IVF:n kulku

Hei!

Mulla olis lääkeongelma.
Eli IVF hoito olisi alkamassa ja pian aloitan Gonal-F pistokset. Ne lääkkeet sainkin, samoin kuin Pregnyl-lääkkeen. Mutta tuo Cetrotide on loppunut apteekista ja keskusapteekistakin, ainoastaan tukusta tilaavat. Nyt vaan se lääke tulee _ehkä_ (!) viikolla 8 ja silloihan mun lääkitys olisi jo täydessä käynnissä... Kääk! Milloinkohan tuo Cetrotide-lääke otetaan kuvioihin mukaan? Ainakin tuota pelkkää Gonal-äffää on merkattu 6 ekaa päivää. Alkaa tulla viime vuoden takainen sikaflunssapiikin jakelu ja riittävyys mieleen..

Kiitos tiedoista!
 
Cetrotide- jarru tulee mukaan kuvaan n. 5-7 pistelypäivänä. Olen ymmärtänyt että ko. lääke, kuten muutkin jarrut ovat kaikki loppuneet. Kannattaa varmaan neuvotella lekurin kanssa mitä tehdä.
 
Viimeksi muokattu:
Ja laita ainakin tilaus sisään apteekkiin välittömästi, että saat lääkettä sitten heti kun sitä on saatavilla, jos silloin sitä enää tarvitset. Toisinaan lääketehtaat pystyvät toimittamaan pieniä eriä joihinkin apteekkeihin, jolloin sitten nopeimmat saavat lääkkensä.
 
Kiitos viesteitä! Sain lopulta jarrulääkkeen suoraan klinikalta, jonka sitten jälkikäteen toimitan heille takaisin, jahka oma varaamani lääke apteekkiin joskus saapuu!

Olkaahan muut aikaisemmin liikkeessä noiden jarrulääkkeiden kanssa:)
 

Yhteistyössä