IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

@Zoona Pahoittelut sinne :( Mikäs teidän pakkastilanne on? Mulla lugejen lopetus aiheutti jonkun megalomaanisen räjähdyksen takapuolessa ja luulin jo että mulla on joku vatsatauti! Se oli ihn hirveetä :ROFLMAO::LOL:

@JannaJ Pahoittelut myös sinne! Ja ikävää jos joutui heti aloittamaan saman rumban. Mutta vaikka se saalis onkin aina pieni niin ihan totta että se yksi riittää ❤

@Siida Miten mulla on nyt kyllä ihan sellainen tunne että tää kierto on teidän! Ja vieläpä kaksoset luvassa, pitkä odotus sitten palkittais ihan kunnolla :whistle::love:

@Domi Jos ovis on sunnuntaina ja meillä on pakkasessa kaikki viisipäiväsiä niin eikö siirto ole silloin lauantaina? Vai perjantaina jo?! EMMÄÄ TIIÄ! Mulla yhdellä kaverilla meni puoli vuotta ennen kuin ne pääsi siirtoon kun ovis oli aina viikonloppuna ja niillä alkiot oli myös 5päiväsiä ja mä olen ollut koko aika että joojoo samaa paskaa tännekkin vaan :ROFLMAO: Joo, olen blondi enkä ole ajatellut edes asiaa. Täällä mennään ranteet auki vaikkei mistää edes tiedetä mitään :ROFLMAO::ROFLMAO: Huomenna ultra, ehkä tiedän sitten enempi.
 
Nimi # yritys aloitettu # mones lapsi # syy # mones hoito meneillään

Amagara82#-12#1.#toimimaton munasarja/siit.#1.IVF
Annimiina89 # 4/2016 # 2. # munanjohtimet tukossa # 1. IVF
An1z81# -13 # 1.# selit.# 1.IVF
Darni73 # 2012 #1.yht # ikä+simpat # 5.ICSI
Domi #4/12#1.#selittämätön#4.IVF/ICSI
JannaJ #-10# 2.#selit./1.tuuba/hiipuvat munas.# 2.IVF (ekasta tyttö)

Kerttu80 #11/14 #2.#selit.#1.IVF
Kesänlapsi123 # -13# 1.#selittämätön#3IVF/1.PAS

Kiuski#-15#1.#laiskat munas. ja siit.#2.ICSI
KuuBe #2013# 1. #selittämätön#1.IVF/1.PAS
love-# 2014# 1. # siittiöt# 2.ICSI/1.PAS
Maravilla #2/15#1.#selit#1.IVF
marrasmai # 2015 #1. # siittiöt # 3.ICSI/2.PAS
Miitta37 #-13# 1. # pco/selit.# 1.IVF (tulossa)

Mimmivaan#2011#1. yht# selt./ei ovul.#1.IFV
Mishala#-16#1.#mies steril.# 2.IVF

Nennalii #2012#1.#selittämätön/siittiöiden laadun vaihtelu# 1.ICSI/9.PAS
Nyu # 2012#1.#munasolut#4.IVF
pipa84 #04/15#1.yht#azoospermia #2.ICSI
Siida #?#2.#siittiöt#2.ICSI/1.PAS
Toiveikas81 #2014#1.#endo/siittiöt#2.ICSI
Toivo2016 #3/13#1.#ikä, johdin poist. ym#4.IVF
Uneksija17#4/15#1.#pcos/selit.#1.IVF/2.PAS
Voyage #-13 #1.#selit.#1.IVF
Zoona#7/2016# 2. # selittämätön # 2.IVF/2. PAS
~SeaWind~ #-11#1.#selit. # 1.IVF

Piinailijat: :whistle:
love-
4.10 (4pv/21.9)
Mishala 9.10 (5pv/26.9)
Siida 10.10 (2x3pv/26.9)
Plussat 2016: :love:

