Hurjasti onnea plussista. Ja että oikein luomuplussakin! :O tosi upeaa!
Olen nähnyt itse lähiaikoina pari unta, jossa olen saanut raskaustestiin plussan ja hurja tunne se on ollut unessakin, vaikka jopa unessa olen tajunnut ettei se voi olla mahdollista kun ei niitä munajohtimia ole. Siitä sitten jotenkin ehkä tullut ajatuksiin se, että nyt voisin vihdoin soittaa sinne hormonipoliklinikalle. Ja tänään aion soittaa puolen päivän jälkeen. Jännittää sekin jo aika paljon näin etukäteen...
Osaisiko joku kertoa miten sen ensimmäisen ajan sieltä Helsingin hormonipolklinikalta mahdollisesti tulee saamaan? eli tuleeko sen saamaan puhelimessa jo? Onko siihen mitään mahdollisuutta vaikuttaa itse?
Tuosta kertomisesta sen verran, että silloin kun jätettiin ehkäisy pois en halunnut kertoa kellekään. Sitten ajan myötä läheisimmät ystävät saivat tietää, varsinkin sitten sen mun laparoskopian jälkeen, missä johtimet poistettiin, kerrottiin mikä tilanne. Mies on vanhemmilleen kertonut jo ennen laparoskopiaa, mutta mä en todellakaan halunnut mun vanhemmille koska se hössötyksen määrä mutsilta ois saanut mut ihan kuoleman ärsyyntyneeksi. Pari työkaveria myös tietää ketkä ovat käyneet IVF hoidot läpi ja kannustivat hurjasti, että kannattaa lähteä mukaan vaikka sitä olen reilu vuoden nyt laparoskopian jälkeen pähkäillyt. En tule mun vanhemmille kertomaan mitään ennen kuin on varmaa, että hommaan ryhdytään ja ensimmäiset lääkärikäynnit on tehty.
Edit: jaa noi soitinkin sinne typeränä enkä tajunnut sitä lähete-hommaa ollenkaan tietty... Mietin hetken mistä sen lähetteen saan, mutta kaikkein luontaisimmalta tuntui mennä takaisin Gravitidakseen, jossa mua (ja miehen näyte) alunperin tutkittiin ennen laparoskopiaan joutumista. Siitä se sitten kai lähtee hitaasti etenemään tämä homma :O