IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Onnea Helios!

Siida, eikös se ole hyvä asia, että kaikki on hyvin... Mut joo, tiedän että kun pitkään yrittää ja pettyy, tulee kyyniseksi ja koittaa suojella itseään.

Bridge ei ole digiä kaapissa, enkä taida jaksaa lähteä sen perässä kauppaan. Vähän kammoan koko digitestiä! Saattaa se silti mukaan jostain tarttua, mut huomiseen viralliseen päivään sitä ei nyt ole.

Testi oli tänäänkin tummunut, kuinkahan pitkään aion pissiä tikkuun joka toinen aamu?? Ehkä vielä ma ennen klinikalle soittoa, ainakin... Mulla on oireina tosiaan turvotus, tissit arat, väsyttää. Niin ja sit oon ihan viulunkieli, rähjään vaan koko ajan kaikesta. Onks se hormoneista vai tää pelkopaniikkitoivoepätoivo, en tiedä.
 
Onnea plussanneille :) taitaa tulla kunnon plussa aalto! Toivotaan pitkää plussalistaa!

Torstaina oli mulla punktio. Tällä kertaa selvisin miedommilla oireilla punktiosta. Saalis oli 15 munasolua joista 11 hedelmöittyi. Nyt ensi viikolla tiistaina käydään noutamassa matkalainen kyytiin. Testipäiväksi sattuu 9.10. Liitynkö piinailijoihin tiistaina vai jo nyt? Nimimerkillä jo piinaileva xD

Tsemppiä kaikille! Jaksetaan uskoa ja toivoa <3
 
Onnea viime aikojen plussista, toivotaan et mahdollisimman moni nyt hoidoissa olevista pääsee mukaan tähän +aaltoon..

Miten teillä kellä ollu ns. puolilääkkeellinen pas, onko joutunu tekeen ovistestejäkin?! Kuvittelin ettei niitä tarvis ollenkaan kun kierto ohjataan lääkkeillä, mut nyt kun sain postissa suunnitelman niin siinä ohjeistetaan tekeen niitä kp10 lähtien? Ja ne letrozolit on laitettu vaan kp3-7 eikä mitään muuta. Mitä järkee noissa nyt sit on jos kuitenkin taas joutuu ressaan testien kans ja sitä ajotusta??
 
Kiitos onnitteluista!

Love- mulla aika vähän oireita ollut, mutta tissit on särkenyt viime päivinä ja ne on ollut turvoksissa pp5 asti. pp3 mulla ilmeisesti tuli kiinnittymisvuotoa yhden päivän verran (klinikalle asiasta soittaessa lisättiin terolutien tueksi luget vielä, kun mulla on tahtonut viime siirroissa tulla alkupiinasta vuotoja). Nyt tuntuu hieman iltaisin normaalia suurempaa väsymystä, mutta muuten melko normaali olo on ollut.

Onnea piinaan Mishala ja Love-!
 
Lullaby, mulla on nyt kaksi kierrosta tehty puolilääkkeellisiä tai jotain säätöjä: ekassa letrot kp2-6, ultra kp9 muistaakseni (mulla on lyht kierto ja ovis muutenkin helposti kp 10), jossa on follin koon perusteella sit päätetty irrotuspiikkipäivä. Tässä toisessa vielä lisäksi Estradot tukemaan limakalvoa kp2 lähtien. Joo ja ovuloin silti... Terolutit keltarauhastukena varalta molemmissa. Kysy saisitko irrotuksen? Mulla matka klinikalle sen verran pitkä, että olisi aika hankala järkätä kuviot ihan vaan ovisplussan kanssa.

Mishala, hieno saalis! Tsemiä piinailuun sinullekin!
 
Hei taas, ja heti alkuun onnittelut kaikille plussanneille!! ❤❤

Meillä oli keskiviikkona (KP 6) tämän kierron ensimmäinen ultra, jossa saldona 20+20 follia, kooltaan tosin vain n. 6-7mm, limakalvo 6mm. Torstaista alkaen olen pistänyt Menopuria 300iu/vrk, tänään aamulla siihen rinnalle alkoi myös Orgalutran jarruttamaan. Huomenna siis KP 11, viides pistos Menopuria ja iltapäivällä taas ultra.

