Itsepuolustusohjeita naisille

Sille nyt ei voi mitään että naisilla ja miehillä on erilaisia vaatteita. Harva kuitenkaan alasti kulkee paitsi jossain nakurannalla.
Miehille on kyllä kilttejä mutta eipä niitä käytetä.

Jos naisen pukeutuminen aiheuttaa raiskauksia, sitten pitää opetella puolustautuminen ja hankkia kaikenlaisia turvavälineitä tai pysyä neljän seinän sisällä.

Vaatevalmistajat alkakoon tekeen vain housuja ja pitkiä hameita ja pitkiä mekkoja, ei toppeja ja kaikkiin paitoihin hihat. Raiskaukset varmaan loppuu.

Onkohan tutkittu millaisissa vaatteissa raiskatuiksi tulleet tai sen yritykseen joutuneet ovat olleet.
 
Viimeksi muokattu:
että on vain pukeuduttava huoravetimiin jos on nainen? :D
Vaikea sanoa kun en tiedä mitä ne ovat.

Ehkä joidenkin mukaan tiukat farkutkin ja vaikka korolliset saappaat/nilkkurit ja niiden kanssa pidettävä lyhyt takki voi olla huoravetimet.

Mutta opetellaan puolustautuminen niin naisilla ei ole mitään hätää :)

Alkuun voidaan harjoitella miehen, veljen tai vaikka miespuolisen kaverin/jonkun sukulaisen kanssa niin opitaan hyvä puolustuskeino. :)
 
vierailija
Myös sukulaismiehet tai perheenjäsenet ovat Suomessa kovia raiskaamaan, minut raiskasi eno kun olin 14. Noistahan ei koskaan ilmoitella mihinkään, koska suomalainen jorma saa ihan rauhassa työntyä suomalaisiin tyttöihin, eikä se kiinnosta oikein ketään.
Millaisellakohan ajatteluketjulla tulit siihen tulokseen, että perheenjäsenten tekemät raiskaukset ovat "suomalaisten jormien" tekemiä rikoksia? Eiköhän muslimikulttuurissa nainen ole omassa perheessäänkin huomattavasti alistetumpi, kuin mitä suomalainen nainen on keskimäärin omassa perheessään? Ja koska naisen asema on niissä todella heikkoa, nuo rikokset eivät todellakaan päädy poliisin tietoon.

Se että muslimit tekevät 98% puskaraiskauksista ei todellakaan tarkoita, että he eivät sitten raiskaisi parisuhteessa. Päinvastoin.
 
  • Tykkää
Reactions: AivanSama
vierailija
Eivät ne huorat pukeudu vähiin vaatteisiin. Muista itse, kun lukioikäisenä eräs ystäväni pukeutui hyvinkin peittävästi, eli tähän tyyliin:

http://g02.a.alicdn.com/kf/HTB1LnnGHVXXXXXhXVXXq6xXFXXXn/Womens-2015-Winter-Big-Hooded-Wool-Double-Breasted-Solid-Maxi-Woollen-Warm-font-b-Coats-b.jpg

Tosin hänellä oli vielä pitkät punaiset hiukset, yleensä auki. Ja kun kävelimme hänen kotiinsa Kalliossa, niin jo iltapäivällä 4-5 aikaan useampi auto pysähtyi aina hänen kohdalleen kysymään hintaa. Ilmeisesti huoria ei siis voi tunnistaa minimaalisista vaatteista, koska tämä kaverini ei koskaan pukeutunut mihinkään ollenkaan paljastavaan arpiensa vuoksi.
 
vierailija
Millaisellakohan ajatteluketjulla tulit siihen tulokseen, että perheenjäsenten tekemät raiskaukset ovat "suomalaisten jormien" tekemiä rikoksia? Eiköhän muslimikulttuurissa nainen ole omassa perheessäänkin huomattavasti alistetumpi, kuin mitä suomalainen nainen on keskimäärin omassa perheessään? Ja koska naisen asema on niissä todella heikkoa, nuo rikokset eivät todellakaan päädy poliisin tietoon.

Se että muslimit tekevät 98% puskaraiskauksista ei todellakaan tarkoita, että he eivät sitten raiskaisi parisuhteessa. Päinvastoin.
Tosennäköisesti tuon kirjoittaja tiesi kyllä hyvin, minkämaalainen jorma hänet raiskanneella perheenjäsenellä oli, joten ei siihen suurempia ajatteluketjuja tarvita.
 
vierailija
Tosennäköisesti tuon kirjoittaja tiesi kyllä hyvin, minkämaalainen jorma hänet raiskanneella perheenjäsenellä oli, joten ei siihen suurempia ajatteluketjuja tarvita.
Niin joo jos me puhutaan yksittäistapauksista... mä ajattelin käydä keskustelua yleisellä tasolla. Yksittäisten, ei edes julkisuudessa olleiden tapausten puinti on kohtuu turhaa.
 
Jos mä olisin raiskaaja niin:

Pikkujouluissa mä valkkaisin uhrikseni sen joka on niin kännissä, että hänet pystyy vaivatta taluttamaan tyhjään takahuoneeseen. Ulkopuolisten silmään se näyttäis siltä, että jahas AaKoo ja Mirkku käyvät nusaisemassa ja kylläpä Mirkku on kännissä. Jos Mirkku jälkeenpäin syyttäisi minua, niin sanoisin, että se olit kuule sinä joka sitä takahuonereissua ehdotti.

