itsepalvelukirppis, "tavallinen" kirppis vai huuto.net??

Se tietty missä sinä saat parhaimman tuoton nähtyyn vaivaan nähden.

Mulla on nykyään firman nettikirppis, tulot ok, riskit (hävikki) lähes nolla ja vaiva pieni. Ja kaikki menee. Jotain myyn kerran vuodessa pihakirppiksellä.

Itsepalvelukirppis! Helpoin, mutta toisaalta tavaraa saattaa kadota, mutta huonommatkin menevät kaupaksi kun halvalla myy. Huutonetissä postikulut karsivat ostajia ja vaatteen pitää olla lähes uudenveroinen ja haluttava että menee kaupaksi.

Itse suosin Mll:n kirpparia, siellä parhaillaankin pöytä minulla. Pöytävuokra vain 5e/5pv, kun taas tavan kirpparila on 25e/6pv. Ja"tavan"kirparilla ärsyttää suunnattomasti se, että pöytää saa olla koko ajan siistimässä. Kun sen saat siistiksi niin menee 10min ja kaikki on myllätty. Mutta tuolla perhekahvilalla henk.kunta siistii pöytiä muun työnsä ohella, ja siellä ne kyllä pysyy siistissä järjestyksessä muutenkin.

Mä veisin tavalliselle kirppikselle.

Ihmiset saa tingittyä hinnoista, mitä itsepalvelukirppiksellä ei voi tehdä, joten moni tavara voi mennä kaupaks helpommin, jos hintaa puottaa, vaikka vaan vähänkin.

Lisäks itsepalvelukirppiksellä pöytä on aina sotkunen, joutuu päivittäin käydä siistimässä ja aina se on kun pommin jäljiltä. Lisäks tavaroita katoaa, niitä varastetaan ja/tai ne kulkeutuu vääriin pöytiin.

riippuu mitä toivoo..eli tavalliselle kirpalle siis itsep.pitää viiä ja hakee kamat,käyä siivoomas pöytää ja mikä suurin vaiva,hinnotella kaikki.mut toisaalt siel menee paljo paremmin kaupaks myös käyttövaate.huutiksen toiminta helppoo jos uutta tai uudenverosta muotivaatetta.hinta voi nousta niin korkeelle et ei ois uskonukka.tavallinen olisi toisaalata paras mutta ku ei tääl meilläkä oo sellasta mahdollisuutta.

Yhteistyössä