Itseruskettavista

Täälä on varmasti jotain käyttäjiä :D Mikä merkki on ollut paras, onko eroa kestossa, tuoksussa, värissä? Onko missään uvsuojakerrointa? Ottaako aurinko siitä läpi? Millaista kasvoille kannattaisi laittaa? Kasvot on pakko suojata kovilla suojakertoimilla kun ne palaa jo keväällä hangilla, joten ei näyttäisi ihan valkoiselta.
 
vieras
Itse olen käyttänyt dovea,myös kasvoille.Ei ole uv suojaa ja mulla ainakin aurinko ottanut sen läpi.Haju ok levitettäessä,mutta aamulla tuoksuu kyllä aika ummehtuneelle mutta levitänkin illalla ja aamulla käyn sitten suihkussa joten tuosta hajus ei vaivaa eikä ole mielestäni niin pistävä kun aikasemmissa.Itse käytän tuota vaalealle iholle tarkoitettua vaikka olen ihonväriltäni keskiverto suomalaista tummempi ja on ihan passeli ja pikkuhiljaa saa hyvän värin.Ja aurinkorasvaa vaan sitten päiviksi iholle ja rasvaus iltasin tolla ruskettavalla.
 
Dove on kevyesti päivettävä kosteusvoide.. Ei imeydy kunnolla vaan jää lillumaan iholle.

Monia olen kokeillut ja aina palaa tähän halppikseen--------> garnier n.8,50?

Kuorinta, kosteutus hyvin imeytyvällä voiteella sitten 1-2 kerrosta tuota rusketusvoidetta ja hyvä tulee. Toinen kerros 1-2 h:n päästä.
 

Yhteistyössä