IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

Mulla ainakin luget viivyttäny menkkoja. Ne on alkanut aina neljäntenä päivänä viimeisen lugen jälkeen.. Se on kyllä toisaalta rasittavaa, kun kierto sitten venyy monta päivää.. Mäkin nyt sitten varmaan jään tänne, täälläkin kuitenkin monta alkajaa, joten tuppaudun teidän seuraan ;)

Mullakin luget ovat viivästyttäneet menkkoja. Nyt IVF:n yhteydessä kesti neljä päivää, ennen kuin alkoi tulla edes tuhruttelua, ja siitä vielä 2-3 päivää ennen kuin kunnon vuoto alkoi. Kaikkiaan jouduin siis odottelemaan peräti viikon. : /

Mulla on muutenkin mennyt kroppa vähän sekaisin... Kävin eilen klinikalla, ja ultrassa todettiin että mulla on kertynyt kohdun tienoille nestettä, ja munasarjat ovat edelleen turvoksissa ja täynnä keltarauhasia. Mulle tehtiin sitten varmuudeksi veritesti, kun lääkäri epäili että kohtuun olisi saattanut sittenkin jäädä jotain piilevää raskausmateriaalia (pelkäsi jopa kohdunulkoista raskautta). Tuloksen sain tänään ja testi oli negatiivinen, tavallaan onneksi. KU-raskaus tästä vielä olisi puuttunutkin...

Mulla on lisäksi ollut kaikenlaisia vuoto-ongelmia lugejen lopettamisen jälkeen, joten lääkäri kehotti odottamaan vielä yhdet kunnon menkat ennen kuin aletaan suunnitella sumuja ja uutta hoitokierrosta. Eli jatkoa tulee aikaisintaan toukokuussa, tai missä vaiheessa keho sitten alkaakin olla riittävän palautunut edellisestä rumbasta.

Krisuli :hug: otan osaa... toivottavasti oireettomuus ei kerro koko totuutta.

Onnea RBAMille ja Rödluvanille hienoista solu- ja alkiosaaliista. Ja tsemppiä kaikille piinailijoille. :)

Hoitolaiset:

Anni-78........... 1.IVF 3.PAS .......... loka/marras
amor .............. 1.IVF 1.PAS .......... joulukuu
Ellie80 ............... 1.IVF 1.PAS......... keväällä
Ellix ................ 2.IVF 3.PAS........... huhtikuu
Emppu2012 ........... 2.IVF............. touko/kesäkuu
Euphonia .......... 1.IVF ................. lokakuu?
Guess82 ........... 2.IVF................. maaliskuu
HaaveissaToinen . 2.IVF...............kesällä
Hautomo76 ......... 2.ICSI .............. marras/joulukuu
Hox ...................1.IVF................. helmikuu
jadekivi .......... 2.IVF ................... huhti/toukokuu?
Jepelis ........... 1.IVF ................... tammikuu
johkunen .......... 2.ICSI ................ marras/joulukuu
Katjuska-81 ....... 2.IVF 1.Pas ................ toukokuu
krisuli ........... 2. ICSI .................... maaliskuu
Lippo Lii .......... 1. IVF ................... huhtikuu?
meema .......... 1. IVF ................... maaliskuu
MiiJane ........... 1.ICSI ................. lokakuu?
neulatyyny ....... 2.IVF 1.PAS........... keväällä?
Nicci ............. 2.ICSI .................. helmi/maaliskuu
nuppuska .......... 2.ICSI 1.PAS ....... maaliskuu
onlyer ............ 2.IVF .................. toukokuu
onnetonpulu........1.IVF...................maalis/huhtikuu
Peikko89 ............ 1.IVF ................ keväällä/kesällä
poritar ........... 2.IVF .................. helmikuu
Poutainen..........1.IVF...................helmikuu
RBAM .............. 1.IVF ..................maaliskuu
Rowan79 ........... 2.ICSI .............. keväällä
Rödluvan .......... 1.ICSI 1.PAS........huhtikuu
sannamary ......... 1.IVF ............... tammikuu?
Scarleth ............ 2.IVF ............... huhtikuu
simpli ............ 1.ICSI 2.PAS ......... huhtikuu
sintti -79 ............ 2.IVF ............... toukokuu?
Syys77 ......... 1.IVF 2.PAS............huhtikuu
Tammuska .......... 1.IVF ............... joulu/tammikuu
tarantellah .......... 1.IVF ............... toukokuu
Tuuli 1976 ........ 1.IVF 1.PAS......... joulukuu
Ulriikka79 ........ 1.IVF .................. loka/marraskuu
Unelma72 ...........2. ICSI................helmikuu
yrittäjä83 ........ 1.IVF 1.PAS ..........huhtikuu
valoa................1.IVF. 1.PAS......... keväällä
wishful83 .......... 1.IVF ............... ..maaliskuu

