Unelma72, voi kurjuus. Ite oon jo etukäteen ajatellut, että lahjamuniksiin mennään sitten, jos ei omilla onnistu, onhan se lapsi silloin ainakin puoliksi biologisestikin oma, Viron klinikoita oon jo katellut, vaikka meillä onkin vasta viides alkio ja ensimmäinen ICSI menossa. (joo, olen pessimistien kuningatar).
Mähän tein nyt niin, että otin sitten omin päin kortisonikuurista puolet tähän PASsiin. Astma kun mulla on, niin ei tuo kovin kummallista ole. Kysyin passin tekijältä ja sanoi ettei osaa ottaa kantaa. Mutta eipä näytä onnistuneen sekään, tosin alkiohan oli vaivainen kolmisoluinen kolmosluokan alkio, joten ei kai siitä muutenkaan mitään olisi voinut tulla. Meinaan mennä jo perjantaina verikokeeseen ja jos se on alle 1 niin lopetan sitten luget pari päivää etuajassa, niin saadaan kiertoa vähän aikaistettua että ei tuo pääsiäinen pilaa seuraavan ICSIn aikatauluja. Perjantaina on kumminkin kaksi viikkoa ovusta, niin kyllä se hcg pitää olla enemmän kuin 1 siinä vaiheessa jo. Ja mitään oireitahan ei tietenkään ole. Mitään muita oireita kuin tietty se vakioepätoivo ja v*tus, kun ei näytä homma onnistuvan.
Ei voi muuta sanoa, muuta kuin että parin päivän päästä takana on erinomaisesti onnistunut ICSI kohta neljän PASsin kanssa ilman raskautta.
Lisäksi miehen työpaikka on vaakalaudalla. Tehdas pannaan kiinni ja epämäräisesti on tarjottu hälle työtä samassa firmassa toisella paikkakunnalla, joka on tietysti eri sairaanhoitopiiriä, että jos me joskus saadaan se lähete sieltä Kotkasta Naikkarille, niin siinä vaiheessa asutaankin sitten Tampereen piirissä. Että sitten varmaan siellä jatketaan seuraavassa jonossa mikä käytännössä tarkoittaa sitä että ottaen huomioon tuon miun 37:n vuoden iän niin pakko jatkaa yksityisellä. Mä oon muuten päättänyt lakata laskemasta rahanmenoa jatkossa, parempi niin, koska ties kuinka kauan sitä rahaa joutuu polttamaan.