Jos kaikki menisi toiveiden ja odotusten mukaan niin huomenna nuo follit olisivat jo kokoluokkaa 16mm jolloin punktioon päästäisiin jo perjantaina. Muussa tapauksessa mennään sitten jarruilla viikonlopun yli ja punktioon ensi maanantaina.

Tulen huomenna päivittelemään ultran jälkeen kuulumisia!

Isot tsempit piinailijoille!! ❤
 
Helios ihana uutinen! Onnittelut!

Seawind huikea saldo kehitteillä. Onko sulla vointi kuitenkin ihan ok?

En ole testannut. Ajattelin katsoa, jos vuoto alkais huomenna. Yleensä alkaa kp 29. Ei edelleenkään tunnu onnistuneelta. Olisiko mahdollista, että kun edellisestä synnytyksestä on alle 2 v, niin ne alun repeilyt ja kivut ei olisi samaa luokkaa kuin ekassa raskaudessa (n) Mutta ei tunnu keho yhtään normaalista poikkeavalta. Mutta olen hippasen innoissani, jos kp 1 olisi vasta tiistaina...Olispa:X3:
 
Viimeksi muokattu:
Nimi # yritys aloitettu # mones lapsi # syy # mones hoito meneillään

Amagara82#-12#1.#toimimaton munasarja/siit.#1.IVF
Annimiina89 # 4/2016 # 2. # munanjohtimet tukossa # 1. IVF
An1z81# -13 # 1.# selit.# 1.IVF
Darni73 # 2012 #1.yht # ikä+simpat # 5.ICSI
Domi #4/12#1.#selittämätön#4.IVF/ICSI
JannaJ #-10# 2.#selit./1.tuuba/hiipuvat munas.# 2.IVF (ekasta tyttö)

Kerttu80 #11/14 #2.#selit.#1.IVF
Kesänlapsi123 # -13# 1.#selittämätön#3IVF/1.PAS

Kiuski#-15#1.#laiskat munas. ja siit.#2.ICSI
KuuBe #2013# 1. #selittämätön#1.IVF/1.PAS
love-# 2014# 1. # siittiöt# 2.ICSI/1.PAS
Maravilla #2/15#1.#selit#1.IVF
marrasmai # 2015 #1. # siittiöt # 3.ICSI/2.PAS
Miitta37 #-13# 1. # pco/selit.# 1.IVF (tulossa)

Mimmivaan#2011#1. yht# selt./ei ovul.#1.IFV
Mishala#-16#1.#mies steril.# 2.IVF

Nennalii #2012#1.#selittämätön/siittiöiden laadun vaihtelu# 1.ICSI/9.PAS
Nyu # 2012#1.#munasolut#4.IVF
pipa84 #04/15#1.yht#azoospermia #2.ICSI
Siida #?#2.#siittiöt#2.ICSI/1.PAS
Toiveikas81 #2014#1.#endo/siittiöt#2.ICSI
Toivo2016 #3/13#1.#ikä, johdin poist. ym#4.IVF
Uneksija17#4/15#1.#pcos/selit.#1.IVF/2.PAS
Voyage #-13 #1.#selit.#1.IVF
Zoona#7/2016# 2. # selittämätön # 2.IVF/2. PAS
~SeaWind~ #-11#1.#selit. # 1.IVF

Piinailijat: :whistle:
JannaJ
24.9 (3pv/13.9)
Zoona 27.9 (4pv/13.9)
love- 4.10 (4pv/21.9)

Plussat 2016: :love:

Marras:
Adelmiina_ 3.IVF (5pv)
Toive* 2.IVF/1.PAS (2x5pv)
Sphinx 3.ICSI (5pv)
Siida 1.ICSI/8.PAS (kem)
Vilijonkka_ 2.IVF/ICSI/1.PAS (3pv)
Joulu:
marrasmai 3.ICSI (kkm)
Kesäheinä-78 6.IVF (kem)
Talvi82 (luomu)
Toivo2016 3.IVF/3.PAS (km/ku)
Roxanne 5.ICSI/1.PAS (kem)
cindra 1.IVF/1.PAS (5pv)