Piinailijat:
meema............1.IVF................9.4.2012
nuppuska.......2.ICSI 1.PAS........10.4.2012
krisuli.............2.ICSI...............11.4.2012
Guess82...........2.IVF...............18.4.2012
Rödluvan.........1.ICSI 1.PAS.......18.4.2012
RBAM.............1.IVF.................19.4.2012

Plussat:

lumileopardi ...... 1.IVF ..........LA?
Ninnu77........ 1.ICSI ............ LA 30.4.2012
Ööpö ........... 2.IVF/ICSI ...... LA ?
kerällä81 ...... 1.ICSI ............ LA 13.6.2012
Nonna76 ....... 1.IVF ............. LA 25.6.2012
ejeba .......... 1.IVF ............. LA 28.6.2012
Jag78 ......... 1.IVF 1.PAS ..... LA 27.7.2012
Kipsu .......... 5.IVF .............. LA ?
Nirppanen ..... 1.ICSI ............LA 7.8.2012
Haaveilija 82 ...1.IVF............. LA ?
Tillu79 .......... 1.ICSI 1.PAS ...LA 8.9.
Mangu76........1.IVF 3.PAS......LA 30.9.2012
Mirdav...........luomusti...........LA ?
-nasu-.............1.IVF ...............LA ?
Jensar...........2.IVF................LA 5.10.2012
Susirouva ....... 1.IVF 5.PAS ...LA?
mökkelö ...........1.IVF............LA?
Ronja R..........1.IVF...............LA?
Dreamer74 ....1.IVF 1.PAS .....LA 11.10.2012
Hautomo76.......2.ICSI............LA?
linnuton puu.......1. IVF............LA?
joku_raja.......1. IVF............LA 22.10.2012
helmi1............1. IVF............LA?

Saanko liittyä ketjuunne?
Meillä takana lapsettomuutta nelisen vuotta.Viime keväänä alkoivat tutkimukset.Ja diagnoosina
sperman vasta-aineet+minulla vähän kiertohäikkää..lyhyt luteaalivaihe.
Tammi-helmikuussa kokeiltiin kaksi inssiä.Tuloksetta.Nyt sitten IVF aikataulu varmistunut
ja se alkaa seuraavasta kierrosta,toukokuun alusta.Lyhyellä kaavalla mennään.Lääkkeetkin
on jo valmiina.Jännityksellä odotan toukokuuta.Meillä vain pienen pieni mahdollisuus
onnistua luomuna,lähes olematon.Yhtään plussaa ei olla saatu,joten toiveet ovat IVF:stä
korkealla.
Paljon stemppiä jo hoitonsa aloittaneille ja onnittelut plussanneille!:)

Lueskelen rauhassa ketjua ja yritän tutustua teihin.:)

Tervetuloa mukaan Susan :) Toivottavasti onnistutte ivf:n avulla!!
Meema, mulla on luget viivästyttänyt menkkoja päivällä tai parilla, muttei enempää.. mulla monesti on alkanut tuhru sinä päivänä kun menkkojen "pitikin" alkaa, jolloin olen lopettanut luget ja 1-2vrk kuluttua vuoto tullutkin kunnolla..

