itsensä valokuvaaminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja omakuva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Valokuvaaja olen, mutten itseäni kyllä kuvaile.:)

Paras vaihtoehto on ottaa kaukolaukaisimella tai kameran ajastimella kuvia. Sekä tietenkin manuaalitarkennuksella ettei autotarkennus kovin sekoile.

Sulkeudu pieneen vessaan, aseta suu pitkähkölle muikealle tötterölle ja katso kameraa hieman sivuttain. Näpsäytä laukaisinta suoraksi ojennetun käden etusormella. Voit myös räpsäyttää kuvan peilin kautta joka on aloittelijalle hieman helpompaa.

Oon jo vähän aikaa harrastanut valokuvausta ja haluaisin sellaisen kuvan, jossa tarkennus en kengänkärkeen edessä ja jossa muu kuva takana on epätarkka eli syväterävyys on pieni. Onko siinä muuta vaihtoehtoa tarkentaa kuin että laitan kengän paikalle jonkin esineen ja tarkennan manuaalisesti siihen ja meen sitten "malliksi" ja laukaisen ja toivon, että onnistuu... Aukot sun muut olis tietty asetettu oikein....

Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;23215342:
Sulkeudu pieneen vessaan, aseta suu pitkähkölle muikealle tötterölle ja katso kameraa hieman sivuttain. Näpsäytä laukaisinta suoraksi ojennetun käden etusormella. Voit myös räpsäyttää kuvan peilin kautta joka on aloittelijalle hieman helpompaa.

Sulta unohtui sanoa että yläviistosta kannattaa kuvata :D

[QUOTE="heh";23215438]Noin just! Sitten niitä kuvia laitetaan 10-15 liki samanlaista otosta facebookiin ja omistetaan jokainen eri hanipöö-kaverille.[/QUOTE]

Katopa youtubesta duckface-hakusanalla eka video.:D

Alkuperäinen kirjoittaja envoilinkittääspämmifiltteri;23 215481:
Katopa youtubesta duckface-hakusanalla eka video.:D
Voi perseen suti! Mä en kestänyt puolta minuuttia kauempaa :laugh:

muoks.
Laitetaanpa video vielä tähänkin.
[video=youtube;k91NkgDdiaA]http://www.youtube.com/watch?v=k91NkgDdiaA[/video]

Viimeksi muokattu:
[QUOTE="mesi";24735863]ootte niin kateellisia meille nuorille ja kauneille nuorille ;) vanhukset[/QUOTE]

Ainaski me osataan kirjoittaa "kauniille" oikein. ;) Oot mutristellu varmaan vähän liikaa.

Yhteistyössä