IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

Tsemppiä piinailijoille!

Minäkin "piinailen", mutta siirtoa ei siis tehty tässä kierrossa. On vaan niin jännä huomata miten se on omasta päästä niin paljon kiinni. Kun on siirto, niin on oireita vaikka muille jakaa ja ne laitetaan lugejen piikkiin yms. Nyt kun EI ollut siirtoa mutta käytän lugeja niin ainut oire oli ekojen lugesteronien jälkeen tissien polttelu ja muut sellaset, mutta sen jälkeen on ollut TÄYSIN oireetonta... Ja auta armias kun otetaan siirtokierto niin joka julmetun päivä on jotain uutta ja outoa tutkailtavaksi... ja googlailtavaksi...
 
Guess82, luulen että he sanovat kaikille siirtoon menijöille että testi kahden viikon päästä, en oikein mitään muutakaan syytä keksi, kun virallisena testipäivänä mulla olis sitten jo dpo20! Teenkin varmasti niin että jollei menkat ala 12-13.4 kuten aikataulun mukaan pitäis, niin testaan varmasti jo lauantaina 14.4.

yrittäjä83, googlen kirot kyllä tunnetaan :D Oon jo ties miten monta kertaa googlaillut alkuraskauden oireet ja mitä tapahtuu ensimmäisillä raskausviikoilla, vaikka osaan ne asiat jo ulkoa! Se on joku rituaali että on pakko käydä raskaussivuilla toivomassa.

ON: pp6, dpo12. Ei oireita, mutta toistaiseksi ei myöskään orastavia menkkakipuja.
 
Tänään verikokeesta nega :'( Hcg alle 1, joten ei edes yritystä tarrata kiinni.. Kroppa tietty v*ttuili ja jätti menkkakivut kokonaan pois ja myöhästyttää menkkojakin, jotta toivonrippeet nousivat turhaan.. Tää on niin perseestä!

Tänään mä oikeasti ekan kerran säikähdin ajatusta, että mitä jos me ei onnistutakaan näissä hoidoissa? Tähän asti on toivoa löytynyt pettymysten väliltä, mutta nyt oikeasti alkaa pelottaa.. :'( Tuntuu et panokset vaan kovenee kokoajan, mitä enemmän epäonnistumisia tulee...

Seuraava PAS tehään heti uuteen kiertoon, kunhan ne menkat sieltä tulis...

Tsemppiä kaikille!
 
Hoitolaiset:

Anni-78........... 1.IVF 3.PAS .......... loka/marras
amor .............. 1.IVF 1.PAS .......... joulukuu
Ellie80 ............... 1.IVF 1.PAS......... keväällä
Ellix ................ 2.IVF 3.PAS........... huhtikuu
Emppu2012 ........ 2.IVF............... touko/kesäkuu
Euphonia .......... 1.IVF ................. lokakuu?
Guess82 ........... 2.IVF................. maaliskuu
HaaveissaToinen . 2.IVF...............kesällä
Hautomo76 ......... 2.ICSI .............. marras/joulukuu
hiippis81 ............ 1.IVF ................ toukokuu
Hox ...................1.IVF................. helmikuu
jadekivi .......... 2.IVF ................... huhti/toukokuu?
Jepelis ........... 1.IVF ................... tammikuu
johkunen .......... 2.ICSI ................ marras/joulukuu
Katjuska-81 ....... 2.IVF 1.PAS ........ toukokuu
krisuli ........... 2. ICSI .................... maaliskuu
Lippo Lii .......... 1. IVF ................... huhtikuu?
meema .......... 1. IVF ................... maaliskuu
MiiJane ........... 1.ICSI ................. lokakuu?
neulatyyny ....... 2.IVF 1.PAS........... keväällä?
Nicci ............. 2.ICSI .................. helmi/maaliskuu
nuppuska .......... 2.ICSI 2.PAS ....... huhtikuu
onlyer ............ 2.IVF .................. toukokuu
onnetonpulu........1.IVF...................maalis/huhtikuu
Peikko89 ............ 1.IVF ................ keväällä/kesällä
poritar ........... 2.IVF .................. helmikuu
Poutainen..........1.IVF...................helmikuu
RBAM .............. 1.IVF ..................maaliskuu
Rowan79 ........... 2.ICSI .............. keväällä
Rödluvan .......... 1.ICSI 1.PAS........huhtikuu
sannamary ......... 1.IVF ............... tammikuu?
Scarleth ............ 2.IVF ............... huhtikuu
simpli ............ 1.ICSI 2.PAS ......... huhtikuu
sintti -79 ............ 2.IVF ............... toukokuu?
susan78 ............. 1.IVF ............... toukokuu
Syys77 ......... 1.IVF 2.PAS............huhtikuu
Tammuska .......... 1.IVF ............... joulu/tammikuu
tarantellah .......... 1.IVF ............... toukokuu
Tuuli 1976 ........ 1.IVF 1.PAS......... joulukuu
Ulriikka79 ........ 1.IVF .................. loka/marraskuu
Unelma72 ...........2. ICSI................helmikuu
yrittäjä83 ........ 1.IVF 1.PAS ..........huhtikuu
valoa................1.IVF. 1.PAS......... keväällä
wishful83 .......... 1.IVF ............... ..maaliskuu


