Minulle tehdään ensi kuussa sitten viimeinen IUI eli neljäs. Kolmas ei napannut, joka kävi juuri tänään ilmi. Teille ei tarvitse tähdentää mitkä ovat tunnelmat... En usko, että neljäs nappaa joten sitten aloitamme IVF:ät. Minua karmivat hormonihoitojen sivuvaikutukset ja ennen kaikkea se neulan pistäminen emättimen senämän läpi (kun munasolut imetään)! Onko teille tehty IVF ja sattuiko kamalasti? Mitä lääkitystä saitte ennen prosessia? Mieheni serkun munasarjat keräsivät nestettä minasolujen imemisen jälkeen ja hän joutui sairaalaan! Onko tämmöisestä ollut kokemusta?
Minua pelottaa siksikin, että minulle yritettiin tehdä munatorvien aukiolo tutkimus (ruiskutetaan nestettä onteloihin) mutta tuskat olivat niin kovat ettei sitä voitu viedä loppuun. Eli olenko extraherkkä? Onko teille tehty tuota tutkimusta?
Minua pelottaa siksikin, että minulle yritettiin tehdä munatorvien aukiolo tutkimus (ruiskutetaan nestettä onteloihin) mutta tuskat olivat niin kovat ettei sitä voitu viedä loppuun. Eli olenko extraherkkä? Onko teille tehty tuota tutkimusta?