Hei, pikaisesti se, etta ultrassa meni tanaan hyvin. Kohdun limakalvo 9.5mm, kolmikerrosrakenne, munasarjat lepotilassa.
Muuta ultrassa: Kohtu on kuulemma ‘isokokoinen’ (ei kuitenkaan sentaan ‘suurentunut’); en tieda, miksi, Eli onko tassa kyseessa jokin ‘syy’ (kun voisi liittya vaikkapa PCOS:iin, jota kyllakaan minulta ei ole todettu) taikka ‘seuraus’ hoidoista - mahdollisesti liittyen siis myos tahan hormonirumbaan, kun suunnilleen joka toinen kuukausi on jotain hormonia tyonnetty kehoon noin vuoden ajan naiden hoitojen takia. Kyseessa voi lukemani mukaan olla myos ika. Oli talla kertaa aivan eri ultraaja, niin han puhui eri asioista, tata ei ole ennen mainittu. Han kyllakin korosti, etta kaikki on siella hyvin.
Toisen munasarjan paalla oli kysta, joka ei kuulemma haittaa, koska se on munasarjan paalla jotenkin eika se kuulunut ‘kaiutettaessa’... mita sitten onkin. Laittoi ultralaitteeseen aanen paalle, ja kuulin ironista kylla OMAT sydanaaneni ilmeisestikin siis, kovasti jumputti. Ajattelin siina, etta jos vaikka paasisi vauvaakin joskus kuuntelemaan.
Talla hetkella hiukan huolestuttaa se, etta on ollut virtsaputken tykona kutinaa (minulla on usein ilman mitaan hiivaa tai muutakaan - siteet yms. taitavat herkistaa), johon olen nyt noin viikon laittanut Bepanthenia. Mutta nyt oli parina paivana (ei perakkaisina) hiukan sinertavanvihertavaa tahraa pikkuhousunsuojassa. Ei pitaisi olla tulehdusta, mutta tuohan voisi olla tulehduksen oire; tosin Bepanthen voi ehka reagoida jonkin kanssa... olen kysynyt asiaa laakarilta, katsotaan, mita tehdaan. En ainakaan kylla enaa mihinkaan laakariin paase ennen perjantaita ja Suomea. Tamanpaivainen laakari ei kuulemma nahnyt mitaan, mutta huoneessakin oli niin pimeaa, etta olisiko nahnytkaan.
Luovuttajasta ei viela tietoja. Suomen laakari arin kanssa Skype-sessio huomenna, jossa suunnitellaan enemman.
Onnittelut
@WishingUponAStar ja hienoa, etta paaset nyt hoitoihin,
@Wintersun!