itseruskettavista voiteista

sanokaas mulle joku hyvä kasvojen rusketusvoide.. nyt olen vähän kolmen vaiheilla että minkä näistä ostaisin.. dove, avene vai lumene.. muta sanokaa siis ihmeessa jos tiedätte jonkun hyvän.. eli sellasen missä olis luonnollinen väri, ei mitää noranssia tai keltasta..
 
kokemusta on
Mulla on Lancomen flash bronzer ja on tosi hyvä, paras kaikista :)
Ei haise sellaselle voimakkaalle ja tekee luonnollisen lopputuloksen.
Suosittelen! Ja on riittoisa.
 
kokemusta on
Alkuperäinen kirjoittaja Grape:
Alkuperäinen kirjoittaja kokemusta on:
Mulla on Lancomen flash bronzer ja on tosi hyvä, paras kaikista :)
Ei haise sellaselle voimakkaalle ja tekee luonnollisen lopputuloksen.
Suosittelen! Ja on riittoisa.
onko minkä hintanen?
Se tais olla alle 30e, mutta on hintansa väärti.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kokemusta on:
Halvemmissa on oranssia ja keltasta tai sitten ne haisee pahalle kilometrin päähän.
Laatu maksaa :)
voi kökkö.. tuntuu vaan niin hullulta maksaa paljon, jos se ei sitte olekkaan hyvä. minkäs merkkistä sulla sitte on? vai oletko sä se jolla lancomea?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Grape:
Alkuperäinen kirjoittaja kokemusta on:
Halvemmissa on oranssia ja keltasta tai sitten ne haisee pahalle kilometrin päähän.
Laatu maksaa :)
voi kökkö.. tuntuu vaan niin hullulta maksaa paljon, jos se ei sitte olekkaan hyvä. minkäs merkkistä sulla sitte on? vai oletko sä se jolla lancomea?
Dermosil on juur miedon hajuista.Alle 10 e maksaa.
Juur tilasin pari purkkia!

Ja on todella hyvää,kaunis rusketus.
 
kokemusta on
Alkuperäinen kirjoittaja Grape:
Alkuperäinen kirjoittaja kokemusta on:
Halvemmissa on oranssia ja keltasta tai sitten ne haisee pahalle kilometrin päähän.
Laatu maksaa :)
voi kökkö.. tuntuu vaan niin hullulta maksaa paljon, jos se ei sitte olekkaan hyvä. minkäs merkkistä sulla sitte on? vai oletko sä se jolla lancomea?
Mulla on just sitä Lancomea. Olen kokeillut eri merkkejä ja aina palaan tähän. Ostan laivalta yms reissuilta tätä, koska sieltä saa halvemmalla.
Tosin tuubi kestää kauan, en käytä päivittäin muutenkaan.
 

Yhteistyössä