysin lähetetyn viestin sen puhelimesta eräälle naiselle. Kyayin miehen puhelin kourassa että mitä tää meinaa ja rehellisen vastauksen sain. Siinä vaiheessa kun kiinni jää niin musta on vaimolleen sen velkaa.
Mies lopetti suhteen ihastukseensa, suhde ei onneksi ollut kestänyt reilusta viikosta kauempaa.. Nyt opetellaan luottamaan...

Jos vahvat epäilykset on niin silloin on minun mielestä oikeus toisen puhelimeen kajota. Hassua miten naisilla ainakin on sellainen kuudes aisti jolla näitä asioita vaistoaa. Miäkin vaistosin silloin heti että jotain on vialla, ja muutama päivä meni että mies jäi sitten kiinni.

Jahka saa tiskattua niin kysyn ihan suoraan ilman että ehtii varautua. Saa nähdä mikä on selitys.. Nyt mun täytyy tsempata vaan että älä usko älä usko mitä vaan....

Todennäköisesti se ehti sille naikkoselle jo soittamaan varoitus soiton ettei vastaa mihinkään vieraisiin numeroihin, eikä niihin jos numero ei näy... *terveisin pettäjä, joka itse samalla tavalla on toiminut*

Kyll toi kuulostaa niin siltä itseltään, että pahemmin ei vois.