Marras:
Adelmiina_ 3.IVF (5pv)
Toive* 2.IVF/1.PAS (2x5pv)
Sphinx 3.ICSI (5pv)
Siida 1.ICSI/8.PAS (kem)
Vilijonkka_ 2.IVF/ICSI/1.PAS (3pv)
Joulu:
marrasmai 3.ICSI (kkm)
Kesäheinä-78 6.IVF (kem)
Talvi82 (luomu)
Toivo2016 3.IVF/3.PAS (km/ku)
Roxanne 5.ICSI/1.PAS (kem)
cindra 1.IVF/1.PAS (5pv)

:love: Plussat 2017 :love:
Tammi:
Bridge 5.ICSI (tm)
Naanaa (luomu)
Helmi:
vipe1986 2.IVF/ICSI/1.PAS (2x3pv)
kalabaliikki 1.IVF/2.PAS (5pv)
marrasmai 3.ICSI/1.PAS (kem)
Jantzu 1.ICSI/2.PAS (km)
MaiMei (luomu/letrot) (kkm)
Maalis:
Jansku00 1.ICSI/1.PAS (5pv)
Roxanne 6.ICSI (5pv)
Blob 1.ICSI/1.PAS (5pv)
Kuutio 2.IFV/1.PAS (6pv)
Huhti:
Kesäheinä-78 6.IVF/1.PAS (5pv)
Touko:
Toivo2016 4.IVF (kem)
maljakko 3.IVF/1.PAS (tm)
AdeliinaJosefiina 3.ICSI/1.PAS (2x2pv)
Henrietta77 1.ICSI
reason 2.IVF (3pv)
Kesä:
tanjuli-79 ? (3pv)
Ranau 1.IVF
Heinä:
Karoliina195 1.IVF (2pv)
Xienna 2.ICSI/1.PAS (3pv)
Elo:
KuuBe 1.IVF/1.PAS (kem)
SalamaT 3.IVF/2.PAS (kem)
Syys:
#hope 1.IVF (2pv)
Bridge 5.ICSI: jälk. 5pv. lahjasolu
SalamaT 3.IVF/3.PAS (5pv)
Helios 4.ICSI 7.PAS (lahjasiit.) (5pv)




Jos haluat muokata listaa, klikkaa postauksen alta VASTAA ja poista alusta sekä lopusta [ QUOTE ] tekstit, niin muotoilu säilyy. Kiitos :)
 
Riippuu toki kiuski siis että itse ovis su vai testi plussalla... jos ovis niin minusta siirto olis pe. mut jos testi su + niin sit tietty vois ollakkin hankala.. toki kaikki polit ei taida ihan niiin tarkkoja olla siinä siirto ajankohdassa, et onko ns. päivän liian aikasin vai miten.. en tiiä.. mutta joo, parempi toki jos vaan pystyy olemaan ressaamatta :ROFLMAO:
 
@Domi Okei. Tuntuu välillä että aivot sulaa kun laskee pelkkiä päiviä. Katsot mitä vaan kalenteristä niin aina katon tosta kiertokalenterista ja tuntuu että koko maailma pyörii sen ympärillä ja laskeskellessa niitä päiviä että millo on ultra ja mikäkin kp! Onneks te muut pidätte mut ajantasalla kun itse ei pysy enää perässä :ROFLMAO: Huomenna pitää kyllä kysyä selvät sävelet että ei tarvitse sitten viikonloppuna miettiä näitä :geek: En ole edes puolee vuotee testaillut ovista, saas nähdä mitä siitäkin tulee :ROFLMAO:
 
Kiitos tsempeistä, oma luotto ei oikeen kanna, mutta ehkä teiän tsempit kantais ja oikeasti onnistuisi.

Domi, kiitos! En oo niin hinkunut listoille, kun jotenkin se masentaa, en tajua edes että miksi:ROFLMAO: Mutta ei siis haittaa että siellä nyt oon❤ Hurjasti onnea ultraan! Tuuhan sitte heti kertomaan luulumiset!!!!

