L
Lilli-75
Vieras
Mielettömästi onnea Misulle ja koko perheelle!!!
Mukavaa että kaikki meni hyvin ja pääsitte kotiin nauttimaan pikkuisesta.
Ite oon jo mietiskelly tota kipulääkitystä ja taidampa epiduraalin päätyä...
Inhottavia Sandy noi liitoskivut, mulla on vast nyt alkanu paikat kipeytyy.
Avuks oon kuullu kans ton tukivyön, en oo kyllä hankkinu sellasta mut varmasti ois hyvä.
Oma kävely alkaa olla kans työn ja tuskan takana ja turvotukset aivan karseet, ihan turha yrittää saada sormuksia sormista eikä kaikki kengätkään mahu enää.
No ei olis hyvässä lykyssä ku 6 viikkoo jälellä... apua ei sitä aina tajuukkaan kuinka lähellä sitä jo ollaan.
Tänään oli käynti synnärillä ja lapsivuodeosastolla. Näytti olevan paikat täynnä ku joka huoneesta kuulu äidin tai vauvan ääniä... pikkusen alko jo jänskättämään...
Mitenhän Mimmuli jakselee, jokohan alkaa h- hetki olla lähellä...
Lilli-75 Rv 34
Mukavaa että kaikki meni hyvin ja pääsitte kotiin nauttimaan pikkuisesta.
Ite oon jo mietiskelly tota kipulääkitystä ja taidampa epiduraalin päätyä...
Inhottavia Sandy noi liitoskivut, mulla on vast nyt alkanu paikat kipeytyy.
Avuks oon kuullu kans ton tukivyön, en oo kyllä hankkinu sellasta mut varmasti ois hyvä.
Oma kävely alkaa olla kans työn ja tuskan takana ja turvotukset aivan karseet, ihan turha yrittää saada sormuksia sormista eikä kaikki kengätkään mahu enää.
No ei olis hyvässä lykyssä ku 6 viikkoo jälellä... apua ei sitä aina tajuukkaan kuinka lähellä sitä jo ollaan.
Tänään oli käynti synnärillä ja lapsivuodeosastolla. Näytti olevan paikat täynnä ku joka huoneesta kuulu äidin tai vauvan ääniä... pikkusen alko jo jänskättämään...
Mitenhän Mimmuli jakselee, jokohan alkaa h- hetki olla lähellä...
Lilli-75 Rv 34