:love: Plussat 2017 :love:
Tammi:
Bridge 5.ICSI (tm)
Naanaa (luomu)
Helmi:
vipe1986 2.IVF/ICSI/1.PAS (2x3pv)
kalabaliikki 1.IVF/2.PAS (5pv)
marrasmai 3.ICSI/1.PAS (kem)
Jantzu 1.ICSI/2.PAS (km)
MaiMei (luomu/letrot) (kkm)
Maalis:
Jansku00 1.ICSI/1.PAS (5pv)
Roxanne 6.ICSI (5pv)
Blob 1.ICSI/1.PAS (5pv)
Kuutio 2.IFV/1.PAS (6pv)
Huhti:
Kesäheinä-78 6.IVF/1.PAS (5pv)
Touko:
Toivo2016 4.IVF (kem)
maljakko 3.IVF/1.PAS (tm)
AdeliinaJosefiina 3.ICSI/1.PAS (2x2pv)
Henrietta77 1.ICSI
reason 2.IVF (3pv)
Kesä:
tanjuli-79 ? (3pv)
Ranau 1.IVF
Heinä:
Karoliina195 1.IVF (2pv)
Xienna 2.ICSI/1.PAS (3pv)
Elo:
KuuBe 1.IVF/1.PAS (kem)
SalamaT 3.IVF/2.PAS (kem)
Syys:
#hope 1.IVF
Bridge 5.ICSI: jälk. 5pv. lahjasolu
SalamaT 3.IVF/3.PAS (5pv)
Helios ??? (5pv)




Jos haluat muokata listaa, klikkaa postauksen alta VASTAA ja poista alusta sekä lopusta [ QUOTE ] tekstit, niin muotoilu säilyy. Kiitos :)
 
Ihanaa, uusia plussia listalla :love: Nyt vaan tyttöt pitoja seuraavat n.8kk!!! (y) Helios jos viitsit kertoa vielä monennesta hoidosta teille nyt tämä onni tuli, kun et ollut listalla..
JannaJ jätin vielä piinalistalle vaikka eilen ollut testipäivä, mutta ei oo kuulunut, kuinka kävi????
Lovelle piinaushermoja :LOL:
Ja toivotaan että zoonan testi yllättää vielä positiivisesti!
Ronja81 on kyllä aivan uskomattoman kuulosta tuo sinunkin epäonni, että molemmat tuulimunia. Pahoittelut, en osaa kyllä arvailla mistä moinen johtuu.. Mitä teillä nyt suunnitteilla, onko pakkasessa alkioita?
SeaWindille melkonen satsi tulossa jos kaikki jatkaa kasvua :eek: voi olla ettet pääse tuoresiirtoon hyperi riskin takia..

Apua, pitää illalla jatkaa, kohta muuten myöhästyn töistä :ROFLMAO:
 
Zoona, joo kyllä tässä ihan hyvät oltavat on. Pieni paineen tunne munasarjoissa molemmin puolin, enemmän kuitenkin oikealla. Lisäksi ajoittaista vihlontaa. Mutta ei näitä kivuiksi kuitenkaan voi luonnehtia, lähinnä sellainen tunne että munasarjoissa jotain tapahtuu, mutta ei varsinaista kipua. On kyllä huikea määrä, mutta mulla on rasitteena tuo PCO niin se olikin odotettavissa että useampia rakkuloita alkaa kasvamaan.

JOKO TESTASIT??
 
  • Tykkää
Reactions: Zoona
Noniin, nyt on KP 11 ultrassa käyty. Vähän ristiriitaisin miettein sieltä lähdin.

Saldona nyt 10 folliikkelia oikealla, toiset 10 vasemmalla. Kaikki kooltaan 12-15mm. Keskiviikkona uusinta ultra, jos ovat silloin vähintään 17mm niin siinä tapauksessa keskiviikko iltana irroitus ja perjantaina punktio. Jos eivät ole tarpeeksi suuria, niin sitten jarrutellaan viikonlopun yli ja punktio maanantaina.

Oon varmaan vähän suuruuden hullu kun olen olevinani pettynyt noihin kahteenkymmeneen. Siitä jos miettii niin faktahan on että jokaisessa vaiheessa jokusen munasolun/alkion kehitys lakkaa, eli jos esim 13 munasolua niistä saadaan, niin niistä 8 hedelmöittyy, ja niistä ehkä 2 jatkaa jakaantumista..

