itsetyydytys

:ashamed: aivan hävettää.
Mies viikolla paljo pois ja mulle tullu tän toisen lapsen jälkeen mielettömät himot, koko ajan pitäis saada. ja kun mies pois ja p.illu sykkii niin jotain pitää tehdä,sillä tunne ihan pakottava.

Tttdytättekö muut itseänne usein ja miten?? nyt käväsin vaan sormet värkissä mut välillä pakottava tarve saada sinne jotain, banaani oli eilen ;)

Olenko mielestänne säälittävä vai normaali kiimainen äiti??
 
Kuulostaa kohtuullisen normaalilta, paitsi ehkä se "banaani". Itse pyrin vastaavaa harrastamaan joka ilta taikka/ja aamu, joskin onnistunen vain pari kertaa viikossa. Tarve onanointiin on pakottava, koska ei yksinhuoltaja isukilla ole aikaa naista etsiä, eikä naiset yh-miehistä niin välitäkään. Ja vaikka nainen löytyisi, ei silti löydy sitä panoaikaa, eikä
-paikkaa. Ja jos löytyisi, niin naiselle ei pelkkä vakipano riittäisi, vaan olisi pantava vaatteet samaan kaappiin ja laitettava elämä uusiksi. Ja kun nainen kyllästyisi, niin sama alkaisi taas alusta.


Anteeksi katkera tilitykseni, mutta kolmas vuosi menossa vain oman käden kanssa touhuten.
 
Metsän neito
Mulla oli sama homma raskauden jälkeen.Hinkkasin itteeni melki joka välis.Sittemmin on jääny vähemmälle...ei vanha jaksa. :D
Joskus on kuitenki pakko... :saint:
 
Metsän neito
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.01.2007 klo 22:44 Antti73 kirjoitti:
Kuulostaa kohtuullisen normaalilta, paitsi ehkä se "banaani". Itse pyrin vastaavaa harrastamaan joka ilta taikka/ja aamu, joskin onnistunen vain pari kertaa viikossa. Tarve onanointiin on pakottava, koska ei yksinhuoltaja isukilla ole aikaa naista etsiä, eikä naiset yh-miehistä niin välitäkään. Ja vaikka nainen löytyisi, ei silti löydy sitä panoaikaa, eikä
-paikkaa. Ja jos löytyisi, niin naiselle ei pelkkä vakipano riittäisi, vaan olisi pantava vaatteet samaan kaappiin ja laitettava elämä uusiksi. Ja kun nainen kyllästyisi, niin sama alkaisi taas alusta.


Anteeksi katkera tilitykseni, mutta kolmas vuosi menossa vain oman käden kanssa touhuten.
Antti poika,mistäpäin sinoot...mullois sulle kiihkee nainen,jolla lapsia. ;)
En minä itte, vaan kaverini..
 
kyllä mä ainakin itsetyydytän jos mies paljon töissä eikä siltä oo mahd. saada. Tosin ihan kyllä alan liikkeestä ostetuilla vempaimilla, en omalla kädellä enkä ruokatarvikkeilla.. ;)
Sanottaiskos että yhestä kerrasta neljään kertaan viikossa!

T: Aina panetus päällä... :snotty:
 
alabama
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.01.2007 klo 23:25 Antti73 kirjoitti:
Pakko myöntää, etten minäkään vedä käteen \\:wave: sen vuoksi, että kiihottuisin omasta kädestäni. :eek: Eikä siinä ole mitään nauramista.
Joo älä nyt suutu,en sinulle henkilökohtaisesti tuota tarkoittanut.
En vain..Ole niitä ihmisiä. :whistle:
 
normaalia
mä tyydytän itseäni. se alkas ekaa lasta odottaessa. himot ja halut ei vain kohdanneet miehen kanssa. ja aloin ajatella että mikä oikeus toisella on tuntea hyvää, ja mä jään ilman. jos mies ajatteli et nainen voi kärvistellä ja sillä ei ole haluja, ja kumpikaan ei puhu asiasta. eli mies kiihottuu, tulee kääntää selän tai ryntää tupakalle. emotionaalisesti mulle olis riittänyt edes jälkihalit...

kyllä nainen tarvitsee sen hyvänolon tunteen. ja yksi harrastin tuota tyydytystä, se oli mun juttu. edelleen silti rakasteltiin. mut näin se toimi vuosia ja tulihan musta tietty katkerakin. kun seksi ei ollut meidän juttu. mikään ei toiminut. kuin mieskin olis vaan runkannut muhun.

mut 15 vuotta aviossa ja jotain tapahtu. alettiin vihdoin puhumaan. katkeruutta edelleen mutta asioille ei voi enää mitään. meidän tapauksessa se kiihkein ja hekumallisin aika on nyt. ei suhteen alussa ollut tälläistä. eikä se siitä kehittynyt mihinkään suuntaan. nyt on seksiä 3-7 kertaa viikossa. molemmat joko ite tyydytetään tai toisiamme mutta tulee välillä olo et miksei alussa ollut samanlaista.

ja jos se hyvä olo ei tule rakastellessa ei mitään hävettävää jos mies hyväilee se orkun tai se tekee itse. ja leluja vain mukaan. ja sitäkään ei tarvitse hävetä jos ei pysty tai halua orkutella toisen nähen. :wave:
 
joo,kylläpä himot hyrrää kun vauvaa odotan ja miestä ei ole,en tosiaan muista milloi´n olisi joka ikinen ilta tarvinnut tyydyttää itsensä. joo,ja onhan se niin että olisipa kiva saada kerrankin sitä M.unaa..mutta tyytyminen dildoon sillä eipä tässä tilassa lähdetä jahdille... :whistle:
 

Yhteistyössä