Pipa84 ja SalamaT: Odottaminen odottamisen perään ja epätitoisuus on kyllä niin raastavaa!! Ei voi muuta, kun yrittää vaan tsempata, vaikka ei se helppoa ole. SalamaT, kylläpäs on ollut tökerö lääkäri teillä, kaikkia sitä löytyy.
Siida ja SalamaT:Ymmärrän oikein hyvin teitä, kun otatte koiran! Meillekin on eläimiä "siunaantunut", olen erittäin eläinrakas ja eläintenhoito saattaa helpottaa hiukan sitä hoivaviettiä, mikä minussa on. Koira otettiin 1,5 v sitten. Olin sanonut jo etukäteen, että jos ei tuu lasta niin sitten tulee koira. Meillä on myös 2 kissaa (ne otettu jo ennen, kun lapsettomuudesta tietoakaan). Ja nyt meillä on pupuvauva!
Mamido: Onnea saaliista ja tsemppiä huomiselle!
Toivo2016: Toivotaan, että sinulla siellä nyt matkassa innokas tarrautuja!
Sitten vähän omaa napaa...
Oireista, en tiedä voiko olla jo Synarelasta vai onko PMS-oireita… itsellä, kun ei oo juurikaan tunnistettavia PMS oireita koskaan ollut. Olen joutunut nyt jäämään kahtena päivänä kotiin, vaikka päätin, että käyn hoitojen ajan vaikka hammastapurren töissä ettei tuu sanomista. Haittaavin oire on ollut ihan järkyttävä väsymys!! Siis meinaan pystyyn nukahtaa. Nukahdinkin istualleni sohvalle, kun piti vaatteita pukea. Siitä kun heräsin päätin, etten uskalla lähteä auton rattiin. Nukun kuin tukki. Yöllä noin 8h ja silti eilenkin menin heti uudelleen nukkumaan aamulla ja nukuin 5h. Hetken jaksoin olla hereillä ja taas uni voitti. Eikä se ole sellaista normaalia väsymystä, kyllähän sitä ihmiset nyt töitä tekevät, vaikka kuinka olisi väsynyt. Kuvailisin, että olo on lähinnä sellainen niinkuin oisi saanut nukutusainetta suoraan suoneen ja väkisin yrittää kamppailla ettei aine vaikuttaisi. Olen lisäksi tosi ärtynyt, kaikki asiat, siis aivan kaikki vituttaa ja nyt eilen alkoi päänsärky, johon myös tänä aamuna heräsin.
Törmäsin myös tässä ennen hoidon alkua sellaiseen asiaan, että astmalääkityksen tulisi olla tarkkaan katsottu jo ennen hoitoja. Eipä kukaan ollut tällaisesta puhunut, netin ihmeellisestä maailmasta sain itse tietoa. Eikä ollut tullut omaan mieleen, että jo tässä vaiheessa pitäis asiaa tsekata. Astmani on mielestänit hyvin hallinnassa, on kausia kun ei ole mitää oireita, mutta sitten kun oireita tulee ne ovat aika voimakkaita. Yleensä flunssan yhetydessä tai siitepölyaikana. Varasinkin sitten lri ajan, että sain sieltä lähetteen keuhkopolille. Ajat tuli eilen ja aika pitkälle ne meni, kun on vasta juuri ennen oletettua keräystä/siirtoa. En sitten tiedä kuinka iso hyöty sillä lääketsekkauksella on, kun on hoidot jo tavallaan ohi. No täytyy toivoa, että sitten siitä joku hyöty, jos saadaan jotain kerättyä ja kyytiläinen matkaan. Tämä astma-asia onkin alkanut olla peikkona, joka päivä ajatuksissa. Mietin, että mitäs sitten jos jossain vaiheessa raskaudun ja oireet pahenee ihan kamaliksi. Miten käy rakkaiden lemmikkien…. en halua edes ajatella, että joutuisin luopumaan lemmikeistä. Ne ovat olleet lapsiani kaikki vuodet! Olen siedättynyt omille lemmikeille, eikä niistä ole tullut mitään oireita. Toisaalta lohduttaa, että toisilla voi allergia ja astmaoireet parantua kokonaan ennen raskautta.