No morjesta mikä yö!
Kyllä minä nyt hyvin vahvasti uskon että kaikista mömmöistä huolimatta vuoto yrittää alkaa läpi. Oli nimittäin aivan jäätävän kovia "menkkakramppeja" yöllä.. Mulla on aika korkee kipukynnys, mutta teki mieli huutaa, mutta ei voinut ku ei voinut ees hengittää
Samoin jatku (tätä on siis ollu useemman päivän) kun nousee ylös, tai vaihtaa asentoo (käyttää vatsalihaksia) niin sellasta oisko repäisy kipua, aikas kovaa sekin, mutta se on välillä alavatsalla (kohtu) mutta usein lyö niinkun pitkiävatsolihaksia pitkin kylkiluiden alle asti. Tän jälkimmäisen uskon siis olevan edelleen jotenkin se punktion + tukilääkkeen takia muniksista johtuvaa. Ja joo ihanaiset kyllä vois olla nuo krampia positiivistakin, mutta tää ajoitus on nyt kyllä niiiin you know.. punkiosta tänään 11 päivää jo mulla se luteraali vaihe sen 10 yleensä on joten
. Kohta pistän taas sitä ovitrelleä, saa nähdä jaksaako pysyy vuoto pois. Onko ketään kenellä luket/lutinut ei jaksa pitää vuotoa pois, niin kokemusta kuinka sit toin ovitrellen (tai pregnylin) kanssa käynyt?
Miten
KuuBeen ja
Jantzun piinailut?
Onkos kellä tällä viikolla siirtoa, punktiota??!!