Hirmuisesti kiitoksia kaikille tsempeistä! Tosi kiva, ettei yksin joudu näitä käymään läpi. Vielä on toivoa, en luovuta. En käynyt klinikalla, vaan normi työpaikkalääkärissä, joten soitin vain arvosta. Väliä oli se 48 tuntia, joten olisi vähintään pitänyt olla 213, lähellä silti. Viimeksi tm:ssa tuplaantui normaalisti, mutta ehkä tämä on se "real thing".
Toiveikas ja muut, se on jännä tuo kuukautisten odotus, yleensä niitä ei halua. Ihme kyllä viimeksi mun kroppa oli suotuisa ja odotti siihen päivään kun halusin. Taisin stressillä pitää ne pois. Ne on pitkiä päiviä odottaa, mutta nautihan vapusta ja sitten tositoimiin.
Mites Pipan testit? Mulla on taas toinen pidätetty pissa paras testiin, vaikka voin käydä yöllä vessassa. Toivottavasti saat veritestin tuloksen jo tänään.
Tisseistä taas: nännit on arat edelleen ja koko on kuin Pamela Anderssonilla. Kyllä niitä täytyy vähän väliä kokeilla, josko ne on edelleen arat. Välillä tuolla liikenteessäkin, kunhan huomaamattomasti hipaisee. On tämä kyllä huvittavaa. Niin, että mites ne Domin tissit tänä päivänä?
Ankkalinna ja Yrittäjä, me niin saadaan kaikki ne tuplat, vaikka ollaankiin niitä arvokkaasti vanhentuneita.
Adelmiina, nuo tunteet kuuluu tähän prosessiin, muttei sano, etteikö se plussa voisi vielä tulla. Odotahan rauhassa testipäivään. Kaikilla ei tule aikaisin viivat.
Yrittäjä, mulla oli vielä PP11 haamu Pregnylistä, 5000 unitista.
Toiveikas, mulla siirrettiin kolmipäiväinen kolme päivää ovulaatiosta (ovis on nolla päivä). En tiedä riippuuko siitä, onko luonnollinen vai lääkkeellä saatu aikaan, mutta uskoisin, että mitä lähempänä todellista ovista, sitä parempi.
Narana, koita jaksaa. Tässä tunteiden vuoristoradassa on järjetöntä olla kyydissä. Jokainen romahtaa välillä ja se on ihan ok. Sitä ei muut ihmiset voi ymmärtää, kuin paljon tämä vaatii henkistä sisua. Turvotus on hyvä asia, toivottavasti turvottaa seuraavat 9 kuukautta
Monelle tulossa jännä vappu, täällä jännitän teidän mukana. Toivon sydämestäni kaikille viivoja.
ON: testailen nyt sitten liuskoilla ja katson josko ne haalenee. En ajatellut mennä enää verikokeeseen. Ei tässä muuta voi kuin odottaa.