Tosin hyvänä puolena tässä olisi se että tällä määrällä meillä on vielä olemassa mahdollisuus tuoresiirtoon.

Monella toki on folleja saatu paljon vähemmänkin puhkottua, mutta tässä kun on kuuden vuoden ajan tullut peräkanaa pelkkiä pettymyksiä, niin jotenkin ei enää uskalla luottaa että kaikki vois tälläkertaa mennä hyvin.
 
Moikka taas :) Hetki mennyt edellisestä kirjoituksesta, mutta olipahan ihana lukea sivut läpi kun tänne on iskenyt joku plussa-aalto!! :love: Onnea onnea onnea ja tarrasukkia matkaan :love: Jokunen pettymyskin sattunut, halauksia niille <3

Tänne ei oikein mitään. Nyt on punktion jälkeinen välikierto lusittu ja tänään kp7. Tässä kierrossa on mahdollisuukset passiin, mutta vähän epäilen että metsään menee. Ovis todennäköisesti sattuu nyt viikonlopulle joten siirto ei onnistu. Keskiviikkona kuitenkin ultra ja silloin varmaan saa jo vähän tutkailtua että miten päivät menee.... :(
 
Mitä mieltä oletta, HCG oli 649 PP12 blastosta? Olen vähän hermona, kun viime to sain digiin 2-3 ja odotin lähemmäs 1000 arvoa. Voi tätä piinaa. Milloin voi mennä aikaisintaan ultraan, jotta näkee sydämensykkeen?
Mites loven oireet? Mulla oli sellaisia hentoja tuikkauksia kohdussa n. 3 päivää siirrosta, jotka jatkuu edelleen. Munasarjat ei oireillut, kun oli lääkkeellinen siirto.
Salama, täällä toinen rähjääjä. Ihan ottaa päästä tämä pahantuulisuus. Uskoisin, että myös epätoivo/pelko saa osaltaan mielen matalaksi ja ajatukset negatiiviseksi. Vaikea päästä irti joistain huonoista ajatuksista, auttaa vain jos alkaa tekemään jotain. Väsymystä täälläkin ja vessassa ravaamista.
Onnea Mishala siirtoon. Se on se helpoin ja onnellisin hetki tässä rumbassa.
Seawindilla hurjasti munia, sehän tarkoittaa täyttä pakkasta :) Onnea keruuseen. Oon kuullut, että joiltain on kerätty yli 100 munasolua. Onkohan lääkäri määrännyt vähän liikaa hormoneja?!
Zoonalle ja JannaJ, pidän teille peukkuja.
 
Bridge en olisi huolissani hgc:stä. Tuohon on ihan siinä välissä missä pitääkin. Mulla oli esikoisesta pp13 319 tms. ja se oli riittävästi. Vähän eri tavoin noissa taulukoissa on ilmoitettu (yksi näyttää 5. viikolle 200-7000 joku toinen 19-7430).

Ultraan ei varmasti kannata mennä ennen kuin alkaa olla lähellä 7+0.

Negasin :cry: Uskalsin lopultakin tehdä testin. Ei haamuakaan ja tuskin vuorokaudessa (huomenna virallinen testipäivä) mitään ihmeitä enää tapahtuu. Eli jään tänne heilumaan. Jotenkin en tippunut edes kovin korkealta, kun tunne oli koko ajan se mikä oli. Kyllä sitä vaan tietää. Saipa lopettaa luget. Jos pääsisi eroon tästä ummetuksesta (tää on mulla aina sama juttu, kun luget on kehissä :ninja:)
 
Voi zoona oon niin pahoillani! :unsure:

Kiuskille peukut että pas onnistuisikin tähän kiertoon! (y)

Bridge mulla ei oo mitään kokemusta noista hcg-arvoista, mut kyllä muniin(hehe, niin siis minunkin:X3:) korvaan kuulostaa ihan hyvältä tuo lukema :) oireita täällä ei oikein ole (n) tissit julmetun kipeät ja ehkä vähän hermo pinnassa.. Niin ja turvotus. Toivo on korkeella mut usko horjuu. :cautious:

Helios vielä isot onnittelut! On se sullakin ollut pitkä matka tarvottavana ennen tätä! Nyt peukut pystyssä että kaveri on yydissä loppuun asti! (y)
Myös teille muille plussanneille ison isot onnen toivotukset, #hope, Bridge ja SalamaT :love:

