Itsetyydytys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Janika75
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Janika75

Vieras
Kuinka usein tyydytät itsesi? Ja saatko orgasmin yhdynnässä? Itse tyydytän itseni noin noin kolme kertaa viikossa, enkä ole vielä saanut orgasmia yhdynnässä...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.06.2005 klo 22:07 Janika75 kirjoitti:
Kuinka usein tyydytät itsesi? Ja saatko orgasmin yhdynnässä? Itse tyydytän itseni noin noin kolme kertaa viikossa, enkä ole vielä saanut orgasmia yhdynnässä...

No tuleehan sitä aikas usein tehtyä :whistle: Mut kivaahan se on, etenkin kun on vielä erittäin vilkas tuo mielikuvitus.

No ei näin miehenä ole kyllä yleensä vaikeuksia yhdynnässä, mut joskus joutuu kyl aikas kauan tekeen töitä. Joskus jopa toiselta osapuolelta voi loppua kestävyys kesken.

Ehkä 2-3 kertaa viikossa tulee nautiskeltua itsekseen... Miehen kanssa pääsen harvoin loppuun saakka, vaikka nautinkin kovasti... Ehkä jännitän vielä liikaa, kun suhteemme on melko tuore. Aikaisemmin olen saanut O:n myös yhdynnässä lähes joka kerta.

Alkukierrosta kun himot on korkealla niin masturboin ehkä noin 1-2 kertaa päivässä ja siihen päälle vielä usein haluan miestänikin vähintään kerran päivässä (se, että saanko, onkin sitten ihan eri juttu).

Loppukierrosta masturboin ehkä noin kerran pari viikossa, jos fiilikset riittää... Ja huolisinko miestänikään käsivarrenmittaa lähemmäs tänä aikana, niin, ehkäpä en vaikka kyllä kai sitä joskus pitää taipua...

Ja saan orgasmin myös yhdynnässä! Näin ei kylläkään ole ollut aina vaan opin sen tämän aviomieheni kanssa kun olimme olleet noin vuoden yhdessä (nyt jo 7 vuotta yhteiseloa takana ja tuota ennen jo noin 5 vuotta aktiivista seksielämää).