Itsetehty maksalaatikko ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kais
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kais

Tunnettu jäsen
28.12.2010
40 921
18 974
113
Onkos joku tehnyt palstalla itse maksalaatikkoa, olisko hyvää ohjetta ?

Ja ennen kuin joku väläyttää,että etkö osaa googlettaa, niin kyllä osaan ja olen etsinyt googlesta maksalaatikon ohjeita, mutta haluan tietää onko palstalla joku tehnyt ja löytänyt loistavan ohjeen. :)

[QUOTE="hmm";30583084]kun massa on valmis, paista pannulla tai kypsytä mikrossa pieni maistiainen, niin tiedät kaipaako laatikko vielä jotain[/QUOTE]

Hyvä neuvo, kiitos.

[QUOTE="hmm";30583091]perunamuusista ja jauhetusta maksasta tulee myös hyvä laatikko, parempaa kuin muusi-jauhelihalaatikko[/QUOTE]

Kuulostaa hyvältä!

Mä usein lisään -kun noihin maksalaatikko-ohjeisiin ei paljoa maksaa kulu ja siitä 350 gramman paketista siis jää yli- sen 50 grammaa maksaa bolognesekastikkeeseen ja teen siitä lasagnea tai pizzaa. Herkullista!

[QUOTE="hmm";30583091]perunamuusista ja jauhetusta maksasta tulee myös hyvä laatikko, parempaa kuin muusi-jauhelihalaatikko[/QUOTE]

Tuota pitääkin kokeilla itsekkin, kuulostaa hyvältä.

Kuulostaa hyvältä!

Mä usein lisään -kun noihin maksalaatikko-ohjeisiin ei paljoa maksaa kulu ja siitä 350 gramman paketista siis jää yli- sen 50 grammaa maksaa bolognesekastikkeeseen ja teen siitä lasagnea tai pizzaa. Herkullista!

Jauhemaksakastikketta teen usein, mutta eipä ole tullut ajateltua,että voisi käyttää myös lasagneen tai pizzaan.
Jauhelihaa on vissiin myös noissa siun kastikkeissa ?

Oi, kuulostaa hyvältä :p paitsi ettenhän mä saa perunaa syödä : / Mutta jauhemaksapihvejä voiskin tässä lähiaikoina tehdä.

TiiBii, kiitos ihanasta ohjeesta. Kokeiltu on ja hyvää tuli. :)
Varmasti tulee tehtyä uudestaankin.

Yhteistyössä