Itsetyydytys kesken työpäivän

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kuumottaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
K

Kuumottaja

Vieras
Täällä liikkuessa on tullut muutamia kertoja aikas lämpösiä keskusteluja... kuinka moni teistä naisista esim. kiihottuu ja myös uskaltaa tyydyttää itseään työpöytänsä ääressä?

Teistä naisista en tiedä.Itselläni joskus työaikana tullut tosi kiimanen olo.Pakko oli mennä veskiin ja hoitaa kiima pois.Sitten helppo hymyillä.

Tunnustan, että olen pari kertaa "joutunut" tyydyttämään itseni työpäivän aikana lukiessani näitä juttuja. Olenko tehnyt sen työpöydän ääressä vai jossain toisessa tilassa, se jääköön salaisuudeksi...

Näin kesähelteellä päällä ovat pelkät haalarit, joiden nappien välistä on helppo antaa hoitoa pikkuveitikalle työn ohessa.

Äsken työmaaruokalassa käydessäni edelläni ruokajonossa seisoi kaunis nuori nainen, ilmeisesti niitä toimiston naisten kesälomittajia. Neitosella oli päällään musta, tiukka nahkainen minihame, ohut t-paita ja jalassa olivat remmikorkkarit.

Näky oli niin seksikäs, että pikkuveitikkani nosti myös päätään, ja pyrki väkisin kurkistamaan haalarien nappien välistä tuota näkyä. Tätä iloa en sille kuitenkaan suonut, vaan työnsin käteni vaivihkaa haalareiden sisään, ja annoin pikkuveitikalle hieman hierontaa, jotta saisin jäykkyyden karkoitettua.

Kuinka ollakaan, pikkuveijari ilostui hieronnasta niin, että sylkäisi mällit rytmikkäästi haalareiden sisään. Sain kuitenkin osan mällistä käteeni, josta valutin sen sitten muina miehinä jälkiruokakulhoon, josta ruokailijat hakivat lopuksi kiisselit jälkiruuaksi.

Mälli meinasi lentää uudemmankin kerran, kun huomasin tuon nuoren ja kauniin seksipakkauksen hakevan jälkiruokaa ja syöden sitä nautinnollisin ilmein viereisessä pöydässä.

Kyllä, mutta ei työpöydän ääressä tietenkään.
Meillä on kiva tuo takavessa, kun siellä ei juurikaan käy kukaan. Matkaakin on sen verran, että kävellessä paine kasvaa ja puikko on ihan pystyssä.
Vapauttava tunne kun saa housut nilkkoihin ja posliinin kalun kouraan;- ))

Joo kyll sitä klittaa on tullut hierottua monesti työpäivän aikana. Siivoojana voin lukita itteni siivouskomeroon ilman että kukaan ihmettelee mitä mä siellä teen. Ja kun kierrän yhden päivän aikana useita siivouskohteita (konttoreita, kauppoja, pankkeja tms) voin sanoa että on monet työpaikan siivouskomerot tullut kokeiltua. Voi olla että oon jopa sun työpaikallas leikitelly ;)

Sähköpostilla olen saanut sellaisen kuvan, jossa paljaalle kummulle oli piirretty lohenpää. Lohen huulet oli piirretty ihan häpyhuuliin asti.
Sopivalla kuvakulmalla kuvattuna näytti ihan kuin ahne lohi hotkisi kullia.

Onkos Gaalapillu ihan oikeasti masturboinut myös töissä vaiko vain puhuu rumia? Tämä siis ihan kohteliaasti kysyttynä? Meinaan että masturboitteko te naiset oikeesti työpaikalla, kuten me miehet?

Kyllä minä olen näitä keskusteluja lukiessa helpottanut uskomatonta kiimaani. Sekä työpöydän ääressä vaivihkaa, että vessassa. Tänään täytyy kyllä odotella kun mies tulee kotiin työreissulta, on herralle luvassa kovaa kyytiä...

Täällä toinen aivan tavallinen nainen, joka on kesken työpäivän tyydyttänyt itseään, jopa työpöydän ääressä! On vaan tullut niin kiimainen olo että on ollut pakko sujauttaa käsi hameen alle pikkuhousuihin. Klitoris aivan turvonneena ja alapää liukkaana... Ihanan syntistä hieroa sormella, samalla kun toimiston muu väki lappaa raollaan olevan oven ohi. Mmmmm ja se orgasmi... Nam! Jälkeenpäin on ihanan liukas olo pimpissä. Piristää kovasti työpäivää.

Joskus pakko mennä veskiin hoitamaan paineet pois.Onneksi oma veski,sai kaikessa rauhassa touhuta.Ovi raollaan että kuulee puhelimen soinnin.Onneksi koskaan ei soinut kesken kaiken.Sitten tyytyväisenä jatkamaan duunia.

välillä hoitelen itseäni sormettamalla & hieromalla klitorista taukotilassa, kun olen kahvilla. siellä ei siihen aikaan kukaan muu koskaan ole, että mikäs siinä & ensinnäkin - mikäs sen parempaa, kun saan laitettua taukohuoneen oven ulkopuolelle lapun " varattu, ethän häiritse, kiitos " & saan levittäydyttyä lattialle housut toisella puolella huonetta. eilenkin tuli hoideltua omat tarpeet hieromalla pillua tuolien käsinojiin ajattelemalla samalla fantasioitani & nuolemalla omia nesteitä hieroen niitä nänneihini.

Toimistollamme on myös eräänlainen vapaa-ajan tila suihkuineen, sohvineen kaikkineen. Olen kesyttänyt yhden viime vuonna kesäharjoittelijana aloittaneen vakkarikseni. Nussitaan suihkussa, sohvalla eri asennoissa ja aikomuksena on vielä joskus firman katollakin. Ihanan jännittävää. Aiemmin olen ihan vaan pistänyt huoneen sälekaihtimet kiinni ja sormeillut suukapula suussa. En kuitenkaan osaa kontrolloida ääntäni enkä kehtaa väristimiä ottaa, kun kuuluvat oven läpi.

Mä oon yleensä kans heittänyt itseni ihan alasti ja yrittänyt nuolla nöpöttäviä nännejäni. Sit mä oon asettunut pöydälle selkä kaarella ja levittänyt jalkani niin että pillu on ihan levällään kiimasena ja sit sormettanut ja inissyt nautinnoissani. Ihanasti on piristänyt. Asiakkaat on vähän kyllä katsoneet pitkään, mutta ei se vielä oo haitannu.

Status
Viestiketju on suljettu.