IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Kiitos kaikille varovaisista onnitteluista :) Todella varovaisen toiveikas olen. Hoitaja klinikalla onnitteli raskaudesta ja sanoi että oikein hyvä arvo on ja toivotti tervetulleeksi varhaisultraan. Pyysin vielä kontrolli hcg:n jossa käyn nyt sitten torstaina. Kaikki sormet ja varpaat ristissä että arvo nousisi vauhdilla.

• Tykkää
Reactions: jonxu
Mahtavaa, @Silmu75 ! :barefoot: Olin niin eläytynyt siihen sun "se on varmasti negatiivinen ja että ei ole mitään oireita" -fiilikseen, että ihan tuli yllätyksenä näin sivustaseuraajallekin:D Ja vielä tosi vahvalta plussalta vaikuttaa!!

Ja onnea myös @odotuksenodotus! Nyt lähti kunnon aalto käyntiin!

Mulla tän IVF-kierroksen 1. ultra ke-aamuna, vähän pelottaa, kasvaako siellä mitään..:unsure:

• Tykkää
Reactions: Emmelie75
@Solunen Kiitos lisäravinnevinkeistä! Laitoin juuri tilaukseen Ubikinolit, kun ainakin Ameriikan ryhmissä vannotaan sen nimeen :) Oletko yleensä ottanut ruoan yhteydessä?

Osaatko sanoa tai kukaan muukaan sen puoleen onko pelkkä Inositol yleensä juuri tuota myo-Inositolia, tilasin nimittäin sitä myprotein:sta. Siinä tuli mukana sellai minipieni mittalusikka, jolla ainetta annostellaan.

Lisäksi tilasin fitnesstukusta (jep, meikä ei varsinaisesti kuulu sen kaupan kohderyhmään ;)) L-karnitiiniä.

Dhea:ta en uskalla kokeilla issessein.

@Tuutikki84 Kiitos myötätunnosta! :love: Ottaa luonnollisesti tolkuttomasti päähän, mutta eikun uuteen nousuun! (y)
Olen ottanut ubikinonin yleensä aamupalan/iltapalan kanssa samoihin aikoihin..Mä kansa mietin tota inositoli-juttua, kai niistä valtaosa on kuitenkin sitä myo-inostiolia, vaikka nimessä ei mainittaisi sitä. Mutta yleensä se tarkempi muoto kai lukee vielä jossain sisällysselosteessa tarkemmin..

• Tykkää
Reactions: Emmelie75