@Haaveilija91 mulla oli ekan ivf-kierroksen jälkeen menkat 10pv myöhässä, tokassa oli tuoresiirto niin vähän eri juttu lääkkeineen, mutta nyt tässä kolmannessa hoitokierroksessa taas ilman tuoresiirtoa ja ne oli myöhässä 2-4-päivää. Syksyn varhasen keskenmenon takia jouduin odotteleen menkkoja toista kuukautta, mikä myöhästytti hoitoja ärsyttävästi. Toivottavasti pääset pian aloittamaan seuraavaa vaihetta!
On: mulla meneillään pasiin valmistautuminen, oon popsinut progynovaa jo useamman päivän. Ultrassa selviää sitten jatkot. Välillä käväisee mielessä, miten tätä jännitystä saisi lievennettyä. Tuntuu, että alkaa oleen kovat panokset, kun näiden kahden pakastetun mahdollisuuden jälkeen on kyllä sekä rahat finaalissa, että omien mahdollisuuksien realistinen miettiminen paikallaan (ikä, lahjamunasolut, muu mikä). Tähän asti on ollut aina seuraava suunnitelma valmiina ja se on auttanut pettymysten yli.
Te ketkä olette syöneet dhea:ta, oletteko jatkaneet syömistä keräyksen jälkeenkin pasiin asti?
Pahoittelut negojen saaneille ja voimia epäselvissä tilanteissa kamppaileville