Täällä viikko siirrosta ja ei mitään oireita :( Eilen nousi 38-asteen kuume, jomotti alaselkää, paleli ja kova lihassärky ja tänään ei mitään!! Oon googlaillut (tietenkin) ja en löytänyt mitään, että tämä voisi viitata raskauteen.. Aivan liikaa asiaa mietittyäni, pohdin voiko elimistöni torjua "ulkopuolisen tunkeutujan" (=alkion)? Tämä on meillä 5.siirto ja kuvittelin tosiaan, että olen googlailuni tehnyt, mutta kas kummaa sitä löytää itsensä taas googlesta.. ehkä mä olen tulossa ihan hulluksi, mutta en jaksaisi enää näitä hoitoja, tahtoisin niin sen oman vauvan jo :heart:

Ihanaa pääsiäistä kaikille :)

Nuppuska, ihan sama juttu itsellä! Olin eilen siirrossa (viiden päivän ikäinen blasto, että tavallaan tänään olis kuudes päivä hedelmöittymisestä) ja oon koko päivän aina kun on töissä ehtinyt niin lueskellut erilaisista kiinnittymistuntemuksista jne. Viimeksi olin "varma" että oon raskaana kun oli "vaikka mitä" oireita, ja oli niin iso pettymys kun tuli nega että vannoin pysyväni kaukana netistä enkä kuulostelisi mitään "oireita". Mutta kuinkas kävikään... lueskelin myös noita tän sivuston "raskaus viikko viikolta"-juttuja...:ashamed: ihan idioottimaista mutta minkäs teet.

Tervetuloa susan!

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Mirdav
Heissan :)

Tänään oli se eka siirto, alkion laadusta en osaa sanoa mitään, mutta kaiketi se oli ihan priima. 5kpl meni pakkaseen. 14 munasolusta siis oli 13 kypsiä joista hedelmöittyi 11 ja 6 oli käyttökelpoisia. Kai se on ihan hyvä tulos, kun puregon annokset oli melko pieniä (100IU/pv). :eek: Ja toisaalta sen yhden alkion pitäisi riittää...
Odotan varovasti ja toivon varovasti plussaa. Itkuhan siitä tulee jos ei se tartu mukaan.
Munasarjat on edelleen tosi turvoksissa ja aloitin nyt tietenkin ne Lugesteronit, vaikuttaa tosi "hauskalle" puuhalle. Ja lukemani perusteella onkin sitä, juu. Testipäivä meillä on vasta 23.4. kun joutuu käymään labrassa veritestissä (siinä on viikonloppu välissä...). Mutta sen takia nyt ei kannata tuota listaa päivittää ;)
Mukavaa pääsiäistä kaikille palstailijoille!

saankos minäkin liittyä seuraanne? :) Olen täällä jo käynyt paljon lueskelemassa kokemuksia yms ivf:stä, nyt ajattelin itsekkin kirjoitella jos joukkoon huolitte :).
Taustaa: yksi luomusti alkunsa saanut poika 01/2006 yritystä tuolloin takana 2,5 vuotta ennen plussaa. Endo leikattu 02/2005 ja 09/2008 ja taas sitä on molemmissa munasarjoissa ainakin. Tolloin 2008 poistettu vasen munanjohdin, koska se oli ihan tukossa endosta. Toista lasta on yritetty siitä asti kun menkat alkoi synnytyksen jälkeen eli 07/2006. Varsinaisesti meissä ei mitään vikaa ole, mutta tod näköisesti endo on kuitenkin tehnyt sen verran tuhojaan ettei luomusti täällä enää raskauduta. Kolme kierrosta on kokeiltu pistoilla, ei toivottua tulosta. Eilen käytiin ivf-infossa, ja 13. päivä pitäis pistää jarru. Jos nyt kaikki menee niinku elokuvissa niin todennäköinen punktio- ja siirtoviikko on 20 :) .

Mukavaa pääsiäistä ja paljon plussatuulia kaikille!

Hoitolaiset:

Emppu2012 ........ 2.IVF............... touko/kesäkuu
hiippis81 ............ 1.IVF ................ toukokuu
Katjuska-81 ....... 2.IVF 1.PAS ........ toukokuu
susan78 ............. 1.IVF ............... toukokuu

Piinailijat:
RBAM..............1.IVF.................23.4.2012

Plussat:

Mirdav...........luomusti...........LA ?