Seawind hieno saalis teille on tulossa! :) tsemppiä kasvatkseen ja tulevaan punktioon! (y)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Helios...
Valtavasti onnea plussanneille ❤❤!
Pahoittelut Zoona negasta. Täällä myös nyt ei tärppiä tästä. Mitäänhän meillä ei jäänyt pakkaseen, eli koko homma alusta. Vähän toivoton olo kun määrät on meillä näin pieniä että voiko tästä nyt mitään tullakaan ikinä. Vaikka yritän ajatella, että yksikin hyvä tietysti riittää. Marraskuussa siis uusi kierros, tällä kertaa julkisella puolella. Odottelua odottelua. Pääseepähän taas vähäksi aikaa urheilemaan.
Bridge, ymmärsinkö oikein että olette hoidoissa Espanjassa? Mitä maksaa hoidot siellä?
 
JannaJ: On kyllä harmi, ettei tarttunut ja varmasti on tyhjä olo kirjaimellisesti, aloittaa taas rumba alusta. Mutta lohdutan, että varmasti se yksi riittää. Se yksi, jossa on taerpeeksi paljon elämää❤ Meillä taas on ollu määrää kyllä, mutta siltikään onnistumiset siihen nähden heikohkoa. Yksi lapsi on saatu, mutta kun nämä nyt kydissäkin olevat laskee, niin 13 alkiota kaikkiaan siirretty.

Zoonalle iso voimarutistus, teillä on onneksi pakkasessa alkioita. Nyt vaan uutta päin

Bridge, Toi sun hcg on pp12 arvoksi hyvä mun mielestä. Yritä hengittää, vaikka tiiän kyllä kuinka kamalaa toi piina on. Se on ihan tosi kamalaa:oops: Isot tsempit!

Kiuskille onnea passiin, jospa se onnistuisi!

Seawind, sulla on kyllä hurjasti rakkuloita, hui, otahan tosi iisisti punktion jälkeen ja juo paljon! Onnea matkaan!

Mishala, me piinaillaan, onnea sulla ja mulle, onko vielä muita?

Nyt on siirretty kaksi 3päiväistä alkiota. Ne oli sulatettu eilen 2päiväisinä 4soluisina ja täydellisesti olivat säilyneet. Toinen oli nyt 8soluinen ja toinen 7soluinen. Miten 7soluinen voi olla muka top, kun eikö niitten pitäis aina pareittain jakautua???? Enpä sitte saanu siellä tuotakaan kysyttyä, vaan jäin sitä pohtimaan ku lähin. Oli muutenkin niin häiriintynyt koko siirto:ROFLMAO: Mutta kuulemma parasta a luokkaa olivat molemmat. Lääkäri ja hoitaja olivat sitä mieltä, että kaksoset on ihan realismia, hahhahhah ja alkoivat keksivät vauvoille nimiä :oops:hoitaja antoi sen kirjekuorilappusen ja totes samalla, että tähän sitte lasten tiedoto_O Tää on kyllä jo niin usein koettu tilanne, että haen hyviä alkioita ja siltikään ne ei tartu. Ekaa kertaa tosin siirrettiin kaks.
 
  • Tykkää
Reactions: Zoona
Bridge: mä kävin pp13 verikokeessa ja hcg:n tulos 686. Kyseisen päivän viiteväli on (meidän klinikalla) 200-800 ja mun tulosta kehuttiin superhienoksi, joten sun arvo kanssa todella hyvä. Turhaan murehdit sitä siis.

Kiitos love! Mä toivon sulle kanssa kovasti plussaa ja hyvältähän tuo kuulostaa :)

Negan saaneille pahoittelut ja tsemppiä jatkoon.