Piinailijat:
meema............1.IVF................9.4.2012
krisuli.............2.ICSI...............11.4.2012
Guess82...........2.IVF...............18.4.2012
Rödluvan.........1.ICSI 1.PAS.......18.4.2012
Nicci..............2.ICSI...............18.4.2012
RBAM..............1.IVF.................23.4.2012


Plussat:

lumileopardi ...... 1.IVF ..........LA?
Ninnu77........ 1.ICSI ............ LA 30.4.2012
Ööpö ........... 2.IVF/ICSI ...... LA ?
kerällä81 ...... 1.ICSI ............ LA 13.6.2012
Nonna76 ....... 1.IVF ............. LA 25.6.2012
ejeba .......... 1.IVF ............. LA 28.6.2012
Jag78 ......... 1.IVF 1.PAS ..... LA 27.7.2012
Kipsu .......... 5.IVF .............. LA ?
Nirppanen ..... 1.ICSI ............LA 7.8.2012
Mirdav...........luomusti...........LA 31.8.2012
Haaveilija 82 ...1.IVF............. LA ?
Tillu79 .......... 1.ICSI 1.PAS ...LA 8.9.
Mangu76........1.IVF 3.PAS......LA 30.9.2012
-nasu-.............1.IVF ...............LA ?
Jensar...........2.IVF................LA 5.10.2012
Susirouva ....... 1.IVF 5.PAS ...LA?
mökkelö ...........1.IVF............LA?
Ronja R..........1.IVF...............LA?
Dreamer74 ....1.IVF 1.PAS .....LA 11.10.2012
Hautomo76.......2.ICSI............LA?
linnuton puu.......1. IVF............LA?
joku_raja.......1. IVF............LA 22.10.2012
helmi1............1. IVF............LA?
 
Nuppuska :hug: voi kurjuus! Voin niin samastua tuohon tunteeseen... Toivon todella, että seuraava PAS toisi teille sen kauan kaivatun plussan. Jaksamista!

Scarleth, mulla on joo menossa välikierto. Kävin viikko sitten ultrassa, eivätkä munasarjat olleet vielä toipuneet edellisestä hoidosta, vaikka punktiosta ja siirrosta on kulunut jo yli kuukausi. Ovat kuulemma turvoksissa ja täynnä keltarauhasia... Saa nyt sitten nähdä joutuuko tässä odottelemaan pidempäänkin, ennen kuin seuraavaan hoitoon uskalletaan lähteä. :kieh:

Varovaiset onnittelut meemalle, ja oikein paljon tarrasukkia matkaan! :heart:
 
Tänään pp7, dpo 13. Orastavat menkkakivut pysyivät poissa aamullakin, joten täydellisestä oireettomuudesta ja varhaisesta ajankohdasta huolimatta päätin testata, ja Clearbluen herkkään testiin ilmestyi selkeä PLUSSA++++++!!! Olihan se haaleampi kuin testiviiva, mutta selvästi plussa kuitenkin. Huomenna olis siis laskettu kuukautisten alkamispäivä. Apua!! Rupesin itkemään hysteerisesti ja herätin miehen katsomaan testiä. Ei kyllä uskalleta vielä toivoa mitään, sehän voi muuttua negaksi parin päivän päästä. Aion testata uudestaan ylihuomenna ja sunnuntaina, ja jos se on silloin yhä positiivinen niin uskallan uskoa. JEE!!! =):D Plussatuulia kaikille puhaltelen :whistle:+++++++++
 
