"....ja mistä poikaan on noi mustelmat tullu....?"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja J-t harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

J-t harmaana

Vieras
Poika lähti tosiaan eilen isälleen ja piti olla huomiseen. Äsken tuli ex-anopilta viesti, että kävivät just suihkussa plaaplaaplaa ja sitte kuvailu, kun pojalla on mustelmia siellä ja siellä että MISTÄ ne on tullu...?

Teki mieli oikeesti vastata, että täällä me miehen kanssa kilpaa läimimme poikaa pepulle ja polvitaipeisiin ja tarvittaessa vielä muuallekkin... ! Onko se nyt ihme, että 4 vuotiaalla pojalla, joka touhuaa pihalla kavereittensa kanssa, kiipeää joka paikkaan ja leikkii kissojen ja koiran kanssa, on mustelmia? Eikös se ois tavattomampaa, ettei tuon ikäisellä lapsella ois ikinä mitään kolhua missään? Tuli vaan olo, että nyt tässä sitte selitellään vaikka pitävät meitä kumminkin lapsenhakkaajina :(

No jo on... :D Itsellä (tyttö) oli joka paikka aina ihan kolhuilla ja ties minkä värisillä mustelmilla ja naarmuilla ja ihan varsinaisilla haavoilla varsinki lämpimämpään vuoden aikaan. Koskaan ei siis ole kukaan lyönyt. :)

Alkuperäinen kirjoittaja raparperitaivas:
Mulle ex-anoppi laitto kerran viestiä että "onko totta ettei xx saa kertoa mitä on kesälomareissulla tehnyt" Olis tehny mieli vastata että mietipäs, mahtaakohan olla totta :headwall:

heh, olisit vastannut yhdellä sanalla: "on"

Onko teille koskaan neuvolassa huomautelleet mustelmista? Itse mietin et oliks toi joku testi, kun menin vauvan kans neuvolaan ja 2,5v isoveli oli mukana, mustelma poskessa (törmäsi pöydänkulmaan) niin terkka kommentoi että "ja mustelma on poskessa".

Olemme vastikään muuttaneet paikkakunnalle, eli ei kovin tuttu th.

Hirvittää vaan, ku eksä aikanaan teki musta ja mun miehestä aiheettoman lastensuojeluilmoituksen...myönsi kyllä sitte että teki piruuttaan. Tulee vaan heti olo, että siellä ollaan nyt taas pian sossuun soittelemassa. Väittää, että poika on sanonut, että mun mies on lyönyt häntä.... En kyllä usko tätäkään. Oon nimittäin huomannut, että usein, ku poika tulee mummilasta (ex-anoppilasta), niin hokee, ettei tykkää "Pekasta" jne....ihan niinku sitä ois aivopesty siellä. Vaikka todellisuudessa tykkää yli kaiken mun miehestä.

Alkuperäinen kirjoittaja J-t harmaana:
Hirvittää vaan, ku eksä aikanaan teki musta ja mun miehestä aiheettoman lastensuojeluilmoituksen...myönsi kyllä sitte että teki piruuttaan. Tulee vaan heti olo, että siellä ollaan nyt taas pian sossuun soittelemassa. Väittää, että poika on sanonut, että mun mies on lyönyt häntä.... En kyllä usko tätäkään. Oon nimittäin huomannut, että usein, ku poika tulee mummilasta (ex-anoppilasta), niin hokee, ettei tykkää "Pekasta" jne....ihan niinku sitä ois aivopesty siellä. Vaikka todellisuudessa tykkää yli kaiken mun miehestä.

Jos ne soittaa sossuun, niin te olette keskustelussa ja mahdollisesti tarkkailussa sen jälkeen. Noi tehdyt ilmoitukset ei katoa mihinkään, joten olette "vanhoja asiakkaita" vaikka aiempi ilmoitus olisi todettu perättömäksi ja turhaksi.

Ikävä ex-anoppi sulla, ja paljon mahdollista, että tekee ilmoituksen, koska se saattais aiheuttaa sen, että lapsi siirtyis teiltä isänsä luo asumaan,eli ex-anopin valvovan silmän alle.

Alkuperäinen kirjoittaja g:
Alkuperäinen kirjoittaja J-t harmaana:

Jos ne soittaa sossuun, niin te olette keskustelussa ja mahdollisesti tarkkailussa sen jälkeen. Noi tehdyt ilmoitukset ei katoa mihinkään, joten olette "vanhoja asiakkaita" vaikka aiempi ilmoitus olisi todettu perättömäksi ja turhaksi.

Ikävä ex-anoppi sulla, ja paljon mahdollista, että tekee ilmoituksen, koska se saattais aiheuttaa sen, että lapsi siirtyis teiltä isänsä luo asumaan,eli ex-anopin valvovan silmän alle.

Tätä mä pelkään. Silloin, ku joudutiin sinne sossuun keskustelemaan ja käynti todettiin turhaksi, niin mun mies kysyi, että vaikuttaako tämä tulevaisuudessa, jos vaikka mun eksä alkaakin hakea pojan huoltajuutta. Sanoivat, että merkintä jää pysyväksi. Silloin mies kysyi, että onko tää nyt tulkittava niin, että se kumpi vanhemmista on ehtinyt tekemään toisesta ls-ilmoituksen, vaikka perättömänkin, on silloin vahvoilla, kun huoltajuudesta tapellaan.... Ei sanonut sossun täti juuta ei jaata :(

Yhteistyössä