@cindra ja
@Calico tervetuloa mukaan!
Samoissa mennään, kiva kun on muitakin piinailijoita. Kiinnittymis-tai ronklausvuotoa mulla ei koskaan ole ollu. Mulla testipäivä 25.9. Calico haluatko listalle?
@jonxu kiitti vielä varmistuksesta tuon suoneen pistämisen suhteen
@Silmu75 eli teillä tehdään freeze all? Toivottavasti pitävät teidät ajan tasalla. Varsinkin välimatkan takia olis ihan kiva saada vähän varoitusaikaa.. Ehkä sitten kun luovuttajalla on folliultra, niin soittavat?
@Eloveera-79 IHANAA, onnea plussasta!! Ja noin mahtavat viivat, wau tukevasti raskaana olet
Ymmärsinkö nyt oikein, onko tää siis luomuplussa?
Mulla dpo 10/pp 5 menossa. Ei mitään fiiliksiä suuntaan tai toiseen, tai no henkinen fiilis oireettomuudesta johtuen on tietty negan kannalla
En tiedä mitä mä näitä oireita muka kyttään, kun ei ne mistään mitään kerro.. Mutta jotenkin yritän saada jotain hallinnan tunnetta tähän touhuun.
Illalla vuorossa Ovitrelle taas, ja sitten saakin odotella testin tekemistä vielä yli viikon. Taas jo pohdin tulevaa, että mennäänkö samantien uuteen siirtoo jos nega. On onneksi nyt syksyllä luvassa vähän helpotusta rahatilanteeseen, niin sen puolesta voidaan mennäkin. Ei kai niille useammille peräkkäisille siirroille mitään estettä ole?
@kirsillevauva montako sulla tehtiin putkeen? Nämä kaksi viimeistä nyt mulla tehty peräkkäisiin kiertoihin. Murehdin jo sitäkin, jos alkiot loppuu kesken (5 vielä pakkasessa), että joutuuko uuteen ivf:äänkin vielä. Ai miten niin pessimisti
Jäiköhän jollekin kommentoimatta, nyt tullut niin paljon väkeä ettei perässä pysy. Kiva kun jengiä liittyy joukkoon