Jälleen negatiivinen tulos meillä :(

Luulen, että siirryn nyt taustalle palstailussa. Huomaan, että muiden positiivisten tulosten lukeminen aiheuttaa itselle aina vaan suurempaa surua, kun meillä ei näytä hommat onnistuvan. Pakastetun alkion siirtoon yritetään mennä seuraavaksi ja sitten yritetään tietysti kolmatta ICSI:ä. Mutta tämä näyttää olevan pitkä taival. Onhan tässä tietysti muutama vuosi aikaa, mutta ehkä yritän nyt seuraavaksi sitä, että lakkaan odottamasta mitään ja asennoidun siihen, että ehkä se lapsi tulee vasta lahjasoluilla ja voi aivan hyvin käydä niin, ettei mikään onnistukaan ja jotenkin tämä elämä on elettävä ilman lasta. Kamalaltahan se tuntuu, henkeä salpaa kun vaan ajatteleekin ja maailmani kyllä romahtaa siinä tapauksessa, mutta minkäs teet, jos niin käy. Elämää ei voi tahtomalla muuttaa. Voi antaa mahdollisuuksia sitkeydellä, mutta loppupeleissä osalla onni kulkee ohitse.

Noh, vaikka näin sanoin, niin luovuttamassa ei olla tokikaan. Yritän vain keskittyä muihin asioihin hoitojen keskellä.
 
Nuppuskalle ja Krisulille lämmin hali.:hug: Mua pelottaa jo etukäteen mahdolliset tulevat negat,kun kaikki toivo on IVF:ssä.Miten sen surun ja pelon taas kestää.ja todellakin panokset kovenee.Voin kuvitella teidän tunteet nyt.Jaksamista kummallekin.

Rödluvanille ja Meemalle hurjasti onnea!:heart:

Itse otan tämän kierron lunkisti ja odotan alkavaa IVF:ää vähän pelon sekaisin tuntein.Lähinnä pelottaa epäonnistuminen.
Hiippis,ihanaa kun on joku jonka kanssa sitten piinailla!!:)
 
Nuppuska ja Krisuli, oon pahoillani teidän puolesta, tuntuu pahalle. Voimia tulevaan ja toivotaan, että tärppää! Niin kuin toki kaikkien kohdalla peukut on pystyssä! :)

Onnea Rödluvanille plussasta! Toivottavasti viiva vahvistuu.
 
Mulla menossa nyt kp 21 ja perjantaina eli kp 23 pistän procrenin endon takia. Jos menee niinki viimeks lääkärissä laskeskeltiin niin vappuna saan alkaa pistää puregonia. Normaali kierto mulla on se 26-28 päivää mutta toi jarru kai sit siirtää vuotoa??? Ei mitään käsitystä meneekö niin, jos joku viisas tietää niin kertoisko :)
Endosta johtuen joudun syömään myös antibioottikuurin alkaen 3pv ennen punktiota. On kuulemma niin iso tulehdusriski kun molemmissa munasarjoissa sitä nytkin on ja kun niitä sit mennään sorkkimaan punktiossa. Mut hyperinriski on mulla olematon, jotain positiivista tästäkin revittävä :p
Odotus on kyllä syvältä...
Millasella määrällä sulla Susan alotetaa? Mulla menee aluks ainaki se 150iu: ta.
 
Hoitolaiset:

