Itsensäpaljastaja tunnustaa paheensa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mies27
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
M

mies27

Vieras
Käyn silloin tällöin naishierojalla purkamassa itsepaljasteluni tarvetta.
En koskaan käytä alushousuja vaan pyydän aina olla hierontapöydällä pelkkä pyyhe päällä. Kun hierojatar alkaa käsitellä reisiäni saan aina erektion ja minua kiihottaa suunnattomasti naishierojan reaktion asiaan.
Yhteen aikaan minulla oli vakiopaikka jossa kävin ja pääsimme lopulta asiasta hyvään yhteisymmärrykseen että minä saan rauhassa esitellä itseäni kunhan se vain jää siihen. On mahtavaa maata alasti hierontapöydällä kalu täydessä erektiossa kun nainen hieroo jalkojani. Mieleni teki kovasti runkata samalla mutta hillitsin itseni..
Sitten löysin uuden paikan jossa oli myös nk. infrapunasauna. Oloni on sanoin kuvaamaton kun kävelen pukusermin takaa saunaan hierojan avatessa minulle ovea. Aluksi pidin pyyhettä suojanani ja annoin "vilahtaa" vain vahingossa, mutta sittemmin kun se ei näyttänyt hierojaa häiritsevän jätin pyyhkeen pois. Aluksi tyydyin vain "herkistelemään" ennen pukusuojasta tuloa, mutta sittemmin olen runkannut kalun kovaksi aina saunaan mennessäni, ja aina "muka häpeissäni" pyydellyt anteeksi. yritän kokoajan pitää kaluni kovana ja mahdollisimman paljon näkyvillä. Hieronnan jälkeen "pesen kädet" lavuaarilla ja runkkaan itseni loppuun salaa. Parhaimmillani olen lauennut kahdella runkkuliikkeellä kiihoittavan tunnin session jälkeen. Uskon hierojan huomanneen tämän... Ja se vain lisää kiihotustani. Puistoon en tohdi lähteä vilauttelemaan vaan pidän taipumukseni näissä ympyröissä. En koskaan toteuta suunnitelmaani jos havaitsen hierojan kiusaantuvan liikaa.

Hei,
Olet käynyt minulla hierottavana. Olemme ilmoittaneet asiasta jo poliisille.
Myös muut hierontapaikat tietävät oudosta hiipparista.

T: Toivottavasti et enää käy

En usko että olen käynyt sinun luonasi, mutta kerro toki missä paikkakunnalla olet niin saadaan asiasta varmuus ettet suotta uskoisi häiritsijääsi olevan varoitettu jos se en ole minä.

...että onpa ikävä tilanne hierojalle, jos tämä on totta. Millä tavoin hierojat voivat kieltäytyä ottamasta vastaan moista hierottavaa?

Ottamatta sen kummemmin varsinaiseen tekoosi kantaa niin mielenkiintoiseksi asian tekee kuitenkin se että tuokin toiminta tuntuu olevan aivan hyväksyttävää naiselle mutta miehen kohdalla taas ei. Jos nainen vilauttelee niin siitä ei yleensä olla poliisia asiaa tekemässä.

Tuollaiset hiipparit pitäisi pistää porttikieltoon. Hierojan työhön ei kuulu asiakkaan tyydyttäminen kuvaamallasi tavalla. En ottaisi sinua asiakkaaksi jos olisin hieroja. Ällöttävää ammatti-ihmisen hyväksikäyttöä.

Pitäisin aivan yhtä paheksuttavana sitä, jos joku nainen levittelisi itseään alasti hierontapöydällä ja tyydyttäisi itsensä muka käsiä pestessään.

Ap:n kaltaiset runkku-uunot kuvittelevat usein, että kaikkia kiinnostaa ja kiihottaa heidän seisokkinsa. Tosiasiassa hieroja tuntee varmaan olonsa vaivautuneeksi. Hierontaan ei kuulu asiakkaan tyydyttäminen seksuaalisesti. Mene maksulliselle naiselle, hierojalle maksetaan vain hieronnasta.

Alkuperäinen kirjoittaja hyh:
Ap:n kaltaiset runkku-uunot kuvittelevat usein, että kaikkia kiinnostaa ja kiihottaa heidän seisokkinsa. Tosiasiassa hieroja tuntee varmaan olonsa vaivautuneeksi. Hierontaan ei kuulu asiakkaan tyydyttäminen seksuaalisesti. Mene maksulliselle naiselle, hierojalle maksetaan vain hieronnasta.

Vilauttele vaan, ei se häiritse, päinvastoin, voisin ottaa suihin.

