Daim1 tervetuloa ja onnea hoitoon.. Mulle tehtiin 1. pitkällä kaavalla, ja sit on tehty 3 lyhyellä (2 julkisella, viimisin yksityisellä). Ei mitään suurta eroa.. toisella kertaa, eli ekalla lyhyellä taittiin punktioida jopa lähes 20 mutta puolet oli tyhjiä ja pari raakaa jotain lopputulema oli sama kun ekassa. Kolmannessa ja neljännessä taas on ollut vähemmän folleja, mutta ei sit oo ollut tyhtiä..
Justhope taitaa ne tosiaan sen kolmepäivää kirjoittaa. Itse olen yrittäjä ja ollut punktioviikot lomalla kun mahdoton saada vp lyhyellä varoajalla ja koskaan kun et voi olla varma mikä päivä punktio on. Mulla ekan jälkeen ei ollut kans mitään ja urheilinkin ihan satasella jo muutoman päivän jälkeen (hieman tyhmää). Toisella kerralla oli vähän tukalampaa ja kolmannellahan olikin sit osastolla
kun tuli repeämä munasarjaan. Mutta joo siis kannattaa ottaa muutoma päivä rauhassa, koska munasarjan on hyvin turvoksissa ilman hyperiäkin ja riskinä on munasarjankierymä, mikä sit on vissiin aikas kivulias.. ja tosiaan osa taitaa maksaa ja osalla olla palkattonta, riippuu työnantajasta..
muoks: Niin ja
lovelle vielä onnittelut hienosta saaliista, ootko ennen päässyt tuoresiirtoon vai onko ollut sillonkin hyperin riski? Toivottavasti kerkeet vielä ennen kesää saada kyytiläisen. Joko tietoa hedelmöittymisestä?
Ite kävin verikokeessa aamulla, mutta se siis tulee kotiin joskus postissa se tulos, kun on yksityisen lähete
.. tiesinkin siis sen kun sillon viimeks kävin asiasta tappelemassa ja jätin ottamatta sit koko kokeen. Nyt aattelin ihan vaan siks käydä että jos käy niinkun viimeksi niin tietääpä mikä se arvo on ollut.. Mutta tikulla lie saan sen oikean tiion ennen sitä.. jos tulis tänään vaikka postissa tikkuja
Tähän asti oonkin ollut aika varma jotenkin plussasta, outoa sinällään, mutta toki samalla 230% varma että samallainen kun viimeksi, et ei sit kuitenkaan jatku.. Jotenkin aattelen et se alkioliima saa sen tarraamaan, mutta ei muuta. Mut eilen illala tänä aamuna ollut enemmänkin sellanen olo et ei sittenkään ehkä kahta viivaa ja nyt en tiiä miten siihen suhtautua
Epäily tuli ehkä siitä että huomasin illalla et on naamassa vähän ruusifinniä, mikä iskee yleensä ennen menkkoja.. enkä nyt muista oliko sitä sillon viimeks..