Kiuski, kysy pregnyliä irrotukseen jos näyttää menevän päivällä pitkäksi. Sillä voidaan se yksi päivä aikaistaa siirtoa. Mulle muutaman kerran niin tehty. Onnea matkaan, jospa sää siirtoon pääsisit!!
 
Viimeksi muokattu:
Hello!
Palailen taas tänne. Edellisen icsi-hoidon kaikki 12 pakkastyyppiä tuli käytettyä, eikä toivottua tulosta tullut. Taukoa pidettiin useampi kuukausi, keräiltiin ajatuksia.
Nyt toinen hoitokerta takana ja saaliiksi saatiin 6 munista (edellisessä 37!) Joista 4 oli kypsiä.
Tarkoitus oli lähettää niitä alkiodiagnostiikkaan, mutta vähäisen määrän vuoksi päädyttiin tästä tuoresiirtoon. Viljeltiin tarkoituksella tyypit blastokystiksi ja kuvitelkaa, että ne kaikki neljä ainokaista selvis sinne asti!
Laadultaan kaks oli aivan pelkkää priimaa, kaks lähestulkoon samaa luokkaa. Se setämies siel luukun takana oli kovin iloinen, totes että hyvin harvoin näkee näin hienoja alkioita.
Ittellä on ekaa kertaa tosi luottavainen mieli, ku tänään haettiin pikkutyyppi matkaan. :)
Testipäivä olis 10.10. Nykyään julkisella puolella ne verikokeista otettavat r-testitki on poistunu. Saa tehdä ihan kotona
Itsekeskeinen pläjäys, mutta tarvii päästä nukkumaan.

Tsemppiä kaikille
 
Voi Zoona, pahoittelut. Kylläpä sen tuntee kropassa ja mielessä, jos ei tärppää. Nyt vaan uusi kierto käyntiin.
Minä (ei me) kävin Espanjassa klinikalla vain siirrossa, omaa klinikkaa ei ole täällä, missä asun, joten ultrat käyn jossain naisten klinikalla.
JannaJBlle myös pahoittelut. Keräät nyt voimia uuteen kiertoon ja nauti niistä kielletyistä asioista nyt ennen raskautta.
Tosiaan oli vain lahja-alkion siirto, joka oli tällä klinikalla n. 3000 euroa, toisella klinikalla se olisi ollut 4000 e, joten kannattaa vertailla. Hyvä klinikka oli ja kiva henkilökunta.
3-päivän alkiossa optimaalisolumäärä on se 8, mutta topissa (tai erinomaisessa) hyväksytään 7-9 monessa paikassa. Muut kriteerit on sitten fragmentaatio, symmetrisyys ja solujen sama kokoisuus. Että eiköhän Siida sun alkiot olleet toppeja. Mulla tuli hyvä fiilis luettua sun teksti, onnea matkaan, hyvin se menee. Mitä ajatuksia sulla on kaksosista?
Kiitos Helios, kun jaioit sun arvot, nyt vähän helpottaa. Löysin googlaillessa artikkelin, jossa vertailtiin tuore- ja pakkasblastojen hcg arvoja pp13 ja tulosta. Ei ollut eroa tuoreella ja pakastetulla, hcg arvot oli korkeampia onnistuneessa raskaudessa (tuloksena vauva) ja raja-arvot onnistumisille oli 495 tuoreella ja 527 pakastetulla. Eli nyt olis ainakin 85 % mahdollisuus vauvan saamiseen. Taidan kaivella lisää julkaisuja.
Nennaliinin muistankin, onnea sinne. Mulla on näkynyt varma haamu pp5, ehkäpä jotain olisi näkynyt jo pp4, mutten testannut.
 
Tsemppiä Seawind! Kyllä lääkäri varmasti tietää mitä tekee ja jollei tiedä, niin konsultoi jotain muuta (Toivotaan ainakin. Mullahan eka IVF meni reisille, koska kaikki oli raakoja :confused:)

Siidalle tsemppiä piinailuun! Raskauden todennäköisyyshän nousee heti 2 kertaiseksi, kun sait kyytiin kaksi tyyppiä!

