Ja mistä voisi keskustella vanhat mammat, joilla ei vauvakuumetta, ei parisuhdehuolia ja työttömyyshuoletkin näköjään häviävät....??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Riipputisurupuska
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Riipputisurupuska

Vieras
Joutenpäivän tänne kurkkailen ja alan kait olla jo liian vanha, kun on taas buumina vauva-ja lapsiasiat-niin kuin palstalle toki kuuluukin!

Oisko joku "yli 40v vanhat kurpat-osio, joka pyöris täällä nuorempien seassa, niin ei ihan keski-ikä kriisiydyttäis.....??

mä tykkään jutella ruuanlaitosta ja sen kamaluudesta, puutarhan hoidosta (eli miten siitä selviytyis helpoimmin), lastenkasvatus käy myös, mutta vauva-ajasta en enää oikein muista mitään... kierrätys ja säästäväisyys kaikissa muodoissaan. Tässä aiheita aluksi. :) mä voisin tulla mukaan, jos tuo "yli" sana muutettais "noin" sanaksi.

Naapureiden kyttääminen, maanviljelijöiden tukien kadehtiminen, pakkasten paukkuminen tai oman kropan haukkuminen passaa vanhemmillekin. Tietty Reimateccien muotivärejä voi kommentoida ihan puistossa nähdyn perusteella ja lasten kasvatukseen antaa vanhentuneita ohjeita, niin saa ainakin keskustelua aikaan.

Mullakaan ei ole vauvakuumetta, parisuhdeongelmia tai työttömyyshuolia. Olen siis vihdoin lähempänä kypsää ikää!

Tällä hetkellä haluaisin keskustella kastraattilaulajista, mutta en jostain syystä ole löytänyt mistään keskustelukumppania itselleni.

Alkuperäinen kirjoittaja miu:
mä tykkään jutella ruuanlaitosta ja sen kamaluudesta, puutarhan hoidosta (eli miten siitä selviytyis helpoimmin), lastenkasvatus käy myös, mutta vauva-ajasta en enää oikein muista mitään... kierrätys ja säästäväisyys kaikissa muodoissaan. Tässä aiheita aluksi. :) mä voisin tulla mukaan, jos tuo "yli" sana muutettais "noin" sanaksi.

Voishan se olla vaikka "40 kahta puolta sekä kaikki tuohon kategoriaan kuuluvat"

Well, ruuanlaitto ei oo mun lempilaji, vaikka ukkokin tekee saman lailla ja penskoja vinopino ja piha on askeettinen, kun revin viimeisetkin ruusut irti talon vieruksilta, kun tähän muutettiin...aattelin, jos eläkkeellä ois sitten aikaa, hermoja ja intoa puutarhamaisemointiin...

Lastenkasvatus tietty menettelin, kun oon tämmöinen tiukkis, mutta "sen kuuluisan punaisen langan" kahta puolta luisteleva äiskä....

Yhteistyössä