• Tykkää
Reactions: Mirdav
Heips kaikille!:)
Nuppuska,Jännittää sun puolesta!Mahtaa olla todella piinallisia nuo siirron jälkeiset päivät.

Rödluvan,Helpommin sanottu kuin tehty,pysyä pois netistä.Olen itse ihan samanlainen,ja
aina löydän itseni googlettamasta jotakin.:)Stemppiä sullekin!

RBAM,Voi kun monta saitte pakkaseen!Tuollaista määrää toivon itsellenikin.Hieno juttu!Tehtiinkö
sulle lyhyen vai pitkän kaavan IVF?Mullekin määrättiin puregonia vain 150iu:ta ja lyhyen kaavan mukaan
mennään.Tosin voihan se olla,että nostavat annosta sitten.Onnea matkaan,että pikkuinen tarttuisi tiukasti kiinni.

Hiippis,Meillä on sitten punktio ja siirto päivä samalla viikolla!:) Meille sanottiin,että nämä ajoittuvat viikolle 20
eli helatorstai viikolle.Vähän jännittää,että miten toi helatorstai mahtaa sotkea hoitoa.: /
Päästään piinailemaan samaan aikaan.:)

Kiitos Sintti-79!:)

Onnea matkaan kaikille piinailijoille!!Ja hyvää Pääsiäistä kaikille!

Heippahei ja hyvää pääsiäistä täältäkin! Täällä sumutellaan Synarelaa nyt kuudetta päivää, ja vielä ei isommin mitään oireita. Pieniä "kuumottelukohtauksia" on ollut muttei varsinaisesti hikoiluksi asti yltyvää. Ja mieliala vaihtelee, mutta sitä se nyt on tehnyt jo monta kuukautta muutenkin :D Salaa vähän toivon luomutärppiä tähän kiertoon, vaikka oikeesti en kyllä usko sen mahdollisuuteen yhtään... ovis oli vasta muutama päivä sitten ja se tuli kyllä jollain tavalla hyödynnettyäkin.

Oon yrittänyt psyykata itseäni taas toiveikkaaseen ajatteluun, tässä on jotenkin pitkän aikaa mennyt aika neutraaleissa tunnelmissa. Olisi jotenkin kiva taas uskoa seuraavan ivf:n onnistumiseen - senkin uhalla, että pettymys on sitten valtaisa ellei onnistukaan. Mutta se vaihe, kun jaksaa uskoa, jaksaa haaveilla itsestään tuoreena äitinä ihmettelemässä vauvaa - se vaan on niin ihana ja saa mut jotenkin jaksamaan tätä touhua. No, ehkä se toivo tästä taas alkaa nousta, kun päästään lähemmäs punktiota ja siirtoa. Meillä menee seuraava punktio joko vappua edeltävälle viikolle tai sit vappuviikolle - veikkaisin tuota ekaa, jos vaan vaste tulee yhtä nopeasti kuin viime ivf:ssä. Luulisin, että nyt vaihtuu lääke Puregonista Menopuriin ja Menopur väsyttää mua ihan sikana, eli vähän rankkaa tulee olemaan. Mutta lääkäri kuitenkin tuumasi, että lääkkeen vaihtoa vois kokeilla. Reilu viikko vielä aikaa nollaultraan...

Viimeksi muokattu:
Heips vaan kaikille ja erittäin hyvää pääsiäistä!

Täällä menossa pp3 ja menkkamaisia kipuja tuntunut tänään. Punktiosta en halua kertoa mitään, mutta se palkittiin (vain) 2:lla munasolulla. Meidän onneksi nämä kumpainenkin hedelmöittyi ja siirron aikana olivat ns. top-alkioita (mitä lie meinaakaan). Toinen on nyt kyydissä ja toinen pakkasessa. Lugesteronia 3 * päivä ja olo on aika tyyni tänään ;). Voisitko sintti-79 päivittää minut piinailijoihin kun tuntuu sinulta onnistuvan =), kiitos.

