@M4rianne77 mitenkä sun nimimerkki kyllä kuulostaa tutulta, mutta jos muistelet ettet olisi ennen kirjoitellut niin en ala kiistämäänkään
Tervetuloa mukaan vaan! Jännät paikat sullakin varsinkin oviksen ajoituksen suhteen. Miten inseminaatio valikoitui teille hoidoksi, jos siittiöissä on vasta-aineita? Vai tehdäänkös inssissäkin sperman pesu, saako ne vasta-aineet sillä eliminoitua?
@Maris83 toivotaan, että kaikki kolme selviäisivät tai vähintäänkin joku ja pääsisitte siirtoon!
Pitääkin olla just viikonloppu välissä, ei saa yhtään väliaikatietoja
Tehtiinkö sulla luonnolliseen vai lääkkeelliseen kiertoon tämä hoito?
@cindra Joo nää "toisten ei varmaan oo tarkoitus saada lapsia jos ei niitä luonnollisesti tule" - löpinät saa kyllä mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Tuota julkisilla varoilla hoitamista olen silti itsekin monesti miettinyt. Luulen ja muistelenkin, että siinä on ollut taustalla ajatus mahdollisuudesta lasten saamiseen ihmisen oikeutena. Lisäksi tietysti keinona syntyvyyden alenemisen ehkäisemiseen ja inhimillinen kärsimys sen jälkiseurauksineen varmaan ovat päätöksenteossa näytelleet jonkinlaista roolia.
Moniin muihin erikoissairaanhoitona annettaviin hoitoihin verrattuna en usko hedelmöityshoitojen olevan mitenkään erityisen kalliita, koska hoito on käytännössä kokonaan polikliinistä eikä vaadi kovin paljoa henkilökuntaa potilasta kohden. Ala on myös moniin erikoisaloihin verrattuna hyvin pieni.
@Tuutikki84 hyvä kun kilppariarvot oli parantuneet!
Toivottavasti Primoluteille on tällä kertaa hyvä vaste ja pääsisitte tositoimiin vielä ennen joulua
Omasta navasta ei nyt ole kauheasti mitään kaivettavaa
Zumenonit jatkuu ja viikon päästä siirto. En ole ihan varma muistinko ottaa tänään illalla noi lääkkeet. Kun ne ottaa aina aamuin illoin niin ei jää jotenkin mieleen, enkä nyt tosta lääkeliuskastakaan muista, että miten oon siitä rivistä ottanut
En uskalla kuitenkaan varmuudeksi ottaa uutta annostakaan, ettei tulisi tuplaa. Kaikkea sitä pitääkin säätää