Itsesyytöksillä ei ole rajaa...

Ensinnäkin, testasin juuri plussaa. :heart: Uskomatonta. Kerrassaan. Ihanaa.
Heikottaa niin hurjasti, että päätin testata, enkä uskonut hetkeäkään, että olisin raskaana...no, selvä plussa siihen tuli. :saint:

Nyt vaan iski kova pelko. Kävin viime viikon tiistaina, siis lähes 2 viikkoa sitten ristiselkäröntgenissä. Testasin kaiken varalta useamman kerran ennen sitä ja kerran sen jälkeenkin, etten vain ole raskaana ja uskalsin sinne sitten mennä.
Kolme kuvaa otettiin.

Apua, minun on täytynyt silloinkin olla jo raskaana, vaikkei se missään testeissä ole näkynyt...pelottaa, mitä kaikkea se röntgen on mahdollisesti tehnyt... :(

Plussa oli haalea, joskin selvä, mutta en tehnyt sitä aamupissasta. Hyvin alussa minun täytyy olla, mutta mutta...*huoh*

Vauva olisi enemmän kuin tervetullut. :heart:

vieras
Onneksi olkoon!
No luulisin että kuvaksesta ei ole haittaa vauvalle koska ei silloin vielä näkynyt testissä.
Voithan soittaa vaikka neuvolaan huomenna ja vielä kysästä asiaa.

mulla oli tänä aamuna ihan päinvastainen kokemus. menkat myöhässä, kauhee vauvakuume ja mitäs oli tulos...selnä EI RASKAANA!!! arvaa pääsikö itku. ulisin miehelle että taidan olla maho... meillä on kyllä jo kaksi lasta mutta nuorimmainen täyttää kohta 3 ja ei olla käytetty ehkäsyy ollenkaan! MUTTA hei en usko että se kuvaus on ollu mitenkään vahingollinen tulevalle kullallenne! onnea! :flower: :D

Kiitoksia teille! =) Toivotaan, ettei siitä kuvauksesta ollut haittaa.
Plussa oli kyllä iso yllätys, joskin hartaasti toivottu.
Ei tuota oikeen vielä tajua... :heart: Toivottavasti kaikki saa jatkua hyvin.

Jamille plussaonnea, jospa se vielä tärppäis! :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Elettaria Cardamomum:
Kiitoksia teille! =) Toivotaan, ettei siitä kuvauksesta ollut haittaa.
Plussa oli kyllä iso yllätys, joskin hartaasti toivottu.
Ei tuota oikeen vielä tajua... :heart: Toivottavasti kaikki saa jatkua hyvin.

Jamille plussaonnea, jospa se vielä tärppäis! :hug:
kiitos jospa se joskus ottaa ja yllättää minutkin! =)

Nalletar
En todellakaan usko, että röntgenistä on haittaa noin aikasessa vaiheessa. Onhan niissä paljon naisia töissä, jotka varmasti vielä tuossa vaiheessa töitä tekevät ihan normaalisti. Eihän ne voi työntekoa vielä yritys vaiheessa lopettaa/tiettyjä työtehtäviä varoa ennen kun testi näyttää plussaa.

Mä olen käynyt itse röntgenissä rv 36 synnytystapa-arvioijan lähetteestä kun esikko leikattiin ja halusivat nyt junnun kohdalla tsekata et onko lantio liian ahdas ja olihan se. Ja ihan on perusterveä kohta 5 v. poika.

Kiitos teille. :)

Tässä kun olen tätä asiaa päivän pyöritellyt, tuntuu jo itsestäkin, että mitä ihmettä murehdin! Ainahan elämässä voi sattua mitä vain ja milloin vain.
Heitän murheet huitshapeliin ja nautin tästä, mitä minulla on tänään. :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Mamma-78:
Alkuperäinen kirjoittaja Elettaria Cardamomum:
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma-78:
Onnea odotukseen! :flower: Toivottavasti kaikki menee hyvin! Onko esikoinen?
Kiitos ja olisi kuudes lapsi, jos kaikki saa jatkua hyvin. :heart:
Vautsi! (syvä kumarrus) Minkäs ikäisiä sun lapset on? :)
Lapset ovat 7-, 5-, 3½-, 2- ja 1-vuotiaat.
Ja kova vauvakuume jo jonkin aikaa. ;)

Jos se röntgen on vahingoittanut alkiota niin tulee todennäköisesti keskenmeno. Eli jos näin ei tapahdu niin ei siitä vahinkoakaan ollut :) .

By the way... Se, että äiti ei voi vahingoittaa alkiota ennen kuin tietää raskaudesta johtuu siitä, että istukka ei ole vielä muodostunut. Eli esimerkiksi alkoholi ei siirry alkioon, mutta röntgensäteily menee kyllä ihan samalla tavalla sekä äidin että alkion läpi.

Yhteistyössä