Tiedustelisin, että onko kellekään käynyt samoin kuin minulle? Eli minulta jäi vasemmalle puolelle punktioimatta 2 pienempää munarakkulaa syystä tai toisesta. Alkionsiirron päivänä lääkäri tarkasti tilanteen ja kaikkien ihmetykseksi huomasi, ettei nämä olleet vieläkään "puhjenneet"??? Olemme nyt siis kaiken lisäksi yhdyntäkiellossa, kun ei tiedä milloin ne päättää puhjeta :confused: Enkä tajunnut kysyä, että kuinkakohan kauan tämä kielto on päällä. Et jos joku ois kokenut samaa?

Ei voi kun ihmetellä taas miten ihmeellistä elämä välillä on :LOL:, mutta kaikille onnea hoitoihin, jaksuja piinistelyyn ja erityisen paljon Onnea plussista

Susan, kiva kun on piiniskaveri :) mietin kanssa et helatorstai osuu ikävästi sille viikolle. Meillä olis myös yhdet maistraatissa olevat häät sillon perjantaina, mut voi olla etten pääse sit sinne, riippuu tietty voinnista.
RBAM voi kun meki saatas tollai saalis :) . Keskiviikko ultrassa näky 10 rakkulaa,vaikkei nyt ookkaan mitää kuuria päällä :0 . Toivottavasti lääkkeet toimii mulle hyvin :) .
Annoksena mulla on puregonia 150iu:ta, mikä on kolminkertainen annos noihin pistoshoitoihin: verrattuna. Ensin kokeillaan pienellä annoksella, kun olen sen verran hoikka, en sit tiiä miten se se vaikuttaa...
Tulipas paljon omaa napaa, sorry :(

Mulla kans pp3 ja menkkamaisia kipuja. Eka siirto ikinä, niin en yhtään tiedä mitä ajatella moisista oireista... Väsyttää ja huimaa, mutta se varmaan johtuu noista Lugesteroneista.

Mutta se vaihe, kun jaksaa uskoa, jaksaa haaveilla itsestään tuoreena äitinä ihmettelemässä vauvaa - se vaan on niin ihana ja saa mut jotenkin jaksamaan tätä touhua.
Yllätän itseni jatkuvasti kuvittelemasta millaista olisi, jos noin kävisi :D. Tsemppiä Scarleth tulevaan hoitoon! Onnistumisia toivon myös kaikille piinailijoille, hoidokeille, plussanneille ja muuten vaan "tyhjän päällä olijoille" :hug:

susan78 lyhyellä kaavalla mentiin, vaikka pari päivää meni alkuperäisen suunnitelman yli. Mulla siis vika munanjohtimissa.

Toki olen tyytyväinen tuohon viiten pakastettuun, ei sillä tavalla menyt hukkaan koko hoito. Varmasti olis masentanut rankasti jos ei pakkaseen olisi jäänyt mitään niinkuin teille sintti-79 (ja moni muu) kävi :(
Kiitos tsempeistä, toivottavsti tämä kaikki palkitaan lopussa pienellä tuhisevalla kääröllä :heart:

ja muoks. tervetuloa kaikille uusille! :)

Viimeksi muokattu:
RBAM, meillä näyttäisi olevan täsmälleen sama aikataulu :) Onko sulla veritesti sitten vai teetkö kotitestin? Minulla on veritesti 18.4. Olen kyllä tästä kiitollinen, koska viimeksi kävi niin ikävästi. Kotitestit näytti plussaa mutta pp14 hcg olikin vain 31 :'( Kyllä siinä tuli aika päin kasvoja.

Mulla tosiaan kesti ne menkkamaiset kivut eilen päivän ajan, mutta illaksi sitten jo rauhoittui. En sitten tiedä mitä meinaa, kun ei ole minullakaan kokemusta kuin tuosta yhdestä hoidosta ja kotitestiplussista. Toivon niin kovasti, että kummallekin se lupaa hyvää.

