IVF/ICSI-hoidoista plussaan / vauvaketju

Heippa kaikki, jos tätä kukaan enää lukee :D Meille kuuluu hyvää, olen palannut äitiyslomalta töihin, lapsi on kotihoidossa jatkossa puolison ja isovanhempien kanssa 3-vuotiaaksi asti. Töissä olo on ihanaa, teen 80% työaikaa. Me myös haaveillaan jos toisesta (vaikka vauvavuosi onkin ollut aika rankka..). Meillä on kolme alkiota pakkasessa, mut olen myös asennoitunut uusiin hoitoihin lähtemään. Me varmaan odotellaan tuonne vuodenvaihteeseen asti ja sitten pikusisarusta tekemään. Jännittävää! Olis ihanaa sit jännäillä täällä vanhojen tuttujen kanssa! Ihanaa kesää kaikille!
 
Onnea kaikille 1 - vuotiaille!:) Kyllä se aika rientää, täälläkään ei synttäreihin ole kuin reilu viikko. Kivaa kun päivärytmi entistä selkeämpi, ruoka maistuu ja hei; pian tyttö pääsee juomaan lehmän maitoa. Vielä olen imettänyt 2-4x päivässä.
Työt ovat jatkuneet ja mukavaa on ollut. Hyvä ettei vielä tarvitse laittaa pientä päiväkotiin kun mies hoitaa syksyllä.
Kärryn kanssa kävellään, hiukka pitää vauhtia vielä vahtia :)
Meillä mietitty,jahka tyttö kävelee hyvin,sitten hälle sisarusta alulle.. Vielä ei ajatuksissa niinkään ollut,sen kummemmin. Tiedättekö,miten siirtoon pääsee,onko jonotusta vai pääsisköhän piankin soitosta jne. Pakkasessa jokunen huurunenä on .

Aurinkoa jokaiselle !vielä on kesää jäljellä.
 

Yhteistyössä