Kiitos kaikille tsempeistä!
Erityisesti
@millionnea ja
@marrasmai , teidän viestinne lohduttivat todella paljon ja antoivat toivoa!
Olen ollut ihan tyytyväinen tähän julkisenpuolen hoitoon, mutta jos nyt ei suuri onni kohtaa, niin kiva olisi kuulla olisiko siellä yksityisellä tosiaan sitten jotain uutta ja erilaista hoitoa meille. Dextrasta olen kuullut hyvää.
@kirsillevauva Olen päässyt siirtoon kahdesti, mutta silloin on alkulääkitys ollut pienempi ja myös munintatulokset pienemmät. 1. kierroksella siirreettiin yksi 3 päiväinen ja mitään ei mennyt pakkaseen. 2. kierroksella siirrettiin kaksi 3 päiväistä ja mitään ei taaskaan pakastettu. Ilmeisesti nuo edellisellä kierroksella siirretyt kaksi kappaletta eivät kummatkaan olleet kovin lupaavia. Kuitenkin tein siitä plussatestin, mutta kaikki oireet katosivat pian. Minulla oli pahat aavistukset varhaisultraan mennessä ja siellä sainkin sitten kuulla lääkärin sanat, että kohtu on tyhjä.
Sitä epäiltiin kohdunulkoiseksi, mutta sieltäkään ei löytynyt mitään ja ramppasin ultrissa ja päivystyksessä monen monta kertaa. Jotain syöpälääkettäkin minuun taidettiin pisteen. Onneksi lopulta vuoto alkoi itsestään enkä joutunut siitä enää mihinkään toimenpiteisiin.
Nyt siis ensimmäistä kertaa viljeltiin pidempään ja tuo tulos oli täysin murskaava. Vaikka tämä siirrettykin oli hidas, niin siitä huolimatta yritän vielä toivoa. Olen kuitenkin sen yhden plussatestin elämässäni tehnyt vaikka siitäkään ei tiedä missä vaiheessa se meni kesken.
Soitin eilen ivf-hoitajalle ja pyysin lääkäriä soittamaan takaisin sillä menin siirrossa niin shokkiin etten osannut kysyä mitään, että miten noin saattoi käydä ja mitä se tarkoittaa. Iltapäivällä minulle soitti kätilö takaisin, muttei osannut selittää mitään. Ymmärsin siirrossa että yksikään ei ollut vielä blasto ja minuun siirrettiin morula. Kätilö sanoi kuitenkin, että olisi ollut blasto, mutta kun kysyin morulasta niin sanoi ettei tiedä mikä semmoinen on, ja sen jälkeen sanoi, ettei ole enää varma että oliko se edes blasto kun ei osaa lukea niitä luokitteluja. Hän antoi täksi päiväksi soittoajan biologilta, mutta tänään soittikin itse, että oli elänyt väärää viikonpäivää ja olikin antanut ajan menneisyyteen ja että seuraava aika on ensi viikon keskiviikolle. Eli sinne asti pitää nyt vielä odotella, mutta kiitos vielä kerran kaikille tsemppiviesteistä!
@millionnea Kerro lisää tuosta punaviinistä ja ajankohdasta? Haluan yrittää laskea joko minun saumani lasilliseen meni jo.
@justhope Toivotan paljon onnea ja toivottavasti onnistuisi!
Ikävää, että sinulla ovat olleet noin kivuliaita kaikki toimenpiteet.
Eivät varmasti tosiaan mieltä kohenna. Itselläni ei juuri mikään ole ikinä sattunut, mutta tuntuu että siihen onnekkuuteni on toistaiseksi jäänytkin. Olen myös ajatellut, että pakko tästä on se lapsi tulla, ei tämä kaikki vain yksinkertaisesti voi olla turhaa.. olisi niin julmaa.
@Wintersun pakollinen odottelu ei varmasti ole hauskaa. Toivottavasti sielti saisit vietettyä kivan kesän ja tehtyä kaikkea hauskaa.
@Toiveitakovain80 Toivottavasti kaikki natsaisi