Ja miestä vietiin (turhis)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rontto
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Rontto

Aktiivinen jäsen
28.09.2004
6 773
4
38
Niin se lähti mies kauppaan ostamaan pillimehua, sipsiä ja limsaa.

Likka kirjoitti isälleen kauppalistan ja ja pyysi kauniisti, että isi mienisi kauppaan, kun hän on kipeä. Ja äiti ei voinut lähteä...

Nyt on mies kaupassa....... :saint:

Noin se on pyörittänyt isi pikkurillin ympärille tiukasti :heart: :xmas:



Positiivista tässä on se , että likka on tajuissaan, eikä enään ole paljoakaan oksentanut.

Ja jaksoi edes ajatella, että isin pitää mennä kauppaan hälle sipsiä ostamaan. Sen kyllä keksi aivan itse :laugh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Flow87 -Los tehottomuus-:
Alkuperäinen kirjoittaja Räjähtävä Ronttonen:
Alkuperäinen kirjoittaja Flow87 -Los tehottomuus-:
kiva kuulla :) eiköhän tyty siitä lähde toipumaan :hug: :xmas:

Mä toivon hartaasti , että ollaan jo toipumisen tiellä.

On ollut sen verran rankka vuorokausi :|

varmasti :/ mahatauti on aina kamalaa, oli se lapsella tai aikusella.

Jos vaan voisin tuo taudin siirtää itselleni, siirtäisin. On aivan kamalaa katsoa tuota lasta, kun toinen on niin kipeä :'(

Vaan ei auta kuin helpottaa toisen oloa sen minkä pystyy. =) :heart:
 

Similar threads

Yhteistyössä