Baarissa jos kattelisin uhria ja tulis meille vai teille- tilanne, niin en taatusti toisi uhria omaan kotiini. Hänhän sais tietää kuka olen ja missä asun ja poliisit olis ovellani seuraavana päivänä. Eli ilmammuuta mentäis Mirkulle ja mä olisin Arska Porvoosta. Jos taas baarissa kyttäisin uhria ulkona raiskattavaksi, niin yritykseni lopahtaa siihen jos uhri nouseekin baarin oven edestä taksiin. Eli uhrikseni valikoituisi se, joka lähtee baarista yksin kävelemään autioita katuja.

Jos taas olisin ihan puskaraiskaaja, niin uhrin pitää tulla siihen mun puskani viereen. Eli uhrini olis yksin liikkuva nainen paikassa ja aikana jolloin siellä ei juuri muita liiku.

Niinku huomaatte, niin tossa ei uhrien vaatetuksella ole mitään merkitystä. Vaikka kuinka joku olis hemaisevan näköinen ja kulkisi vesirajahameessa, niin mä en häntä pysty raiskaamaan keskellä rautatieasemaa.

Nois itsepuolustuskeinoissa sit kannattaa muistaa se, että ammattitaitoisena raiskaajana mä olen varautunut vähintään puukolla. Jolloin oikeesti kannattaa miettiä minkä verran kannattaa vastustella.

Helpoiten vältytte mun tekemältä raiskaukselta ihan sillä, että ette hankkiudu tilanteeseen jossa olette mulle helppo uhri.
 
vierailija
Jos mä olisin raiskaaja niin:

Pikkujouluissa mä valkkaisin uhrikseni sen joka on niin kännissä, että hänet pystyy vaivatta taluttamaan tyhjään takahuoneeseen. Ulkopuolisten silmään se näyttäis siltä, että jahas AaKoo ja Mirkku käyvät nusaisemassa ja kylläpä Mirkku on kännissä. Jos Mirkku jälkeenpäin syyttäisi minua, niin sanoisin, että se olit kuule sinä joka sitä takahuonereissua ehdotti.

Baarissa jos kattelisin uhria ja tulis meille vai teille- tilanne, niin en taatusti toisi uhria omaan kotiini. Hänhän sais tietää kuka olen ja missä asun ja poliisit olis ovellani seuraavana päivänä. Eli ilmammuuta mentäis Mirkulle ja mä olisin Arska Porvoosta. Jos taas baarissa kyttäisin uhria ulkona raiskattavaksi, niin yritykseni lopahtaa siihen jos uhri nouseekin baarin oven edestä taksiin. Eli uhrikseni valikoituisi se, joka lähtee baarista yksin kävelemään autioita katuja.

Jos taas olisin ihan puskaraiskaaja, niin uhrin pitää tulla siihen mun puskani viereen. Eli uhrini olis yksin liikkuva nainen paikassa ja aikana jolloin siellä ei juuri muita liiku.

Niinku huomaatte, niin tossa ei uhrien vaatetuksella ole mitään merkitystä. Vaikka kuinka joku olis hemaisevan näköinen ja kulkisi vesirajahameessa, niin mä en häntä pysty raiskaamaan keskellä rautatieasemaa.

Nois itsepuolustuskeinoissa sit kannattaa muistaa se, että ammattitaitoisena raiskaajana mä olen varautunut vähintään puukolla. Jolloin oikeesti kannattaa miettiä minkä verran kannattaa vastustella.

Helpoiten vältytte mun tekemältä raiskaukselta ihan sillä, että ette hankkiudu tilanteeseen jossa olette mulle helppo uhri.
Lähtisitkö litomaan, jos naisella olisi hälytin, josta lähtisi kova ääni?
 
Sä et tyhmyyttäsi tajua raiskausten määrän nousevan aivan uudelle tasolle Suomeen saapuessa lähivuosina satoja tuhansia, jopa miljoonia, muslimeja.
Tuskin sentään miljoonia ja onneksi sentään jokainen muslimi ei raiskaa. Mutta se mikä tässä on ydinongelma on se, että heidän kulttuurissaan lammaskin on arvokkaampi kuin nainen.

Miten ihmeessä muslimimies (tai mikä hyvänsä uskonto), joka on aina pitänyt naista vain objektina, johon tehdään tarpeensa, voisi oppia ikinä kunnioittamaan naista?

Usein meidän suominaiset valittavat heidän suomimiehistäänkin, jotka molemmat ovat kasvaneet samoissa ympyröissä, etteivät miehet kunnioita heitä tarpeeksi. Miten naiveja heidän pitää olla, jos luulevat muslimimiehen heitä kunnioittavan tarpeeksi?

Toisinpäin tilanne on varmasti toinen: musliminainen kokee varmasti suomimiehen "Jumalan lahjaksi" verrattuna muslimimieheen. Tästä syystä olisi paljon viisaampaa importoida tänne naisia sitä geneettistä variaatiota tuomaan.
 

Yhteistyössä