Kiitos kaikille tsempeistä ja rohkaisevista viesteistä! Täällä roikutaan löysässä hirressä, vielä ei ole kaikki toivo menetetty vaikka vähän synkältä näyttääkin.
Niukka vuoto on jatkunut tämän ja eilisen päivän, lähinnä sellaista että pyyhkiessä tulee, pikkuhousunsuojaan ihan vähän. Kävin eilen ostamassa raskaustestin tehdäkseni sen tänä aamuna eli 1 vrk etuajassa (samalla piti ostaa lisää Teroluteja, tuntui jotenkin turhalta mutta toki syön ohjeen mukaan loppuun asti - muuten
@Rusakkonen , mulla on tänään vika Terolut-päivä joten en enää tässä vaiheessa lähtenyt soittelemaan annosmuutoksista tms, mutta seuraavaa hoitoa ajatellen kyllä kysyn etukäteen neuvot tämän tilanteen varalle). No, heräsin levottomasta unesta aamuyöllä ja tein testin. Aluksi näytti olevan miinus, mutta sitten juuri oikeassa kulmassa tihrustaen siinä pystyi näkemään jonkinlaisen haamun. Soitin aamulla klinikalle ja lähdin saman tien verikokeeseen. Iltapäivällä puhelua odotellessa luulin jo halkeavani hermostuksesta, tykytti ja suuta kuivasi... lopulta soitto tuli, ja arvo oli vain 13. No, oli edes jotain...
Kätilö sanoi, että saattaa olla että kyse on kemiallisesta raskaudesta / kiinnittymisyrityksestä, mutta varmuuden vuoksi menen perjantaiaamuna kontrollikokeeseen. Pitää toivoa kovasti että se olisikin lähtenyt nousuun! Googlailin asiaa ja tämä lukema on tooodella matala, luultavasti tarkoittaa sitä että raskautta ei tästä tule, mutta löysin kyllä anekdootteja joissa on saatu ihan terve lapsi aikaan vaikka alkuvaiheessa onkin ollut huikean matalat HCG-arvot. Kerron sitten pe-iltana, miten on käynyt - mutta taitaa tää siis negaksi jäädä.
@justhope , kurjaa että sulla on noin tuskaisia punktiokokemuksia. Mulle on tähän mennessä tehty punktio kahdesti ja ne meni molemmat tosi hyvin, vain pieniä nipistyksiä tuntui - mutta mulle on ilmeisesti molemmilla kerroilla ollut teknisesti helppo se tehdä. Jos on arpea ja kiinnikkeitä, voin kuvitella että se on vähän työläämpää ja tuntuukin eri tavalla. Mä oon molemmilla kerroilla saanut suoneen vähän ennen aloitusta pienen määrän rauhoittavaa, ja sitten juuri punktion alkaessa lyhytvaikutteista opiaattia. Lisäksi lääkäri on puuduttanut. Jos sulle ei muilla keinoin pysty tekemään punktiota ilman tuskaa, tosiaan toi lyhyt nukutus on myös käypä vaihtoehto, kuten
@Tupsuli kin sanoi (vaikka yksityisellä lisähintaa tuokin, kun tarvitaan mukaan anestesialääkäri).
@Mandala , tervetuloa takaisin näihin puuhiin.
Kolme alkiota kuulostaa hyvältä lähtökohdalta, ja muutenkin meikäläisen näkökulmasta oot nuori.
(Esikoisesta tulin raskaaksi 41-vuotiaana ja nyt oon 43.)
@gemmy , onnea tulevaan hoitoon! Kypsyykö sulla siis liikaa munasoluja ilman tuota e-pillereillä tehtävää esilääkitystä? Samoin tsemppiä teille tulevaan,
@lapsettomuuta10v ,
@daim1 ja
@atvk87 !
@Rusakkonen , ihanaa että teillä on noin monta päässyt jatkoon!
Pienokaisenne on ihan kohta matkalla teidän luoksenne!
@Nipsu_78 ja
@Ninnupinnu , kovasti tsemppiä piinailuun! Toivottavasti plussia alkaa nyt ropista.
@Choco coco , kiitos viestistäsi, oli minulle erityisen rohkaisevaa kuulla tarinasi!
@-dino- , kiitos tsempeistä! Koska sulla on seuraava ultra?