Nennaliille myös tsemppiä piinaan! Lähtökohdat on ainakin on sitten kunnossa :)
 
Onko teillä tietoa/käsitystä miksi vuodon alkaminen venyy pas:n jälkeen?
Ja voiko kierroista riippuen Luget viivyttää vuodon alkua? Aiemmissa yrityksissä vuoto on alkanut niiden läpi. Nyt olen lopettanut Luget, mutta ei näy vuotoa, eikä oikein tunnukaan siltä.

Toivoin, että vuoto alkaisi aikaisintaan tiistaina, ettei seuraava 0-ultra menisi reisille työmatkan takia, mutta jos vuoto nyt oikein viivästyy, niin saan stressata, että seuraava työreissu puskee 0-ultra ajankohtaan :unsure: Miten voi siirtoon pääseminenkin olla näin takkuista!?
 
Bridge, mulla onnistuneessa (6pv blasto) oli kans parempi hcg nousu, pp10 183 ja pp13 727. Aiempi josta kkm rv8+ oli toki vasta 5pv siirrettäessä, mut silti selkeesti alempi ja kuitenkin oli jakautunu kahteenkin, pp15 305 ja pp19 1283.
Nennalii, mulla on lähteny ovistestit tummuun pp5 ja tuolloin r-testillä "roskishaamua". Pp7 vasta "virallinen" haamu niillä tesiajalla. Pp8 jo selkeesti näkyvä viiva. PC:n liuskoilla testannu.
Siida, luulis noista nyt ainakin jomman kumman jäävänkin sinne kaikki 9kk (y)
Zoona, pelkään kans että taas menee jotain pieleen seuraavassa kierrossa.. ja taas siirtyy. Vaikka kai ne nyt tietää sit mitä tekee ja ajotuksen onnistuminenhan niiden lääkkeiden tarkotus nyt on. Ja sit sen ainoan pitäs vielä selvitä sulatuksesta ja jaksaa kasvaa blastoks :/
Mulla tuoresiirroissa alkanu vuotaa lugen läpi ennen testipäivää (paitsi kun tukena oli zumenonkin), ja pas:eissa alkanu pari pv lugen lopetuksesta.
 
Pahoittelut Zoona ja JannaJ :(

Nennalii,
pp6 mulla näkyi blastosta jo aika selvästi, sitä ennen en testannut. Edellisessa kem näkyo jotain pp5.

Tsemppiä Domi, Seawind, kiuski kasvatteluun ja passeihin, ja kaikille muillekin kun unohdan kuitenkin jonkun ja kännykkä selaaminen o mitä on...

Bridge, mulla pp12 hcg 386 ja hoitaja kehui tosi hyväksi, sanoi viiterajaksi 120-680. Eli sulla on ihan Tapissa! Jos hcg tuplaantuu joka toinen päivä noin, niin päivässä 1,5x386 antaisi pp13 lukemaksi mulle 579, eli olis oikein hyvä tuon sun tutkimuksen valossa... ihan noin matemaattisesti ei taida elävässä elämässä mennä, mutta jostain pitää repiä mielenrauhaa :love:
 
Ihana kun te ootte niin toiveikkaita:love: kstotaan nyt kuin tässä käy. Itellä ei oo mitään onnistumispaniikkia onneksi....vielä. Sekin ehtii hyvin vielä kehittyä:unsure:

Bridge, kysyit mitä mieltä olen kaksosista:) Olen aina, nuoresta lähtien haaveillut kaksosista, näiden hoitojen aikana salaa toivonut, että jakautuisipa joku alkioista kahdeksi....joo, voisit herätä tähän päivään nainen:LOL:, mutta anyway, haaveilla kai saa ja kyllä meille mahtuisi vaikka kahdetkin kaksoset. Mutta jos oon realistinen, niin sanokoot ne tätit polilla mitä tahansa, niin topit ei oo ennenkään tuottaneet mulle kemiallista raskautta kummempaa. Ja varmaan puolet siirretyistä, jos ei ylikin, on ollut toppeja.
 