Anni-78........... 1.IVF 3.PAS .......... loka/marras
amor .............. 1.IVF 1.PAS .......... joulukuu
Ellie80 ............... 1.IVF 1.PAS......... keväällä
Ellix ................ 2.IVF 3.PAS........... huhtikuu
Emppu2012 ........ 2.IVF............... touko/kesäkuu
Euphonia .......... 1.IVF ................. lokakuu?
Guess82 ........... 2.IVF................. maaliskuu
HaaveissaToinen . 2.IVF...............kesällä
Hautomo76 ......... 2.ICSI .............. marras/joulukuu
hiippis81 ............ 1.IVF ................ toukokuu
Hox ...................1.IVF................. helmikuu
jadekivi .......... 2.IVF ................... huhti/toukokuu?
Jepelis ........... 1.IVF ................... tammikuu
johkunen .......... 2.ICSI ................ marras/joulukuu
Katjuska-81 ....... 2.IVF 1.PAS ........ toukokuu
krisuli ........... 2. ICSI .................... maaliskuu
Lippo Lii .......... 1. IVF ................... huhtikuu?
meema .......... 1. IVF ................... maaliskuu
MiiJane ........... 1.ICSI ................. lokakuu?
neulatyyny ....... 2.IVF 1.PAS........... keväällä?
Nicci ............. 2.ICSI .................. helmi/maaliskuu
nuppuska .......... 2.ICSI 2.PAS ....... huhtikuu
onlyer ............ 2.IVF .................. toukokuu
onnetonpulu........1.IVF...................maalis/huhtikuu
Peikko89 ............ 1.IVF ................ keväällä/kesällä
poritar ........... 2.IVF .................. helmikuu
Poutainen..........1.IVF...................helmikuu
RBAM .............. 1.IVF ..................maaliskuu
Rowan79 ........... 2.ICSI .............. keväällä
sannamary ......... 1.IVF ............... tammikuu?
Scarleth ............ 2.IVF ............... huhtikuu
simpli ............ 1.ICSI 2.PAS ......... huhtikuu
sintti -79 ............ 2.IVF ............... toukokuu?
susan78 ............. 1.IVF ............... toukokuu
Syys77 ......... 1.IVF 2.PAS............huhtikuu
Tammuska .......... 1.IVF ............... joulu/tammikuu
tarantellah .......... 1.IVF ............... toukokuu
Tuuli 1976 ........ 1.IVF 1.PAS......... joulukuu
Ulriikka79 ........ 1.IVF .................. loka/marraskuu
Unelma72 ...........2. ICSI................helmikuu
yrittäjä83 ........ 1.IVF 1.PAS ..........huhtikuu
valoa................1.IVF. 1.PAS......... keväällä


Piinailijat:

meema............1.IVF................9.4.2012
Guess82...........2.IVF...............18.4.2012
Nicci..............2.ICSI...............18.4.2012
RBAM..............1.IVF.................23.4.2012


Plussat:

lumileopardi ...... 1.IVF ..........LA?
Ninnu77........ 1.ICSI ............ LA 30.4.2012
Ööpö ........... 2.IVF/ICSI ...... LA ?
kerällä81 ...... 1.ICSI ............ LA 13.6.2012
Nonna76 ....... 1.IVF ............. LA 25.6.2012
ejeba .......... 1.IVF ............. LA 28.6.2012
Jag78 ......... 1.IVF 1.PAS ..... LA 27.7.2012
Kipsu .......... 5.IVF .............. LA ?
Nirppanen ..... 1.ICSI ............LA 7.8.2012
Mirdav...........luomusti...........LA 31.8.2012
Haaveilija 82 ...1.IVF............. LA ?
Tillu79 .......... 1.ICSI 1.PAS ...LA 8.9.
Mangu76........1.IVF 3.PAS......LA 30.9.2012
-nasu-.............1.IVF ...............LA ?
Jensar...........2.IVF................LA 5.10.2012
Susirouva ....... 1.IVF 5.PAS ...LA?
mökkelö ...........1.IVF............LA?
Ronja R..........1.IVF...............LA?
Dreamer74 ....1.IVF 1.PAS .....LA 11.10.2012
Hautomo76.......2.ICSI............LA?
linnuton puu.......1. IVF............LA?
joku_raja.......1. IVF................LA 22.10.2012
helmi1............1. IVF...............LA?
wishful83 ........ 1.IVF ...............LA?
Rödluvan ........1.ICSI 1.PAS.....LA 20.12.2012




Tänään Clearbluen digitesti vahvisti että olen yhä raskaana =) En sitten malta olla lisäämättä itseäni plussanneisiin, koska meni sitten syteen tai saveen niin ainakin juuri nyt olen raskaana. Voi kumpa te kaikki liittyisitte joukkoon pian!!
 