Nicci Veritestiin menen 23.4. -vasta. Jyväskylä määräsi että aikaisintaan pp16 saa testin tehdä ja se osuu lauantaille, joten siksi menee niin kauas... Voi olla että en malta olla tekemättä kotitestiä ennen sitä :D
Vaikka miten yrittää ajatella ettei toivo liikoja, niin silti sitä vaan toivoo että tärppäis.
Niitä menkkamaisia kipuja vielä mietin, että voikohan ne johtua munasarjoista jotka mulla ainakin on vielä melko turvoksissa. Tänään niitä kipuja ei enää ole ollut, jospa ne siis povaisi hyvää ;)

Ja siitä 5 pakastetusta vielä. Onneks oon lueskellut (tätäkin) palstaa, muuten olis varmasti ollut isompi shokki että 14 munasolua kutistui kuuteen alkioon. En muista että lääkäri olisi kertonut että karsiutuminen on noin suurta. Mutta en mä valita (ainakan paljoa?). Pääasia että on kuitenkin hoitoon päässyt, on edes jotain toivetta että meidän perheessä olisi tulevaisuudessa muitakin kun vain me kaksi.

Hoitolaiset:

Emppu2012 ........ 2.IVF............... touko/kesäkuu
hiippis81 ............ 1.IVF ................ toukokuu
Katjuska-81 ....... 2.IVF 1.PAS ........ toukokuu
susan78 ............. 1.IVF ............... toukokuu

Piinailijat:
Nicci..............2.ICSI...............18.4.2012
RBAM..............1.IVF.................23.4.2012

Plussat:

Mirdav...........luomusti...........LA 31.8.2012

Viimeksi muokattu:
Täällä vaan odottelu jatkuu. Nyt on takana jo yhdeksän päivää tuhruvuotoa eikä merkkiäkään sen paremmin menkoista kuin vuodon loppumisestakaan. Tällä hetkellä siis menossa kp 23. Taidan ens viikolla mennä lääkäriin jollei tähän tule mitään tolkkua...

Tsemppiä kaikille piinailijoille ja erityisesti meemalle, nuppuskalle ja krisulille... pidän teille kovasti peukkuja. :)

Sintti, oliko niin että sulla on nyt välikierto ja sitten seuraavassa uusi punktio? Sori, en jaksanut lukea ketjua tarpeeksi taaksepäin...

Täällä myöskin odottelua mutta melko rauhallisin mielin. Viikon päästä aattelin ihan vaan varmuuden vuoksi tehdä raskaustestin, kun kuitenkin bongasin tässä kierrossa oviksen ja sekstailtuakin tuli niihin aikoihin. Synarelaa suihkuttelen nyt seitsemättä päivää ja odottelen koska ne karmeat oireet alkaa, mutta eipä kuulu vielä mitään. Tissikipua on ollut nyt varmaan enemmän kuin koskaan, en muista että luomuoviksen jälkeen olis koskaan näin paljoa nännit aristanut, joten lieneekö Synarelalla jotain tekemistä asian kanssa.

Nyt lähinnä harmittaa että tää pitkä pääsiäisvapaa loppuu, en jaksais yhtään mennä töihin. Oon lomaillut nyt 5 pv ja nyt alkaa olo olla ihanan rentoutunut, oon vaan urheillut, siivoillut ym. puuhastellut kotinurkissa. Mites teidän muiden pääsiäinen meni?

Käsittääkseni Scarleth synarela estää raskauden alkamisen, kun se rapistuttaa omaa hormonitoimintaa.. eli vaikka luomuraskaus alkaisikin, niin synarela estäisi sen normaalin kehityksen.. tai varmaan ainakin häiritsisi sitä! En tiedä, voin olla täysin väärässäkin?!

Täällä viimeisiä viedään.. huomenaamuna veritestiin.. On ollut koko pääsiäisen ihan negafiilikset, ei oikeastaan mitään oireita, paitsi ehkä aina välillä vihlasee alamahasta.. Viimeks oli tissit kipeet, kun hcg oli 18 ja yritystä oli ollut, ja nyt ei mitään, niin huono juttu :( Ainoa "oire" on, että mulla EI ole vielä ollut merkittäviä menkkaoireita ja mulla on niitä aina 2-3vrk ennen vuotoa. Ja oviksesta on huomenna 2vko, joten vuodon pitäisi alkaa huomenna.. Se nostattaa vähän toiveita :)

Must oli aika jännä, että mua ohjeistettiin NKL:lta käyttämään lutinusta eiliseen (pp10) asti, vaikka verikoe on tiistaina (pp12). Aina aiemmin on lutinusta/lugeja käytetty testiin asti!! Onko kellään muulla määrätty näin?