Jee siirto onnistuu jee! Tuolla oli sopivasti joku tutkimus pregnylin yhteydestä jossa katsotaan että miten se vaikuttaa pakastealkion siirrossa, niin oltiin onnekkaita ja päästiin nimeonmaan siihen ryhmään jossa sitä käytetään. Nyt sitten pitää vaan alkaa testailemaan ovista, jos se on plussa perjantaina niin pistän pregnylin silloin ja jos nega niin lauantaina enivei näyttää sitten silloin mitä vaan. Nyt johtofollikkeli oli 15mm. Lääkäri oli sitä mieltä että limis oli liian ohut (joku 5mm) että viimeksi piikityskierrossa oli ollut kuulemma 11? Kysy toiselta lääkäriltä ja sen mielestä siirto onnistuu. Käänteli ja väänteli kepukkaa minkä ehti ja ei nyt muutenkaan mikään luotettava kun sähläs jatkuvasti. Oli joku uusi ukkeli :whistle:
 
Terveisiä ultrasta!

Vasemmalla 9 follia, ja oikealla 8. Yhteensä 17kpl. Kaikki kokoluokkaa 16-20mm. Tänään gonapeptyl ja pregnyl 10000iu, LIHAKSEEN. Perjantaina aamupäivällä punktio, ja enskeskiviikkona tuoresiirto!

Toivotaan nyt kovasti että saatais 5-päiväinen tuoresiirtoon ja jokunen pakkaseenkin!

❤❤
 
Olen aina, nuoresta lähtien haaveillut kaksosista, näiden hoitojen aikana salaa toivonut, että jakautuisipa joku alkioista kahdeksi....
Sama täällä, ja varsinkin identtisistä.. muistan et jo pienenä piirtelin kaaviomaisia raskauskuvia joissa mahassa oli kaksoset, tuplarattaista, kaks lasta samanlaisissa vaatteissa jne. Siks se olkin kaksinkertasta menetystä vielä paljon raskaampaa kun ois ollu jo niin lähellä ton haaveen toteutuminen, mut ei sit kuitenkaan....!! Niinkun suorastaan kohtalon vittuilua...:devil:
Tottakai sitä toivoo vieläkin jossain alitajunnan utopiassa että joku toinenkin alkio jakaantuis ja sujuis sillä kertaa onnellisesti loppuunkin. Jotenkin tuntuis et se kohtalo tai mikä lie on jääny sen velkaa kun veikin sellaset törkeesti nenän edestä! Vaikka varmaan joo, TOSI suuri mahdollisuus että tollasta enää toista kertaa kävis, eikä sellasta enää kyllä oikeesti uskokaan tapahtuvan. Sillon kkm:n jälkeen luin jostain että blastojen viljelynesteessä ois jotain sellasta mikä saa ne hiukan normaalia herkemmin jakautuun kaksosiks.. hmm? :rolleyes: :barefoot::barefoot: :love::LOL:
 
Hei kaikille! :) Hauska tutustua (y)

Olen kirjoitellut ennenkin meidän 1. ja 2. IVF hoidon aikana. Tunnarit vaan hukassa. Nyt uudella tunnuksella mukana.

Nyt on alkamassa IVF hoito kun vuoto alkaa jossain vaiheessa. Menopur annoksella 225 on nyt suunnitelmissa.
Ekassa IVF-hoidossa munasoluja saatiin 28 ja 19 hedelmöittynyttä. 3 päivänä hyviä oli jäljellä 12,mutta 5. päivänä sitten vaan yksi 3CC blasto (eli hädin tuskin siirtokelpoinen). Toka IVF:ssä tuli 16 munasolua, mutta hedelmöittyneitä huonommin, vain 6 kpl ja 3. päivänä oli yksi siirtokelpoinen alkio. Hoitojen saldona saatu 44 munasolua ja 2 siirtokelpoista alkioita. Pakkastyyppejä ei ole ollut.