Viimeksi muokattu:
Hiippis,Voi harmi tota sun endoa.:( Toivottavasti tulevan raskauden myötä pääset siitä eroon.
Mulla kierto myös 26-29pv.Pari kertaa vuodessa on 24pv kiertoa,ja nyt mua jännittääkin kun en tähän kiertoon käytä lugeja (jotka mulla nyt vaihdettiin crinoneen),niin jos kierto lyheneekin ja punktio+siirto aikaistuu ja ollaan valmistauduttu töiden ym.kanssa siihen helatorstai viikkoon,niin voi harmitus.Ei auta kuin toivoa kierron olevan vähintään 27pv.
Mullakin alkaa annostuksella 150iu:ta,sitten kp6 alan pistämään orgalutrania(estää LH:n nousun)
Onko sulla luget aiheuttaneet sivuoireita?Mulla on..ja nyt pähkinäallergia epäilyn vuoksi vaihdettiin tuo crinone tilalle.Lisäksi olin todella räjähdysherkkä..:mad: Ihan hirveetä,kun ei pinna kestä mitään.:( Nyt on taas sellainen normaali olo,onneksi.
 
juu, mut voi tosiaan lisätä plussanneiden listaan. Vielä on kyytiläinen mukana, nyt on rv 6+2 :heart: Pahoinvointia on päivittäin, mutta muuten vointi ollut oikein hyvä. Viikon päästä on eka ultra. Mutta mä taidan nyt siirtyä täältä palstalta hieman taka-alalle, mutta seurailen teidän kuulumisia kuitenkin. Oikein hyvää kevättä kaikille ja plussatuulia ;)
 
Viimeksi muokattu:
Plääh, mulla alkaa käydä aika pitkäksi. Ultraan vielä5 päivää, sitten alkaa piikittely joka kestää taas ikuisuuden.... ääh miten aika voikaan mennä näin hitaasti!! Onneks sentään Synarelan oireet on vieläkin pysytelleet poissa.
 
Mulla ei oo ollu lugeja tms käytössä ennen, ei siis tietoa mahd. sivuvaikutuksista. Lugeja en pähkinäallergian takia saanu vaan sain juurikin crinonet. Jännityksellä ootan kaikkia ihmeellisiä oireita mitä tästä cocktailista saakaan ;) . Tänään kävin vyöhyketerapiassa ja ens viikolla uudestaan :) kaikki keinot käytössä. :D
Wishful onnea matkaan <3 :)
 
Viimeksi muokattu:
Hiippis, mäkin olen tuota Procrenia kolmesti pistänyt ennen sumutteluja ja puregon-pistoksia. Mutta en kyllä valitettavasti osaa sanoa siirtääkö se vuotoa, mutta aika kovat kuumat aallot siitä kyllä tuli (ainakin verrattuna Synarelaan). Enkä oikein tiedä laskettiinko mulla edes kiertopäiviä ennen sumuja tai pistoja, koska mulla oli kuukautiset niin kauan poissa. Eli eipä tästä sepostuksesta tainnut mitään hyötyä olla :D Mulla sama, että hyperin riski oli hyvin pieni, mutta tulehdusriski sitten korkeampi. Ite en tosin syönyt antibiootteja enkä kyllä tietääkseni punktiosta mitään tulehdustakaan saanut. Tsemppiä ja toivotaan, että punktio menee aikanaan hyvin :)

Scarleth, toivotaan, että aika lähtisi juoksuun ja pääsisit pian piikeille :) Kyllä tässä prosessissa ainakin kärsivällisyyttä on joutunut harjaannuttamaan, sellaista odottamista ja odottamisen odottamista tää välillä on ollut ja on.
 
Moikka! Oon pitkään jo seuraillut taustalta tätä keskustelua ja nyt ajattelin liittyä mukaan jos mukaan mahtuu? Jospa kirjoitteleminen vähän helpottaisi omia tuntemuksiakin kun täällä tuntuu olevan niin paljon kohtalotovereita... :)

Meillä on taustalla selittämätön lapsettomuus. Hoitoihin ollaan hakeuduttu viime marraskuussa ja toissaviikolla mulle tehtiin ensimmäinen IVF. Inssit jätettiin suoraan välistä kun tuntuu, ettei monikaan ole niistä niin paljon apua saanut eli suoraan mentiin "koviin hoitoihin". Yritystä on nyt takana 2,5 vuotta välillä enemmän ja välillä vähemmän...