Niinkuin hierojatar antaa ymmärtää on myös naishierojia joita varsinkaan nuorenmiehen "asiallinen paljastelu" ei ole tuntunut häiritsevän. En siis rupea runkulle kenenkään nenänedessä vaan ainoastaan seisottelen. Ilman pyyhettä hierontapöydällä maataan vain kun olen asillisesti kertonut "piirteestäni" ja pyytänyt lupaa moiseen. Olen myös varmistanut useasti että todellakin toimitaan yhteisessä sopimuksessa ja sitä noudatetaan. Vakiohierojani on jo tottunut tilanteeseen ja ilman pyyhkeitä toimiminen on meille luonnollinen asia. Ehkä jopa jo siinä määrin että tilanteen kiihottavuus on päässyt jo vähän lopahtamaan. Kerran hän jo kysyi että mikäs miestä nyt masentaa kun ei jöpötäkkään. Tosin heti kun hän asiasta mainitsi palasi pilke molempien silmäkulmaan ja näin saatiin käärmenäyttely taas pystyyn. Kai hierojanikin tietää että käsittely on hyvää kun mielialapuntari on näkyvästi korkealla :)

Olen minäkin kiihottunut hierontapöydällä, kun on ollut komea hieroja hieromassa. Varsinkin ristiselän alue on hyvin herkkää aluetta... Naisella vain ei kiihottuminen näy yhtä selvästi kun miehellä.
Itse ottaisin huumorilla, jos olisin hieroja ja mies kiihottuisi ;)

Mita se hierojalle kuuluu jos hierottava on alstin tai vaatteet paalla. Tuskin aikuinen nainen jostain peniksen nakemisesta piittaa yhtaan. Oman kullan on eri asia, mutta kylla hieroja on varmasti kaiken nahnyt mita ihmiskehossa on nahtavaa. Mitapa se kelleen kuuluu mita vessassa teet. Vedatko kateen vai vaannatko paskaa.
Ei ketaan kiinnosta missa asennossa miehella penis on.
Hierojat ovat asiallisia ja tekevat tyonsa ja kun heille antaa tyorauhan eika tee mitaan pervoa tai puhu mitaan pervoa heidan nahtensa ja kuultensa niin muu ei ammatti ihmisia kiinnosta.

Eikö se lepotilassaolevan peniksen vahingossa näyttäminen tunnu miltään?

Itse voisin kuvitella sen pienen vilauttelun olevan jännittävää. Varsinkin se näky ja tunne miten nainen siihen suhtautuu. Sen yllätyksenomaisen tilanteen kuvittelisin olevan sen valtavan tilanteen jännittämisen ohella se kaikkein kiehtovin asia.

Alkuperäinen kirjoittaja hierojatar:
Alkuperäinen kirjoittaja hyh:

Vilauttele vaan, ei se häiritse, päinvastoin, voisin ottaa suihin.

Et ole oikea, ammattitaitoinen hieroja. Taidat olla ap......

Tunnustanpa minäkin syntini. Olin 17-vuotias ja minua paljon vanhemmalla sisarpuolellani oli 14-vuotias tyttö. Asuimme samassa kaupungissa ja tämä tyttö vieraili silloin tällöin luonamme. Oli kuuma kesäpäivä, olimme kahdestaan suojaisella takapihalla pelaamassa korttia lämpimällä ruohikolla. Minä uimahousuissa, tyttö bikineissä. Kuinkas ollakaan, vähäinen vaatetuksemme, kuuma kesäpäivä ja tietenkin sukulaistytön kauniit muodot saivat aikaan sen, että kaluni osoitti "heräämisen" merkkejä. Olin jo aikeissa kääntyä vatsalleni peittääkseni seisokkini, mutta jostain syystä päätin sittenkin jäädä makaamaan kyljelleni, oikeaan kyynärpäähäni nojaten. Vaikka kaluni ei niin hirveän iso olekaan, niin eihän se mitenkään mahdu seisomaan uimahousuihin! Siinä korttia pelatessamme tarkkailin jännittyneenä tytön mahdollisia reaktioita kaluni kovetessa uimahousuissani. Jossain vaiheessa tyttö huomasi tilanteen, mutta ei kuitenkaan ollut huomaavinaan. Ja niinhän siinä kävi, että lopulta terskani muljahti uimahousujen kauluksesta esiin! Ja mitä teki tyttö? Henkäisi syvään, tuijotti kaluani muutaman sekunnin ajan ja keskittyi sitten jälleen kortteihinsa kasvot punehtuneina. Minusta tilanne oli aivan älyttömän kiihottava! Siinä kortteja läiskiessämme tyttö silloin tällöin vilkaisi varustustani. Lopulta tartuin vasemmalla kädelläni uimahousuihini ja vapautin sekä penikseni että pallini uimahousujen kahleista ja tein muutamia runkkausliikkeitä. Tämä oli tytölle liikaa. Hän singahti ylös ja poistui pikaisesti paikalta. Hävettihän se minuakin jälkeenpäin. Todettakoon vielä, että sen jälkeen en ole tuntenut tarvetta itsenipaljasteluun missään muodoissa ja pidettäköön tuotakin episodia "nuoruuden hairahduksena".

Seksiasiat kuuluu k- 18 juttuihin. Tasta koko ellitista vois tehda k-18 varoituksen. Taalla kirjoittelee enimmikseen aikuiset ja aikuisten juttuja.
Mutta toisaalta. Monelle alle 18-veellekkin sattuu ja tapahtuu ja heillakin on tarve kertoa ja lukea. Varmasti osa taalla on alaikaisia kirjottajia itsekkin etta kylla taitaa olla niin pain etta yli 18-vuotiaat taalla vaan kauhistelee eika suinkaan alaikaiset.

Enka mina nyt tieda mita niin kamalaa ja jarkyttavaa on paljaassa peniksessa.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä