Kävin kontrolliultrassa ja viikko sitten ke 4,5mm pitkä tyyppi oli nyt jo 17,1mm. Ei siis ole kasvanut noin paljoa, vaan ollut viimeksi huonossa asennossa tms niin on tullut väärät mitat. Ehkä tästä tulee mun elämän eka hyvä joulu.
Syön kyllä alushousuni, jos noista ei mikään tärppää!Kymmenestä munasolusta oli 9 kypsää joista 8 hedelmöittyi!
ICSI kaikki
Kiitos kovasti. Kyselin samaa Facebook-ryhmissani, ja USA:laiset yms. ovat sanoneet samaa. Eli pistan tiedon korvan taakse, jos kavisi niin, etta raskaus alkaisi ennen alkionsiirtoon paasemista. Kiitos!@kiia-s varovaiset onnittelut
@Silmu75 ihania uutisia
@Jasmina20 älä vielä luovu toivosta, mulla tuhrutteli 4 päivää ennen testiä ja testipäivänä vuoto loppui eikä ainakaan vielä ole tullut takaisin. Miekin luovuin ihan täysin toivosta eka tuhrun jälkeen..
@Rusakkonen mulle sanottiin 3 km jälkeen, että heti positiivisen raskaustestin jälkeen olis alkanut progesteroni tuki ja yksi gyne väläytti et ehkä hyötyisin siitä jo heti ovis + jälkeen, mut km tutkimukset tehnyt lääkäri sanoi ettei siitä ole hyötyä mulle. Joten reseptiä en saanut. Nyt ivf siirrosta lähtien terolut 3xpvä ja jatkuu rv 10 asti, jos sinne saakka pääsen.
@jonxu mulla alkoi pistokset nollaultra päivänä. Siinä vielä varmistivat että annostus on sopiva.
Voi harmi Toivottavasti paranet pian! <3Menkat alkoi loristen joten ei jätä epäilyjä joten lopetin tukilääkkeen. Samaan soppaan olen oksennustaudissa.. no mielummin nyt kun joulupöydässä.
Mies sanoi kyllä kauniisti kun nyyhkytin menkkojen alkua. Hän sanoi että meillä on jo yksi lapsi joka on täydellinen, jos toinen täydellisyys meille suodaan niin mahtavaa mutta hänestä meidän elämä on näinkin hyvä.