rouvaNiisku, onpa huojentavaa, että kyse ei ollu toustaisesti mistään polyypeistä tai muusta epämääräisestä. Silti tuntuu limakalvon palaseksi aika järeältä, mutta harva meistä on päässy näkemään, että miltä se näyttää ja mitä sieltä voikaan tulla
Hurjaa. Annettiinko sulle toivoa lainkaan enää oikeasta raskaidesta, vai epäilläänkö nyt kohdun ulkoista tai muuta surullista juttua?
Voimia paljon
Mun muistaakseni tayssissakin sanottiin, että passeissa on parempi onnistumisprosentti. Ja ite aattelen niiin, jos luonnolliseen kiertoon siirto tehdään, että se on parempi. Mitä vähemmän keho on kuormittunut ennen siirtoa, niin uskon sen vaikuttavan positiivisesti. Mulla on ollu käytössä foolihappo (en ota joka päivä) sinkki, kupari, magnesiumi, b-vitamiini, kalaöljy, d-vitamiini. En muista ottaa joka päivä, mutta sellasina kuureina tulee syötyä, säännöllisen epäsäännöllisesti.
Mää en tosiaan Lullaby tajua noita viivoja mitä oon saanu, en tosin ihan kaikkiin testeihin saanu mitään, mutta lähes kaikkiin sain. Tosin nyt tänään en enää saanut mielestäni yhtään mitään. Enkä tosiaan aio enää testejä ostaa. Haluaisin päästä ultraan kunhan sen negan polille ilmoitan. Sen verran hämää toi vuoto ja edelleen jatkuu vatsa/selkäkivut, haluan tietää missä mennään ja koska vois sitte sitä passia suunnitella. Ja Lullaby, mää kyllä ymmärrän sun ajatukset ja jossittelun ihan täysin. Minäkin oon ehtiny tänään itkeä jo useampaan kertaan sitä, että pitikin olla niin malttamaton ja mennä tuoresiirtoon. Mutta, me molemmat tiedetään, että nyt vaan pitää olla itselle armollinen ja pistää tää juttu taas mittasuhteisiin. Ja minä kyllä uskon että sinun kohdussa pystyisi nuorempikin alkio kehittymään. Nyt vain oli väsynyt tyyppi matkassa. Näin mää nyt yritän ajatella omallakin kohdalla, että eihän mulla oo koskaan noi lääkärin mielestä "huiput" tarttunut ja niitä on kuitenkin useampia siirretty. Kaikki toistaitoiset on jääny kiinni....hetkeks, paitsi yks
Mun toivo herää jos lääkäri mainitsee, että hidas!