Sillä klinikan ilmapiirillä ja huomioimisilla on oikeasti tosi iso merkitys jaksamiseen (ainakin mulla siis). Varsinkin ekan hoidon aikana kun elämä tuntui pyörivän sen lapsettomuuden ympärillä ja muutenkin oli aika mustaa päivät aamusta iltaan, niin mulla oli aina jotenkin positiivinen ja toiveikas olo klinikalle mennessä. Vähän sitäkin, että kun arjessa pitää jaksaa tsempata ja suoriutua, niin siellä ei ainakaan tarvinnut esittää sellaista, ettei lapsettomuus olisi ahdistanut. Edelleen tuolla kaikki on niin sydämellisiä ja ihania, ja jotenkin elävät mukana menossa.
@kiia-s waude, mikä saalis!!
Toivottavasti saatte mukavasti pakkaseen täytettä
Tiedätkö kuinka pitkälle teillä viljellään, menee viikonlopun yli varmaan joka tapauksessa kun kuulet lopullisia tuloksia?
@Ellinoora38 hei jes, onpa hienoa että fiilis alkaa nousta!! Tuohan kuulostaa jo lupavaalta ihan pelkästään, että menkkaolo on kadonnut
Etkös sä niitä jo tälle perjantaille/vkolopulle ounastellut? Pianhan sen sitten näkee, että pysyyko vuoto poissa.. Voi että, jännää!
Omat olot on vähän epämääräiset. Siinä vkolopun aikana eli joku pari pvää siirrosta alavatsan kihelmöinti oli voimakkaimmillaan, oli ihan selkeää. Sitten se on tässä viikon kuluessa laimentunut ja alkanut aaltoilemaan. Välillä tuntuu, välillä ei, välillä voimakkaammin, välillä miedommin. Mä ehkä kuvaisin tunnetta semmoisena happamana tunteena navan ja häpyluun välimaastossa ja juurikin kuin olisi treenannut alavatsan lihaksia. Yhtenä iltana sisäreisiäkin vähän vihloi.
Nyt pari viime päivää on vaan ollut aika vähäiset kihelmöinnit
Oon ihan fifty-fifty-fiiliksillä. Eniten toivetta pitää yllä se, että kaksi edellistä siirtokiertoa oli aivan identtiset lääkkeiden suhteen, ja silloin ei ollut m i t ä ä n tuntemuksia. Menneet kierrokset oli siis täysin normaali olo koko ajan siirtopäivästä lähtien. Vaikka nyt ei ookaan kovin voimakkaat oireet, niin koko ajan on kumminkin semmoinen ei-tavallinen olotila
Niin ja henkinen olotila on semmoinen, että revin hiukset päästäni ja hyppään ikkunasta, niin paljon stressaa ja jännittää. Heräilen öisin 4-5 kertaa ja näen painajaisia. Huoh olis jo ensi viikko.