Kuulostaa Siida lupaavalta ja jospa tällä kertaa alkiot jäisivät majoittautumaan sen 9 kk ;)
 
Nimi # yritys aloitettu # mones lapsi # syy # mones hoito meneillään

Amagara82#-12#1.#toimimaton munasarja/siit.#1.IVF
Annimiina89 # 4/2016 # 2. # munanjohtimet tukossa # 1. IVF
An1z81# -13 # 1.# selit.# 1.IVF
Darni73 # 2012 #1.yht # ikä+simpat # 5.ICSI
Domi #4/12#1.#selittämätön#4.IVF/ICSI
JannaJ #-10# 2.#selit./1.tuuba/hiipuvat munas.# 2.IVF (ekasta tyttö)

Kerttu80 #11/14 #2.#selit.#1.IVF
Kesänlapsi123 # -13# 1.#selittämätön#3IVF/1.PAS

Kiuski#-15#1.#laiskat munas. ja siit.#2.ICSI
KuuBe #2013# 1. #selittämätön#1.IVF/1.PAS
love-# 2014# 1. # siittiöt# 2.ICSI/1.PAS
Maravilla #2/15#1.#selit#1.IVF
marrasmai # 2015 #1. # siittiöt # 3.ICSI/2.PAS
Miitta37 #-13# 1. # pco/selit.# 1.IVF (tulossa)

Mimmivaan#2011#1. yht# selt./ei ovul.#1.IFV
Mishala#-16#1.#mies steril.# 2.IVF

Nennalii #2012#1.#selittämätön/siittiöiden laadun vaihtelu# 1.ICSI/9.PAS
Nyu # 2012#1.#munasolut#4.IVF
pipa84 #04/15#1.yht#azoospermia #2.ICSI
Siida #?#2.#siittiöt#2.ICSI/1.PAS
Toiveikas81 #2014#1.#endo/siittiöt#2.ICSI
Toivo2016 #3/13#1.#ikä, johdin poist. ym#4.IVF
Uneksija17#4/15#1.#pcos/selit.#1.IVF/2.PAS
Voyage #-13 #1.#selit.#1.IVF
Zoona#7/2016# 2. # selittämätön # 2.IVF/2. PAS
~SeaWind~ #-11#1.#selit. # 1.IVF

Piinailijat: :whistle:
love-
4.10 (4pv/21.9)
mishala 9.10 (5pv.26.9)

Plussat 2016: :love:

Marras:
Adelmiina_ 3.IVF (5pv)
Toive* 2.IVF/1.PAS (2x5pv)
Sphinx 3.ICSI (5pv)
Siida 1.ICSI/8.PAS (kem)
Vilijonkka_ 2.IVF/ICSI/1.PAS (3pv)
Joulu:
marrasmai 3.ICSI (kkm)
Kesäheinä-78 6.IVF (kem)
Talvi82 (luomu)
Toivo2016 3.IVF/3.PAS (km/ku)
Roxanne 5.ICSI/1.PAS (kem)
cindra 1.IVF/1.PAS (5pv)

:love: Plussat 2017 :love:
Tammi:
Bridge 5.ICSI (tm)
Naanaa (luomu)
Helmi:
vipe1986 2.IVF/ICSI/1.PAS (2x3pv)
kalabaliikki 1.IVF/2.PAS (5pv)
marrasmai 3.ICSI/1.PAS (kem)
Jantzu 1.ICSI/2.PAS (km)
MaiMei (luomu/letrot) (kkm)
Maalis:
Jansku00 1.ICSI/1.PAS (5pv)
Roxanne 6.ICSI (5pv)
Blob 1.ICSI/1.PAS (5pv)
Kuutio 2.IFV/1.PAS (6pv)
Huhti:
Kesäheinä-78 6.IVF/1.PAS (5pv)
Touko:
Toivo2016 4.IVF (kem)
maljakko 3.IVF/1.PAS (tm)
AdeliinaJosefiina 3.ICSI/1.PAS (2x2pv)
Henrietta77 1.ICSI
reason 2.IVF (3pv)
Kesä:
tanjuli-79 ? (3pv)
Ranau 1.IVF
Heinä:
Karoliina195 1.IVF (2pv)
Xienna 2.ICSI/1.PAS (3pv)
Elo:
KuuBe 1.IVF/1.PAS (kem)
SalamaT 3.IVF/2.PAS (kem)
Syys:
#hope 1.IVF (2pv)
Bridge 5.ICSI: jälk. 5pv. lahjasolu
SalamaT 3.IVF/3.PAS (5pv)
Helios 4.ICSI 7.PAS (lahjasiit.) (5pv)




Jos haluat muokata listaa, klikkaa postauksen alta VASTAA ja poista alusta sekä lopusta [ QUOTE ] tekstit, niin muotoilu säilyy. Kiitos :)
 
Iiiik! Huomenna on taas SE päivä, nimittäin ultra! Kahdessa vuorokaudessa täytyisi olla follien kasvanut nyt min. 4mm jotta päästäisiin perjantaina punktioon! Kuullostaa mahdottomalta noin nopea kasvutahti, mutta ei kai se mahdotonta ole?
 