Aiemmat hoidot oli Puregonilla. Nyt sitten Menopur. Toiveet korkealla, mutta ei liian korkealla. Stimulaatiot on olleet pitkiä aiemmin.
 
  • Tykkää
Reactions: Zoona ja kiuski
Onnittelut plussista <3 toivotaan plussalistan venyvän piiiiitkäksi! :)

Ja pahoittelut negoista ;( aina yhtä syvältä!

Domi en tiedä olinko hullu vai toiveikas mutta jotenkin luotin siihen että siirto tulee. 15 oli tosiaan saalis punktiosta ja 5 päivän viljelyn jälkeen saatiin 1 kyytiläinen ja 3 pakkaseen. Aikaisemmin oli kans pitkä viljely. Tuolloin saatiin 1 kyytiin ja 1 pakkseen.

Mä en nyt muista yhtään mistä piinapäiviä ruvetaan laskemaan? Torstaina oli punktio ja eilen tiistaina saatiin kyytiläinen.. Eli mikähän pp tässä nyt sitten on menossa?

Hyvä että on töissä kiirettä niin ei paljon kerkeä ajattelemaan ja piinailemaan. Mutta missähän vaiheessa 5 päiväinen voisi alkaa näkyä testissä? En tiedä uskaltaako testailla vai odottaa suosiolla sinne testipäivään. Menkka tunnetta on ollut vähän :( hitto!

Tsemppiä kaikille :)
 
Mishala, yleensä blasto näkyy jo aikaisemmin....siinä pp7 alkaa näkymään, MUTTA kuten usein todettua, se kuinka hcg erittyy virtsaan on jokaisella naissella yksilöllinen prosessi. Munuaiset suodattaa sen virtsasta yksilöllisesti pois, toisilla lähes tyystin ja toisilla ei lainkaan. Eli, jos kuulut heihin, joilla herkästi tikkuun viivaa piirtyy, niin todennäköisesti pp7-pp8 alkaa näkymään. Ite saan heittää toiveet romukoppaan, jos pp7-8 ei mitään oo näkyny. Ja päiväthän lasketaan niin, että siirron jälkei.en päivä on pp1 Onnea matkaan ja suuresti plussatuulosia(y)

Lullaby, on varmasti ollut rankkaa, kun olet joutunut kaksosista luopumaan. Huhhuh, mutta sulla on onneksi se ihana murunen siellä olemassa❤

Seawind, onnea punktioon, ihanasti siellä rakkuloita kasvamassa!

Tervetuloa gemmy, paljon onnea hoitotaipaleelle!

Kiuskille onnittelut siirtoon pääsystä, minäkin olin keväällä tuossa tutkimuksessa mukana. Pregnyl pelastanut minullakin useamman siirron taipaleen varrelka, kun päivällä meinannut mennä pitkäksi. Liekkö sitten hyvä juttu aikaistaa sitä ovista vaikko eikö, sitä en tiedä.
 
  • Tykkää
Reactions: kiuski ja lullaby
Tervetuloa Gemmy.
Tsemppiä piinailijoille ja hurjasti onnea plussanneille!

Mulla oli tänään lopulta hoidon suunnittelu: Lyhyellä kaavalla marraskuun kuukautisista. Voipi olla, että tää on meidän ainoa yritys. Siihen malliin lääkäri puhui. Oli sitä mieltä, että ihme pitää olla, jos mun rupuisista munasarjoista saadaan jotain irti, mutta yritetään nyt kuitenkin. Mun mies oli ihan järkyttynyt ja kiukkuinen loppupäivän, että miksi se lääkäri oli niin epäileväinen. Mutta kai se lääkäri oli vaan realisti. Minä olen kuitenkin onnellinen, että edes tuo yksi yritys meille suodaan. :)
 