Mites krisuli ja meema? Miten siellä piinailut? Ootteko testaillut?

Viimeksi muokattu:
Heipä hei ja tervetuloa uusille! :) Ja kiitos luge-infosta..

Tuosta Synarelasta sen verran, että lääkeselosteessa muistaakseni kehotetaan käyttämään ehkäisyä lääkityksen aikana, mutta meille ei lääkäri siitä etukäteen mitään sanonut eikä kyllä ehkäisyä tarvinnut kuulemma käyttääkään. Omaa hormonitoimintaahan sen on tosiaan tarkoitus hiljentää, mutta tiedä sitten voisiko lääkityksen aikana kuitenkin tulla raskaaksi.

Nicci, meillä punktioitiin oikeasta munasarjasta 8 munarakkulaa ja saatiin kolme munasolua. Vasenta munasarjaa ei punktioitu, lääketokkuraltani en muista syytä :D Mutta meille lääkäri ei kyllä mitään yhdyntäkieltoa määrännyt..?!

Onko muuten muilla piinailijoilla testipäiväksi merkitty veritestin päivä? Meillä punktio ja siirto tehtiin eri paikassa (Felicitas), kuin missä ollaan hoidossa. Felicitakselta käskivät varaamaan verikokeen jo 5.4, mutta varsinaisessa hoitopaikassa sanoivat, että mun pitää tehdä kotona virtsatesti aikaisintaan 9.4, jonka jälkeen tehdään veritesti.. Anyways, tein nyt sitten tänään aamulla Apteekin raskaustestin ja niin epätodelliselta kuin sen tuntuukin, sain testiin kaksi viivaa! :heart: Mitään oireita ei juurikaan ole ollut, hieman on väsyttänyt ja rinnat on vähän arat (ja mies väittää niiden jopa kasvaneen, vaikken tiedä voiko ne vielä tässä vaiheessa edes turvota). Menkkamaisia kipuja on ollut toisinaan ja oonki ollu ihan varma, että kuukautiset alkaa. Huomenna soittelen lapsettomuuspolille ja toivottavasti pääsen pian veritestiin. Vielä en uskalla hirmusti iloita, koska jokin pelottaa.. :ashamed:

Kaikille voimia omiin vaiheisiin ja eritoten pitkää pinnaa piinailijoille, toivottavasti kyytiläiset ovat tarranneet lujasti kiinni! :heart:

• Tykkää
Reactions: sintti -79
Meema, varovaiset onnittelut! Pidetään nyt peukut pystyssä :)

Tsemppiä muillekin piinailijoille! Nuppuska, mullakin on aina alkanut kivut 2 vrk ennen menkkoja, että toihan kuulostaa ihan hyvältä jos sulla ei oo kivut alkaneet! Mulla on nyt menossa pp5, dpo11. Huomenna pitäis alkaa ennakkokivut tuntumaan, koska menkat alkaa mulla käytännössä aina dpo14-15. Itsekin kovasti nyt toivon ettei niitä kipuja tulisi niin saisi toivoa hetken pidempään... Mitään oireita ei ole kyllä ollut, ei sitten yhtään.

Heips. Rödluvan, jännän myöhään sulla tuo testi kun pidemmälke viljelty oli tuo siirretty alkio. Meille siirrettiin ihan 4 soluinen ja veritesti 16.4. Hetken aikaa ollut menkkakipuja vähän joka päivä, mutta esim. Mitään kiinnittymisvuotoa en bongannut. Luget vihmovat rinnoissa silloin tällöin ja muuten sitten ei ihmeitä. Pp 6, hedelmöityksestä 8 pvää.

Yhteistyössä