Itsetyydytys addiktio

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hämmentynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hämmentynyt

Vieras
Mä harrastan itsetyydytystä monta kertaa päivässä, klitorista hankaamalla ja saan lähes aina orkun. Miesten kanssa en oo paljon ollu, mutta en oo saanu koskaan miehen kanssa. Yhdyntä ei tunnu oikein miltään, eikä hyväilyt ym. Missähän viiraa?

Alkuperäinen kirjoittaja Hämmentynyt:
Mä harrastan itsetyydytystä monta kertaa päivässä, klitorista hankaamalla ja saan lähes aina orkun. Miesten kanssa en oo paljon ollu, mutta en oo saanu koskaan miehen kanssa. Yhdyntä ei tunnu oikein miltään, eikä hyväilyt ym. Missähän viiraa?

Päässä.

Kuulostat aika nuorelta (?), joten homman nimi on varmaankin jännitys.. Eli et osaa rentoutua riittävästi ja antaa estojen hävitä.. Hyvinkin yleistä nuorena. Opit varmasti nauttimaan pitempiaikaisen/taitavan kumppanin kanssa!
Miten nämä kumppanisi ovat kosketelleet sinua?? Riittääkö heidän taitonsa?

Mä en kylläkään oo teini enää, mutta oikeestaan vasta "seksuaalisesti herännyt". ;) Varmaan jännityksestä johtuu ja silleen, ettei osaa olla rento. Joskus vaan tuntuu, et mihin sitä miestä tarvii ku helpommin saa ihan yksikseen.

Mä en kylläkään oo teini enää, mutta oikeestaan vasta "seksuaalisesti herännyt". ;) Varmaan jännityksestä johtuu ja silleen, ettei osaa olla rento. Joskus vaan tuntuu, et mihin sitä miestä tarvii ku helpommin saa ihan yksikseen.

Ihan totta. Miksi edes haikailet miestä?

Kannattaa olla ilman lisähinkkauksia kun mies on tulossa samana pv. Meinaan jos hinkkaat tunnottomaksi itsesi niin norsuhan siinä seuraavana pitäisi olla. Kannattaa kokeilla myös eriasentoja takaapäin ja samalla edestä kiihotus luulisi kuuluvan jo kokeituihin asentoihin ?

[quote="Hämmentynyt"Joskus vaan tuntuu, et mihin sitä miestä tarvii ku helpommin saa ihan yksikseen. [/quote]

ei kait nykyään enää mihinkään, remonttiseikoja voi tilata keltaisiltasivuilta ja autotkin on niin hyviä ettei ne hajoa, vedet tulee kantamatta sisälle ja talkkari vaihtaa lamput pikku "korvausta" vastaan..

samaa mieltä itsekin, sillä erotuksella, että olen mies..

Aina ei kannata antaa sormien vaeltaa, vaikka tekis mieli. Tuntuu paremmalta sit seuraavalla kerralla. ;) Nimenomaan jos sitä tekee monta kertaa päivässä...
Ja kunhan löytää luotettavan ja tarpeeksi taitavan kumppanin, niin seksistä saa jotain irti myös toisen kans. Mä en tuntenu poikasten kans vehdatessa oikein mitään, mutta auta armias kun tuli oikea mies ja rauhallisen itsevarmasti johdatti minut seksin saloihin...

Pitäisikö tämä mies nyt sitten jättää sen takia, ettei hänen kanssaan seksi oikein luista? Kauheesti tekee mieli vaan sooloilla :-O. Onko se muuten tavallista, että emättimessä ei ole tuntoa, vaan klitoriksessa?

Sehän on ihan kiinni siitä, miten korkealle seksin suhteessa arvostaa. Sänkyhommat on vain yksi suhteen osa-alue, ja siinä yhteispeliä voi parantaa, mutta harmillista kyllä aihe on ihmisille (varsinkin miehille) niin arka, että kaikenlaiset vinkit koetaan loukkaavana :/
Ja se klitoris se on se taikanappi, emättimessä sisällä ei ole pahemmin tuntoaistia. Klitorishan tosin jatkuu sisälle asti, mutta ainakin itellä peniksen työntyessä huulilla sisään tuntuu just ni aiai...Minä siinä sit anelemaan että uudestaan ja hiiitaasti. :)