Pahoittelut negoista Janna ja zoona :cry: ehkä ensikerran.. (ei lohduta yhtään tiedän)
Lullaby mulla ne "puolilääkkeelliset/stimuloidut" pas:it on mennyt niin et olen pistänyt pientä määrää menopuria (oisko ollut kp5 alkaen, voi muistaa päivän väärin, en jaksa kahtoo) sit on ollut ultraus ja käsketty tehä ovis testiä ja jos (kun) ei tiettyyn päivään mennessä + niin sit olen laittanut pregnylin irrotukseen. Ja joskus sanoi et saathan sinä sen pistää jos haluat niin varmuuden vuoksi vaikka olisi sinä päivänä +.
Kiuski ei kai se mitään haittaa jos ovis on vkl? Vai mitä en tajua?!! o_O Eihän se siirto sillon ole vaan 2-5 päivää sen jälkeen riippuen moni päiväsiä teillä on pakkasessa!!!
En käsitä miten mishala pystyi viime viikolla jo olemaan niin varma että siirto tänään.. kääk.. itse jos tonne asti pääsen olen niin raunioina et selviikö yksikään blastoksi. Ilmeisesti teillä on ennenkin ollut pitkäviljely ja blastoja saatu? Mutta eikun onnea piinailuun.. monta oli lopullinen saldo?
Joko love on noin monta päivää piinaillut, minne tää aika menee..
Seawind toivotaan että follit on ottanut loppukiriä, sitä vartenhan ne mömmöt on :)

Mulla alkoi sit se vuoto ööh.. pe.. toivoin la.. nyt siis takana 4x225 menopuria. Ja huomenna ultra.. ja sain kun sainkin sen omaan kaupunkiin. Lääkäri siis tulee tekee sen vaikkei ole muuten sinä päivänä siellä (respect). Ja nyt sattu himpsu jo onneakin matkaan kun oli siinä "asiakas", mutta tyyliin paraskaverini.. ja hän tietää hoidoista ja olitiin just muutoma viikko sit juteltu aiheesta ja kerroin et yksityiselle jouduttiin jne. (en siis aijemmin juuri ole kertoillut kenellekkään sen tarkemmin että millon hoidot meneillään tai mitään sen tarkempaa, muutoma tietää et ollaan hoidoissa mutta täst it.) Muutenkin siis olen aika pitkälti päättänyt sen kauheemmin asian salailun lopettaa, en toki sitä kuuluttele mutta en jaksa aina valehdellakkaan. Mutta kuitenkin sit vaan laitoin sille viestin et mikä tilanne ja että siirretään hänen aika illaksi.. Nyt vähän jännittää se toinen ultra, toivottavasti se on sit ma. Kun soitin sinne polille niin oli se hoitaja silleen et tietty riippuu miltä huomenna näyttää että tod. näk ma, mutta voi olla pe.. se mahdoton taas lähes.. Vähän tuossa jo joku päivä oli pientä tunnetta oikealla ja kerkesin aatellakkin että näinköhän vasen on jo kokonaan "kuollut" kun ei tunnu mitään, viimeksihän sinne tuli vaan pari vaikka ennen samoja määriä kumpaankin. No tänään sit tullut vasurille muutoma sellanen "nipistys" (puukon isku) että ihan henkeäsalvannut, ei se kuollut taija olla.. rupesin jo miettii et näinkö pystyn huomenna mennä sovittuun treeniin (ei ihan kevyt laji).. ajattelin et vielä pystys ja sit vkl alkas rauhottuu. No nyt ei oo sit kyllä illasta ollut mitään tuntemuksia. Pitää lääkäriltä vielä kysyy mielipide, joka tosin varmaan on että ihan oman tuntemusten mukaan :cool: Tulipa pitkä sepustus.. sori :LOL:
 

Yhteistyössä