IVF lääkityksen aloittamisajankohta

Aloitetaanko IVF "alasajo" lääkitys aina kierron 1 päivänä? Vai voiko aloittaa muulloinkin? Mulla on aika lääkärille kp 8, tehdään ssg, ja luultavasti mennään IVF:iin, mutta pitääkö tosiaan jaksaa odottaa vielä kolme viikkoa siitä lääkityksen aloittamiseen vai voiko "tositoimiin" käydä heti?
 
kieku
Tosiaan onko teillä kaikki tutkimukset jo tehty ja lääkäri on LUVANNUT että IVFillä aloitetaan HETI ?
Hiukka epäilisin että samasta kierrosta kuin SSG aloitettaisiin sitten jo IVF. En ole ainakaan kuullut. Tarkoittaisitkohan IUItä ?
IVFiä ei voi aloittaa minä päivänä hyvänsä, jos on pitkä kaava (hormonien alasajo) se alkaa kp21-23 ja lyhyellä kaavalla kk-kierron alkupäivinä.
 
Yksityisellä olen..tähän saakka tulleet testitulokset kyllä jo viittavaat siihen että ivf taitaa olla ainoa vaihtoehto, ja ajattelin että olisin voinut laittaa lomani oikealle viikolle jos olisi voinut laskea mihin punkteeraus/istutus osuu. Organonin sivuilla on nämä selitetty muuten hyvin, mutta juuri se puuttuu että missä vaiheessa kp:tä mikin juttu tehdään..mutta tuokin (kp 2 tai 21) selvitti jo jotain, kai se on sitten tapauskohtaista miten tuo menee..mutta kiitos anyway :)
 

Yhteistyössä