Nyt on tullut niin paljon tekstiä etten tähän aikaa edes koita kaikille kommentoida..
Nennaliille lämpimästi tervetuola taas palstailemaan ja toivotaan että nyt pääset pikaseen etiäpäin.. lisäilen piinaa (saat toki itsekkin, ei vaan tunnu olevan halukkaita) kun päivitän ens kerran..
Gemmy myös tervetuloa (taikaisin), millä nikillä aijemmin kirjoittelit? Onnea tähän kiekkaan myös teille

Kaksos keskusteluun sen verran että mulla on jännä sattuma että kahdella nuoruudesta asti parhaalla ystävälläni on kummallakin kaksoset!!! Joskus olen vitsaillut et jos mullekkin sellaset viellä niin kyllä epäilen mitä ollaa juotu tai syöty teininä (no ei taija olla sitä vaaraa kun ei yhtäkään) Itselle en vaan jostain syystä tosiaan kaksosia näkisi (tokihan olisi tervetullutta jos niin kävisi).. johtuu ehkä omasta koosta, kun oon niin mini että jos yhen saisin sisälläni kasvatettua edes.. :) Vaikka joo tiedän kyllä että on monet minun kokoiset varmasi kaksosia saanut..

Ultrassa siis käyti saldo vasemmalla 3x9mm, oikealla 6x9mm limis olikohan 8mm. Ihan siis jees, voishan olla toki enemmänkin mutta jos kaikissa solu niin sit ainakin ihan samoissa kun ennenkin, kerran punkkteerattu se 20 (joska oli kans tosi tasakokoisia) mutta puolet oli tyhjiä ja kaksi raakaa.. viimeksi oli jotain samaa luokkaa määrällisesti kun nyt näyttäs ja sillon oli kaikissa soli, jännästi vaihtelee.. Menopur jatkuu samalla annoksella, pe orgalutra messiin ja ma seuraava ultra, punktio varmaan ke tai to.. joten pitkä viljely onnistuu (y)
 
JannaJ pahoittlut negasta! :( aina yhtä väärin! Onnea ja tsemppiä uuteen kierrokseen!

Siida valtavasti onnea, tsemppiä ja hermoja piinaan! Nyt plussataan! ;) ja sinä vielä kaksosilla :love:

Nennalii tervetuloa takaisin! Sinäkin taisit piinailla? Tsemppiä ja hermoja! Itse silloin sain ensimmäiset haamut blastoilla (kaksi siirrettiin) joskus pp6, oli kylläkin kemiallinen. Sinäkin nyt plussaamaan!(y)

Lullaby
mainitsi ovitestien käytöstä piinaillessa? Huvikseen testasin tänään itsekin (pp6), näytti hyvin haalean hailuran. Oliko ovistesteissä niin, että ovat varteen otettavia jos testiviiva on kontrollia vahvempi? Tuo on oikein elämältä päin naamaa v*****lua kun ensin annetaan ja sit otetaan, pahoittelut! :( myös teille kaikille muille jotka olette kokeneet samaa!

Kiuski hienoa että siirto onistuu, onnea! :)

Seawind
onnea punktioon, toivottavasti kaikki menee hyvin! Peukut pystyssä että pääset tuoresiirtoon! (y)

Gemmy tervetuloa! :)

Mishala onnea, tsemppiä ja hermoja sullekkin piinaan! Ja pluussaahan sinäkin! (y)

Piikkinen valtavasti onnea matkaan! (y)

Domi hyvältä näyttää! (y)

Anteeksi jos joku nyt unohtui! Oli niin valtavasti asiaa tullut! :)
täällä pp6, tissit todella kipeät, turvotusta, nyt ollut tän päivää tikkailuja ja jomoja siirtopuolella ja tänään tajusin kuinka äkäinen musta on tullut. Hermo pinnassa vähän väliä, tänään meinas töissä kiehahtaa ihan kunnolla. Ilman mitään syytä, ihmiset vaan ärsytti o_O vielä kun muutamia päiviä jaksaisi niin voisi alkaa pikkuhiljaa testailee :whistle:

Tsemppiä kaikki!
 

Yhteistyössä