Nyt sitten odotellaan testiä, jonka saisi tehdä tulevan viikon lopulla. Pieniä tuntemuksia on mahassa ollut mut jotenkin tuntuu, etten ole raskaana. Ei tosin voi tietää pitäisikö olla oireita ja minkälaisia kun en ole ikinä raskaana ollut mutta jotenkin fiilis on kuitenkin "negatiivinen". Muutaman päivän on nyt jomottanut mahaa/selkääkin siihen malliin et eiköhän ne menkat kohta ala... Huoh. Uuvuttavaa tämä odottaminen ja toivominen tosiaan on... :/ Jos ei nyt ole tärpännyt, tehdään PAS varmaankin ennen kesätaukoja, yksi alkio meillä on pakkasessa odottelemassa... Jospa sitten sillä... Tsemppiä hirmuisesti kaikille hoitoihin :) Kivaa on nähdä, et on noita onnistumisiakin näköjään... :)
 
Viimeksi muokattu:
Meema: kauhulla odotan kuumia aaltoja |O lääkäri varoitti miestä myös kovista mielialan vaihteluista.. :0 kuinka pian sulla alkoi oireet piikin jälkeen? Mulle ei määrätty nyt kun toi yks piikki, vaikuttaako siihen endon määrä tms?

Täällä ei mitään kummempaa, muniksia joilii tasaisesti endot siellä vähän kipuilee..

Haave vain: tervetuloa mukaan, minäkin olen täällä ihan uusi :) toivottavasti se plussa sieltä pärähtäis :)

Tsemppiä piinailijoille!! Ja kärsivällisyyttä niille jotka joutuvat odottelemaan seuraavia vaiheita :)
Mukavaa viikonalkua ( vaikkei se ihan vielä vaihtunukkaan ;) )
 
Viimeksi muokattu:
:wave: Minäkin haluisin tulla mukaan :) meidän taustoja vähän: Minä 23 v ja Mies 25 v
Meillä yritystä 17/08 lähtien mulla kilpirauhasen vajaatoiminta miehessä ei oo vikaa :)
meille tehty 2 inseminaatiota ja 3 tehdään ensi kierrosta. Meidät laitettiin tänään IVF-jonoon ja lääkäri arveli että Elokuussa olis suunnittelu aika :)
 
Viimeksi muokattu:
Jonskulle tervetuloa! :) Toivotaan tietysti teille plussaa tuosta kolmannesta inssistä, mutta ellei tärppää, niin onhan näissä ivf:issä paljon isommat onnistumisprosentit.

Hiippis; mä oon nyt suihkutellut Synarelaa reilut 2 viikkoa, ja oireita on ollut tosi vähän. Odotin paljon pahempaa! En tiedä onko nää oireet mitenkään verrattavissa Procreniin, siitä mulla ei oo kokemusta mutta meeman mielestähän Synarelan oireet oli paljon lievemmät. Mutta siis pointtini on, että muakin varoiteltiin Synarelan "hirveistä" oireista ja paljon mitään ei oo tullut, eli yksilöllisiä juttuja nämäkin on.

ON: Huomenna nollaultra, mä NIIN toivon että Synarela olis jo tehtävänsä tehnyt ja pääsisin saman tien piikittelemään! Nyt on aika tuntunut niin jumalattoman pitkältä, mutta sitten piikittelyvaiheessa tuntuu taas siltä, että jotain tapahtuu, ja olo on paljon toiveikkaampi. Sitäpaitsi, mä olen vähän niinku päättänyt tässä kierrossa plussata :D
 
  • Tykkää
Reactions: hiippis81
Mulla ei vielä toistaiseksi oo tullu mitään oireita procrenista :). Osaako joku sanoa kuinka pianoireet noin suunnilleen alkaa piikin jälkee?
Scarleth: miksi sulle määrättiin sumut? En ainakaa äkkiseltää löytäny vanhoist viesteist, mut oonki jo silmät ihan ristissä..
Jonsku: tervetuloa :)
Täällä vaan tätä tylsää odottelua höh :headwall: aika ei meinaa kulua millään.. akupunktiota meinasin testata myös ( vyöhyketerapian lisäks)kun ystävä niitä neuloja pistelee :) ja raskausvitamiinia syön jo että on ainaki foolihapot yms kohillaan. Greippimehua sit kun uus kierto alkaa.. Mitäs muuta vois viel koittaa?? :D
 

Yhteistyössä